خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن

در این مقاله قصد داریم به معرفی ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن بپردازیم. در صورت خرید فلزیاب و مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن می توانید با ما در ارتباط باشید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

اساس کار دستگاه های ردیاب بر پایه امواج مناطیسی است. فلزیاب ها از خود امواج مغناطیسی ساطع می کنند. زمانی که فلزات در معرض این امواج قرار می گیرند میدان مغناطیسی، دستگاه ردیاب فلزات را تحت تاثیر قرار داده و  شدت میدان مغناطیسی تغییر می کند.

ردیاب و شعاع زن ها دستگاه هایی هستند، که با استفاه از تکنولوژی به کار رفته در آن ها می توان فلز های مورد نظر رو شناسایی کرد. و حتی بعضی از دستگاه ها قادر به تشخیص نوع فلز، جنس فلز و با ارزش و یا بی ارزش بودن فلز نیز می باشند. از بعضی از این دستگاه شعاع زن ها حتی برای تشخیص محل حفره ها و چاه ها در زیر زمین نیز استفاده می شود.

 

ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن 09014444903
ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت فلزیاب اسیا مدرن

معمولا قیمت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشورها بر اساس نرخ ارز آن کشور می تواند متفاوت باشد. عوامل مختلفی بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارند، که برخی از آن ها را بی شک شما هم می دانید. با این وجود سعی داریم مهمترین عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت فلزیاب و طلایاب را با هم بررسی کنیم.

  • نوع دستگاه: دستگاه های فلزیاب در انواع مختلفی مانند صوتی، فلزیاب نقطه زن، تصویری و ردیاب تولید می شوند. هر نوع دستگاه دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود است و قیمت آن نیز با توجه به این عوامل تعیین می شود.
  • برند سازنده: برندهای مختلف دستگاه های فلزیاب، محصولات خود را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. برندهای معتبر و شناخته شده معمولا محصولات باکیفیت تری تولید می کنند و قیمت بالاتری نیز دارند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت فلزیاب نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دستگاه های باکیفیت از مواد اولیه باکیفیت تر ساخته می شوند. دارای قطعات و اجزای دقیق تری هستند.
  • ویژگی ها و قابلیت ها: دستگاه های فلزیاب با ویژگی ها و قابلیت های بیشتر، قیمت بالاتری دارند. به عنوان مثال، دستگاه های دارای قابلیت رد آهن، عمق کاوش بیشتر و قابلیت تصویر برداری، قیمت بالاتری دارند.
  • عمق کاوش: عمق کاوش دستگاه فلزیاب و دستگاه طلایاب یکی از مهم ترین فاکتورها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است. دستگاه هایی که می توانند در عمق بیشتری فلزات را تشخیص دهند، قیمت بالاتری دارند.
  • گارانتی: گارانتی دستگاه فلزیاب نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دستگاه هایی که دارای گارانتی طولانی مدت می باشند، نسبت به دیگر سیستم ها با شرایط گارانتی و وارانتی با مدت کمتر گران تر هستند.

 

ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن 09014444903
ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ردیاب aks

دستگاه شعاع زن AKS یکی از ردیاب های مکانی است، که در صنعت معدن و جستجوی گنجینه های باستانی استفاده می شود. این ردیاب قابلیت تشخیص و تفکیک فلزات مختلف را دارا می باشد، از جمله نقره، طلا، مس و سایر فلزات. یکی از ویژگی های بارز ردیاب AKS، قابلیت کاوش در عمق های بالا و پایین است. با توجه به عمق کاوشی که این ردیاب دارد،

همچنین ردیاب aks می تواند در عمق 8 الی 12 متری زمین با کارایی بالا به دنبال فلزات بگردد. همچنین، با عمق کاوشی حدود 2000 متر، می تواند در عمق های بسیار بالاتر نیز به دنبال فلزات بگردد. از فناوری های پیشرفته ای مانند تکنولوژی فرکانس رادیویی استفاده می کند تا بتواند فلزات را از یکدیگر تفکیک کند.

 

ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن 09014444903
ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ردیاب آلان تاراما

یکی از بهترین و موفق ترین ردیاب ها در بین تمامی دستگاه های شعاع زن در ایران، ردیاب سوپر الان تاراما (super alan tarama) است. این نوع دستگاه حاصل سال ها تحقیق و توسعه بر اساس آنچه نیاز مشتری است در دنیا عرضه شده است. شعاع زن سوپر آلان تاراما یکی از حرفه ایی ترین و بهترین ردیاب های موجود در بازار است. این دستگاه به علت دارا بودن محدود کننده فرکانس قادر است تا شعاع ۸۰۰ متر و عمق ۸ متر را کاوش کند.

 

ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن 09014444903
ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دستگاه ردیاب تام ایکس ۸۰

تام ایکس TOM X 80 یک ردیاب گنج حرفه ای است، که دارای ویژگی های پیشرفته ای است که آن را برای یافتن گنجینه ها و سایر اشیاء با ارزش ایده آل می کند. این ردیاب و شعاع زن دارای یک سیستم آنتن پنجگانه است، که به آن اجازه می دهد تا فلزات را در عمق بیشتری از ردیاب های دیگر تشخیص دهد.

همچنین ردیاب تام ایکس ۸۰ دارای یک سیستم تفکیک فلزات است، که به شما امکان می دهد فلزات مختلف را از یکدیگر تشخیص دهید. دارای یک صفحه نمایش دیجیتال است که به شما اطلاعات دقیقی در مورد فلزاتی که تشخیص می دهد می دهد.

 

ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن 09014444903
ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دستگاه ردیاب گلد لجند

شعاع زن GOLD LEGEND جدیدترین نوآوری در تکنولوژی ردیاب طلا از سال ۲۰۲۲ از آن دست تولیدات کمپانی معتبر GeoGround که در کشور آلمان پایه‌گذاری شده است. ردیاب گلد لجند که از فناوری‌های پیشرفته‌ای برای شناسایی طلا و سایر فلزات گرانبها بهره می‌برد، برای کاربران در هر سطحی از مهارت، خواه مبتدی باشند یا کاوشگرانی با تجربه‌های وسیع، استفاده آسانی دارد.

 

ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن 09014444903
ردیاب های پرفروش شرکت آسیا مدرن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

خرید و فروش فلزیاب در تهران

شرکت آسیا مدرن همراه با 25 سال سابقه در زمینه فروش و واردات فلزیاب یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین ها محسوب می شود. این شرکت در زمینه واردات دستگاه های اورجینال در سال های اخیر یکی از معتبر ترین و یکی از بهترین شرکت های خرید و فروش فلزیاب در تهران شناخته شده است و اسمی برای خود دارد.

شرکت آسیا مدرن جز قدیمی ترین و شناخته شده ترین شرکت ها در ایران می باشد، که در حیطه تولید انواع دستگاه فلزیاب بوقی پالسی، ردیاب آنتی و فلزیاب تصویری می باشد. که بیش از 20 سال است، که با یک آدرس فعالیت خود را ادامه می دهند و در شهر تهران نیز دفتر فروش رسمی دارند.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما