خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

پرفروش ترین فلزیاب 2023

کشور ایران به دلیل داشتن تمدن باستانی و قدیمی باعث شده تا درخواست از دستگاه فلزیاب بسیار بالا می باشد، فلزیاب دستگاهی است که با استفاده از آن میتوان اشیاء قیمتی، سکه های باستانی و فلز طلا را کاوش و شناسایی کرد، همچنین از دستگاه فلزیاب میتوان در گنج یابی، کشف سکه های طلا و یافتن انواعی از جواهرات باارزش استفاده نمود. فلزیاب ها با توجه به نیاز کاوشگران طراحی و ساخته می شود و به همین دلیل انواع مختلفی در بازار موجود است، که هر کدام از این دستگاه ها کاربرد خاص و منحصر به فردی دارند. از پرفروش ترین فلزیاب 2023 میتوان به فلزیاب سیمپلکس، گرت، ایمپکت، مورگان، لجند و پین پوینتر اشاره نمود، که در بین مشتریان شرکت آسیامدرن بسیار محبوب است. در ادامه این مقاله می خواهیم به بررسی پرفروش ترین فلزیاب 2023 و امکانات دستگاه بپردازیم.

 

پرفروش ترین فلزیاب 2023
پرفروش ترین فلزیاب 2023
09014444903

 

دقیق ترین دستگاه فلزیاب

زمانی که اپراتور می خواهد به کاوش بپردازد نیاز دارد که یک دستگاه فلزیاب قوی با سیستم پیشرفته و قدرتمند را تهیه کند و به کشف اشیاء باستانی بپردازد. دقیق ترین دستگاه فلزیاب برای هر کاوشگری با توجه به خواسته و نیاز هر فرد ممکن است کمی متفاوت باشد. برای پیدا کردن سکه، تکه های طلا، گنجینه ها و دفینه ها به یک فلزیاب قوی و حرفه ای نیاز است. انواع متنوعی از فلزیاب ها در بازار موجود هستند، فلزیاب هایی که در شرکت آسیامدرن در بین مشتریان بسیار پرفروش و پر طرفدار می باشد. میتوان به فلزیاب مورگان، گرت، پین پوینتر، ایمپکت و سیمپلکس اشاره نمود.

 

پرفروش ترین فلزیاب 2023
پرفروش ترین فلزیاب 2023
09014444903

 

فلزیاب مورگان

دستگاه مورگان یکی از دقیق ترین و پرفروش ترین فلزیاب ها در بین مشتریان شرکت آسیامدرن می باشد. فلزیاب مورگان دستگاهی است که دارای سیستم نقطه زن پالسی می باشد، که قابلیت اسکن و ردیابی را نیز دارد. از مهمترین قابلیت های ویژه ی فلزیاب مورگان میتوان به قدرت تفکیک و تشخیص بالا اشاره نمود. فلزیاب مورگان قادر به تفکیک فلزات بی ارزش از فلزات با ارزش را دارد که همین امر باعث افزایش سرعت در گنج یابی و طلایابی می شود.

 

پرفروش ترین فلزیاب 2023
پرفروش ترین فلزیاب 2023
09014444903

 

فلزیاب گرت

شرکت گرت فعالیت خود را از سال ۱۹۶۴ در ابتدا در انگلستان آغاز کرد. فلزیاب گرت با داشتن لوپ ضد آب قابل استفاده در مناطق ساحلی و مرطوب را دارد. از این دستگاه نقطه زن می توانید در هر شرایط آب و هوایی برای کاوش استفاده نمائید. کمپانی گرت با تولید فلزیاب گرت اپکس، گرت ایس 240 و گرت اکسیوم توانست به یکی از قدرتمند ترین شرکت در زمینه تولید و فروش فلزیاب در جهان تبدیل شود.

 

پرفروش ترین فلزیاب 2023
پرفروش ترین فلزیاب 2023
09014444903

 

فلزیاب ایمپکت

شرکت ماینلب استرالیا با تولید فلزیاب ایمپکت راه را برای کاوشگران آسان نمود. این دستگاه حرفه ای و قدرتمند توانایی کشف گنجینه های پنهان عمیق با چند فرکانس جدید را دارا می باشد.

از ویژگی های بارز این دستگاه میتوان به چند مورد اشاره نمود :

  • دارای ۳ فرکانس قدرتمند است
  • بروز رسانی انلاین سیستم عامل از طریق USB کامپیوتر
  • دارای سه حالت بالانس
  • فلزیاب عمق زن با قابلیت تفکیک

 

پرفروش ترین فلزیاب 2023
پرفروش ترین فلزیاب 2023
09014444903

فلزیاب سیمپلکس

یکی از پرفروش ترین دستگاه های ساخته شده شرکت ماینلب فلزیاب سیمپلکس می باشد. نحوه کار سیستم های فلزیاب سیمپلکس به این گونه می باشد، که با ایجاد یک میدان مغناطیسی با استفاده از لوپ پالس های بسیار قوی به زمین ارسال می کند. هر فلز باارزشی که در محدوده ی پالس دستگاه فلزیاب قرارا بگیرد، دستگاه با صدای بوق به اپراتور هشدار می دهد. عمق کاوش سیمپلکس به عوامل گوناگونی بستگی دارد، عواملی همچون جنس خاک، اندازه هدف مورد نظر، شکل فلز و شرایط آب و هوایی به میزان عمق شناسایی دستگاه تاثیرگذار است.

 

پرفروش ترین فلزیاب 2023
پرفروش ترین فلزیاب 2023
09014444903

 

فلزیاب لجند

دستگاه فلزیاب لجند محصول جدید شرکت Nokta می باشد، شرکت نوکتا در سال 2001 فعالیت خود را در زمینه ساخت فلزیاب و گنج یاب در استانبول آغاز کرده اند. فلزیاب The Legend یک فلزیاب نوین و پیشرفته با قابلیت چند فرکانسه به طور همزمان کار می کند. این دستگاه دارای امکانات منحصر به فردی است که باعث شده فلزیاب لجند به بهترین فلزیاب چند منظوره تبدیل شود. یکی از ویژگی های حرفه ای این دستگاه میتوان به استفاده در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی اشاره نمود، به دلیل طراحی مقاوم و ضد آب این دستگاه برای کاوش در مناطق کوهستانی، ساحلی و بیابانی مناسب است.

 

پرفروش ترین فلزیاب 2023
پرفروش ترین فلزیاب 2023
09014444903

 

فلزیاب پین پوینتر

پین پوینتر یک دستگاه نقطه زن دستی با حجم کوچک است، که برای بازرسی بدنی، نقطه زنی در اعماق زمین و استفاده در فروشگاه ها یا مراکز امنیتی مناسب می باشد. به دلیل ابعاد کوچک و وزن کم فلزیاب پین پوینتر حمل و نقل این دستگاه بسیار آسان می باشد که این یک مزیت بزرگ محسوب می شود. از پین پوینتر میتوان همراه با یک دستگاه فلزیاب مکمل برای کاوش فلزات ریز تا عمق پانزده الی سی سانت استفاده نمود، تا کاوش و شناسایی هدف مورد نظر با دقت انجام شود. امکانات ویژه پین پیونتر شامل فناوری اتصال مستقیم، ریکاوری اهداف و حذف خودکار نویز می باشد.

انواع دستگاه فلزیاب شامل موارد زیر می باشد :

  • پین پوینتر تی فایندر
  • Quest XPointer Max
  • فلزیاب Pro_Find 15
  • فلزیاب پین پوینتر گرت پرو

 

پرفروش ترین فلزیاب 2023
پرفروش ترین فلزیاب 2023
09014444903

 

قیمت بهترین فلزیاب جهان

عوامل مختلفی وجود دارد که باعث تغییر قیمت فلزیاب می شود، یکی از عوامل مهم که بر روی قیمت دستگاه فلزیاب تاثیر گذار است، خدمات پس از فروش بر روی این دستگاه است. همچنین به دلیل نوسانات ارزی، وجود دلال در بازار، ممنوعیت ورود دستگاه به داخل کشور همگی باعث شده است تا قیمت فلزیاب بسیار متغییر باشد. برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیامدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیامدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : 

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما