خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

قیمت دستگاه فلزیاب پالسی

اکثر افرادی که تجربه فلزیابی و گنج یابی نداشته اند اولین سوالی که می پرسند این است که فلزیاب پالسی چیست؟ فلزیاب پالسی یکی از بهترین سیستم های موجود دستگاه فلزیاب در جهان می باشد، که قیمت دستگاه فلزیاب پالسی نیز با توجه به عوامل متنوعی ممکن است متفاوت باشد. در حال حاضر با تولید و توسعه انواع دستگاه های فلزیاب، گنج یاب و طلایاب کاوشگری نسبت به سال های قبل بسیار آسان تر شده است. فلزیاب ها با توجه به نیاز کاوشگران و اپراتوران حرفه ای تولید می شود به همین دلیل تنوع در مارک، مدل و برند دستگاه در بازار بسیار فراوان می باشد.

 

قیمت دستگاه فلزیاب پالسی
قیمت دستگاه فلزیاب پالسی
09014444903

 

فلزیاب پالسی چیست

دستگاه های فلزیاب که دارای سیستم پالسی می باشند، بر خلاف فلزیاب های VLF (فرکانسی)، که دارای سیستم قدرتمند پالسی هستند می توانند پالس های قوی را به زمین ارسال کنند، که موجب شناسایی سریع فلزات می شود. اصول کار فلزیاب پالسی به این گونه می باشد که به طور هم زمان از یک سیم پیچ به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده کنند. فلزیاب های پالسی از یک یا چند سیم پیچ استفاده می شود که همین امر باعث می شود، تا دستگاه جریان الکتریکی را به سیم پیچ به سرعت انتقال دهد و یک پالس بسیار قوی اما کوتاه به زمین ارسال کند.

نحوه ی کار ارسال پالس در فلزیاب پالسی به این شکل می باشد، که هر پالس یک میدان مغناطیسی کوتاه در زمین به وجود می آورد. با ارسال پالس به سطح زمین باعث می شود میدان مغناطیسی مختل شود و فلزات مدفون در زمین شناسایی شود که در همان زمان فلزیاب پالسی با صدای بوق به اپراتور هشدار می دهد و کاوشگر می تواند به فلزات با ارزش دست یابد. اصولا دستگاه های پالسی می توانند در هر ثانیه ۱۰۰ پالس را تولید، ارسال و نیز دریافت کند. لازم به ذکر است که میزان و تعداد پالس های ارسال شده در هر دستگاه فلزیاب کاملا متفاوت است.

فلزیاب های پالسی با توجه به سیستم قدرتمند و دقیق برای خاک ایران طراحی شده است. به همین دلیل این مدل از دستگاه در ایران بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشد. البته این دستگاه علاوه بر فلزیابی و گنج یابی کارایی دیگری نیز دارد. از کاربرد های فلزیاب پالسی میتوان به  فرودگاه ها، فروشگاه ها، بانک ها و اماکن امنیتی استفاده نمود.

 

قیمت دستگاه فلزیاب پالسی
قیمت دستگاه فلزیاب پالسی
09014444903

 

مزایای فلزیاب پالسی قوی

در این مقاله شرح دادیم که فلزیاب های پالسی با ایجاد جریان پالسی و مغناطیسی موجب شناسایی فلزات می شود. از مزایای فلزیاب پالسی قوی میتوان به حساس نبودن دستگاه به کانی های موجود در زمین، مواد معدنی و آلودگی های زیست محیطی اشاره نمود. به عبارت دیگر دستگاه وجود اشیاء فلزی که ارزش کمتری را دارد شناسایی کرده است و آن ها را به صورت خودکار حذف می کند و دیگر به اپراتور هشدار های اضافی را نمی دهد. این فلزیاب به دلیل داشتن سیستم پالسی دارای عمق زنی بسیار بالا و دقیق می باشد و یک نمونه بروز شده و قدرتمند نسبت به فلزیاب های فرکانسی می باشد.

 

قیمت دستگاه فلزیاب پالسی
قیمت دستگاه فلزیاب پالسی
09014444903

 

معایب فلزیاب های پالسی

هر دستگاهی با توجه به مزایا خود، دارای معایبی می باشد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. از معایب فلزیاب های پالسی میتوان به مصرف بالای باتری این دستگاه اشاره نمود، که البته دلیل مصرف بالای باتری به علت وجود سیستم پالسی قدرتمند و عمق زنی بالای دستگاه می باشد. از دیگر عیوب این دستگاه میتوان به قدرت تفکیک ضعیف فلزیاب پالسی اشاره نمود. معمولا فلزیاب هایی که دارای سیستم پالسی هستند حساسیت پایین تری نسبت به فلزات با ارزش دارد.

 

قیمت دستگاه فلزیاب پالسی
قیمت دستگاه فلزیاب پالسی
09014444903

 

قیمت فلزیاب پالسی

با توجه به تنوع بالای دستگاه های موجود در بازار قیمت فلزیاب پالسی بسیار متفاوت است. برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیامدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیامدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : 

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما