خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

نمایندگی فلزیاب و طلایاب

شرکت آسیا مدرن با ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش فلزیاب در سال های ۱۳۸۰تا ۱۳۹۰ یکی از بهترین شرکت ها شناخته شد. از جمله کار های مهم این شرکت خدمات پس از فروش و پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری در حین حفاری و آنالیز کردن عکس ها می باشد. تمام دستگاه های این شرکت دارای ۲ سال گارانتی هستند. مشتریان قدیمی و همیشگی شرکت آسیا مدرن آسان از سراسر کشور ایران برای خرید فلزیاب و نیز همچنین دریافت خدماتی از قبیل آموزش، تعمیر و مشاوره با کارشناسان شرکت با ما در ارتباط باشید.

 

نمایندگی فلزیاب و طلایاب 09014444903
نمایندگی فلزیاب و طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

خرید و فروش فلزیاب در تهران

نکاتی برای خرید و فروش فلزیاب که می خواهید خریداری کنید را به شما می گوییم که بتوانید یک سیستم قدرتمند و بدون مشکل را دریافت کنید. با توجه به تجربه ما نکاتی را به شما می گوییم که قبل از اینکه هزینه ای واریز کنید باید به آن توجه کنید. حتما از یک فرد با تجربه و همشهری خود که تجربه کافی در کار با فلزیاب را بلد است کمک بگیرید و یا اینکه از یک فردی دستگاه را بگیرید که بهش اعتماد دارید و یا یک شرکت معتبر است و دفتر حضوری و مکان مشخصی را دارد.

محصولات و برندهای مشهور را سعی کنید خریداری کنید و از برندهای داخلی و همچنین برندهای شرکت هایی که نامعتبر است به هیچ عنوان خریداری نکنید سراغ سیستم هایی بروید که سرشناس باشد و به راحتی بتوانید از خود شرکت از بابت فیک و اورجینال بودن آن استعلام بگیرید. در ادامه چند نکات مهم در هنگام خرید و فروش دستگاه فلزیاب خواهیم گفت:

  1. استفاده از یک فرد با تجربه
  2. خرید برندهای معتبر جهان
  3. بررسی شکل ظاهری دستگاه
  4. کامل بودن تمامی محصولات جانبی
  5. روشن کردن دستگاه
  6. تست کردن فلزیاب برای شناسایی طلا

 

نمایندگی فلزیاب و طلایاب 09014444903
نمایندگی فلزیاب و طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب چیست و چه کاربردی دارد؟

لازم است که در ابتدا با طرز کار دستگاه ها آشنا شویم. مطابق با قوانین فیزیکی، دیسک‌ های فلزیاب در اطراف خود یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کنند. زمانی که وسیله فلزی داخل این میدان مغناطیسی‌ قرار می گیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر یافته و دستگاه بنا به سیستم طراحی‌ شده از قبل، آژیر اخطار می دهد تا فرد از حضور وسیله فلزی باخبر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب دست دوم و کارکرده می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

بخش های مختلف دستگاه فلزیاب

  1. جعبه کنترل: این بخش در اصل مغز متفکر دستگاه فلزیاب می باشد. تمامی عملیات کنترلی دستگاه، پردازش داده هایی که از سیگنال‌ ها می آید، نمایشگر و دریافت پالس‌ها در این بخش قرار می‌گیرد.
  2. تثبیت‌ کننده: این قسمت از فلزیاب در حقیقت به قوام شکل دستگاه فلزیاب در حین حرکت کمک می‌کند و در واقع نقش حمایتی یا همان پشتیبانی را در دستگاه ایفا می کند.
  3. کویل: صفحه ای فلزی است که در قسمت پایینی فلزیاب در نزدیکی سطح زمین قرار می گیرد. گفتیم که اساس کار فلزیاب با میدان مغناطیسی است که این صفحه در اطراف خود ایجاد می کند. بسته به نوع و کیفیت دستگاه اندازه این صفحه متغیر است و میدان‌ مغناطیسی با شدت های گوناگون ایجاد می کند.
  4. شفت: شفت فلزیاب میله‌ ای است که صفحه مغناطیسی را به جعبه کنترل یا در واقع مغز متفکر دستگاه وصل می‌ کند.

 

نمایندگی فلزیاب و طلایاب 09014444903
نمایندگی فلزیاب و طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

نحوه کاوش فلزیاب ها

فلزیاب ها برای تشخیص فلز به فناوری Pulse Induction متکی هستند. میدان های مغناطیسی کوتاه با ارسال انفجارهای قوی یا پالس های جریان الکتریکی از طریق یک سیم پیچ فلزی ایجاد می شوند، دستگاه ها (بسته به نوع و مدل) می توانند بین 25 تا 1000 پالس در ثانیه ارسال کنند.

یک دستگاه فلزیاب فلز را با القای میدان مغناطیسی در آنها تشخیص می دهد و در عوض گیرنده آن میدان مغناطیسی را می گیرد و در عین حال وجود آن را نشان می دهد. دستگاه ها برای غربالگری در مراکز خرید، فرودگاه ها و ایستگاه ها استفاده می شوند.

 

بهترین برند های دستگاه طلایاب

دستگاه های طلایاب با ایجاد میدان مغناطیسی در اطراف دیسک، جستجوی خود را آغاز کرده و فلز مورد نظر شما را پیدا می کنند. این دستگاه ها با کیفیت ها و مدل های مختلفی در بازار موجود هستند؛ از همین رو اگر می خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید، باید بهترین دستگاه طلایاب را خریداری کنید. برخی از بهترین مدل های دستگاه فلزیاب شامل موارد زیر می شوند.

 

نمایندگی فلزیاب و طلایاب 09014444903
نمایندگی فلزیاب و طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب گرت

شرکت garrett در این زمینه فعالیت خود را از سال 1964 شروع کرد و از همان آغاز فعالیت بر روی عنوان خرید منصفانه بهترین فلزیاب بسیار تاکید داشته است. محصولات شرکت گرت آمریکا در مقایسه با کارایی دقیق و دارای هزینه های کمی هستند، که نشان دهنده ی پایبندی شرکت نسبت به شعار خود است.

کمپانی گرت آمریکا در زمینه ساخت دستگاه های امنیتی، تفریحی، صنعتی و تحقیقاتی فعالیت دارد و محصولات بی نظیر این شرکت در این زمینه ها برای همگان شناخته شده است. تمام استفاده کنندگان از این محصولات به موفقیت های بزرگ دست پیدا کرده اند.

با استفاده از محصولات بی نظیر کمپانی گرت میتوان تمامی اهداف از قبیل دفینه ها، گنجینه ها، جواهرات و فلزات گرانبها را که دیگر دستگاه ها قادر به نمایش آنها نیستند را کشف کرد. تولیدات این شرکت امروزه به اکثر کشور ها صادر میشود تا همه توانند از این محصولات دقیق برای کسب موفقیت استفاده کنند.

از محصولات شرکت گرت آمریکا عبارتند از:

  • نقطه زن Garrett Apex
  • دستگاه Garrett At Pro
  • دستگاه فلزیاب Garrett AT Gold
  • نقطه زن Garrett Atx
  • فلزیاب پین پوینتر گرت

 

نمایندگی فلزیاب و طلایاب 09014444903
نمایندگی فلزیاب و طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب ماینلب

محصولات شرکت ماینلب استرالیا از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های جهان است، که افراد زیادی در دنیا به این شرکت علاقمند هستند. کاملا از لحاظ کارایی و عملکرد از بهترین ها در بین رقیب های خودش است و همچنین یکی از برند های معروف می باشد که اعتماد تمامی افراد را کسب کرده است.

شرکت ماینلب با تولید و عرضه انواع دستگاه در کشور استرالیا فعالیت دارند. این شرکت در زمینه تولید و نقطه زن های حرفه‌ای برای جستجوی فلزات ارزشمند و انواعی از جواهرات فعالیت می‌کند. فلزیاب های تولید شده در این شرکت‌ معمولاً با توجه به نوع کاربرد و محیط مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ها به ‌صورت پکیج‌هایی شامل لوازم جانبی مختلف مانند باتری، شارژر، هدفون و کیف حمل به فروش می‌رسند.

از محصولات شرکت ماینلب استرالیا شامل موارد زیر است:

  • فلزیاب ونکویش
  • دستگاه فلزیاب اکوناکس
  • فلزیاب CTX 3030
  • نقطه زن GPX 5000
  • دستگاه فلزیاب GPZ 7000

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما