خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

نکات مهم در خرید فلزیاب

دستگاه فلزیاب قابلیت کاوش و شناسایی اشیاء فلزی در سطح زمین و زیر آب را دارد. که بسته به نیاز هر فرد این دستگاه ساخته شده و وارد عرصه فلزیابی شده است. برای خرید فلزیاب شما باید اطلاعات کافی در مورد دستگاه و نحوه ی کارکرده آن آگاه باشید. یکی از مهمترین عامل که شانس موفقیت در کاوش و گنج یابی را بالا می برد، انتخاب دستگاه فلزیاب متناسب با نیاز اپراتور می باشد. همچنین برای خرید فلزیاب باید اطلاعات کافی را در رابطه با دستگاه فلزیاب و انواع آن مطلع بود، برای خرید دستگاه فلزیاب باید عوامل زیر را مد نظر خود قرار دهید تا بهترین خرید خود را تجربه نمائید :

نوع فلزیاب : اصولا فلزیاب‌ها به دو مدل عادی و پیشرفته تقسیم می‌شوند. که فلزیاب‌های پیشرفته دارای سیستم های حرفه ای می باشد، همین امر باعث می شود که قابلیت شناسایی انواع فلزات با عمق کاوش بالا را داشته باشد.

مارک و برند : شرکت های مختلفی با تولید انواع دستگاه های فلزیاب وارد عرصه گنج یابی و طلایابی شده اند. برخی از برندها به دلیل امکانات ویژه و منحصر به فرد در میان کاوشگران شناخته شده هستند. که دارای کیفیت بالایی هستند. توصیه ما به شما کاربران گرامی حتما از شرکت های معتبر فلزیاب را خود را خریداری کنید و برندهای معتبر را بررسی کنید.

 

نکات مهم در خرید فلزیاب

 

نکات مهم در خرید فلزیاب
نکات مهم در خرید فلزیاب
09100061387

 

عمق شناسایی دستگاه : اصولا دستگاه های فلزیاب‌ از ۱ تا ۳ متر را می تواند کاوش کند. البته عمق کاوش دستگاه به عوامل گوناگونی همچون جنس خاک، شرایط آب و هوا، نحوه بالانس و مدل دستگاه بستگی دارد. در برخی موارد بهتر است که از فلزیابی استفاده کنید که عمق کاوش بالاتری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد.

قیمت دستگاه فلزیاب : عوامل مختلفی بر روی قیمت دستگاه فلزیاب بستگی دارد. عواملی مانند وجود دلال در بازار، نوسانات ارزی، ممنوعیت واردات دستگاه به کشور و تنوع در مدل دستگاه همگی باعث شده تا قیمت فلزیاب در بازار بسیار متفاوت باشد. برندهای زیادی در بازار وجود دارند که دستگاه های خود را با قیمت‌های مختلفی به فروش می رساند. که شما باید قیمت انواع دستگاه های فلزیاب را هنگام خرید مد نظر قرار دهید.

عملکرد و ویژگی‌های دستگاه : فلزیاب ها با توجه به نیاز و خواسته کاوشگران طراحی و ساخته می شوند. که هر کدام از این دستگاه ها دارای عملکرد گوناگونی می باشند. همچنین یک سری از مشخصات دستگاه کاملا منحصر به فرد می باشد، ویژگی هایی از قبیل دقت بالای دستگاه، سرعت تشخیص و تفکیک، وزن، حساسیت فلزیاب نسبت فلز طلا در هنگام خرید فلزیاب باید به آن توجه شود.

 

نکات مهم در خرید فلزیاب
نکات مهم در خرید فلزیاب
09100061387

 

قیمت فلزیاب دیجی کالا

قبل از خرید دستگاه فلزیاب شما باید دستگاه مورد نظر خود را از چندین جهت بررسی کنید. شما باید اطلاعاتی از قبیل کیفیت ساخت دستگاه، عمق کاوش، تفکیک و تشخیص انواع فلزات را در هنگام خرید فلزیاب بررسی کنید. همچنین با انتخاب صحیح دستگاه می توانید خرید خوب را تجربه کنید. برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

نکات مهم در خرید فلزیاب
نکات مهم در خرید فلزیاب
09100061387

عواملی که بر روی قیمت دستگاه فلزیاب تاثیر گذار است شما موارد زیر می باشد :

  • قابلیت شناسایی فلزاتی مانند طلا
  • شناسایی فلزات قیمتی مانند طلا، نقره، پلاتین
  • تکنولوژی‌ به کار رفته
  • شناسایی دقیق تر و عمیق تر
  • داشتن تکنولوژی‌هایی مانند دیجیتال سنجش، فرکانس‌های پالسی، تحلیل طیفی

 

از ویژگی های شرکت آسیامدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیامدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : 

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما