خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب ونکویش 340

فلزیاب ونکویش Vanquish ماینلب دستگاهی با چند فرکانس تازه ترین تولید شرکت ماینلب در سال ۲۰۱۹ می باشد. گویا نوآوری و ساخت فلزیاب های به روز در شرکت Minelab پایانی ندارد و مهندسین زبده ابرشرکت سازنده فلزیاب یعنی ماینلب در فکر پایان دادن به اختراعاتشان در زمینه فلزیاب ندارند.

 

فلزیاب ونکویش 340
خرید و فروش فلزیاب
0901444903

 

عمق زنی ونکویش

دستگاه ونکویش پرو جدیدترین فلزیاب چند فرکانسی از شرکت Minelab می باشد. که به جدیدترین فناوری Multi-IQ مجهز شده است. این دستگاه مجهز به سیم پیچ جستجوی ضد آب جدید V12 بوده و دارای کنترل صدا می باشد. که باعث افزایش عمق زنی ونکویش شده است. که برای کاوش تمام فلزات، جواهرات و سکه ها مناسب است.

 

فلزیاب ونکویش 340
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

اموزش کار با فلزیاب ونکویش

با استفاده از تکنولوژی Multi-IQ دغدغه اساسی کاوشگران در زمینه عمق و تفکیک تا اندازه زیادی بر طرف شده است. اموزش کار با فلزیاب ونکویش به این گونه است که تقریبا می توان ادعا نمود که تفکیک به ۱۰۰% نزدیک می شود. البته با این سرعتی که ماینلب در زمینه به روز کردن تکنولژی قدم برداشته است. در واقع نمی توان آینده را به درستی پیش بینی نمود. سرعت تغییرات در زمینه فلزیاب و در ماینلب شگفات انگیز است. مخصوصا با فلزیاب سری ونکویش این شرکت گامی بلند در زمینه تفکیک فلزات بر داشته است.

 

فلزیاب ونکویش 340
خرید و فروش فلزیاب
0901444903

 

فلزیاب ونکویش ۵۴۰ پرو

در دو مدل عرضه می شود که در مدل پرو دارای دو کویل ۸ اینچ و ۱۲ اینچ است.  فلزیاب ونکویش ۵۴۰ پرو دستگاهیست که همیشه قابل استفاده است و دارای فناوری Multi-IQ ، کنترل صدا و pinpoint  است. همچنین دارای کنترل Iron Bias ، هدفون بلوتوث ، نور پس زمینه LED قرمز و باتری های قابل شارژ است.

دستگاه ونکویش پرو از لوپ های ضد آب 8 و 12 اینچی به عنوان استاندارد برای عمق زنی بالا و دقت بیشتر برخوردار است. مهم نیست که کاوش شما را به کجا می برد ، 540 بسته نهایی برای کسانی است که همه آن را می خواهند. امکانات چند دستگاه در این فلزیاب گنجانده شده است.

 

فلزیاب ونکویش 340
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

قیمت فلزیاب ونکویش

دستگاه ونکویش پرو جزو فلزیاب های شرکت ماینلب که به خاطر فناوری ردیابی فلزات در سراسر جهان شناخته شده است و یک جایگزین روزمره برای یک ردیاب فرکانس واحد تولید کرده است. که از جدیدترین سری های دستگاه های ونکویش به حساب می آید.

یکی از نکات بسیار مهمی که بر روی قیمت فلزیاب ونکویش تاثیر گذار است، خدمات پس از فروش بر روی این دستگاه است. توجه داشته باشید دستگاه فلزیابی که خدمات پس از فروش برای آن ارائه نشود، دستگاه کاربردی برای شما نخواهد بود. هر چقدر هم که دستگاه فلزیاب یک دستگاه حرفه ای و با کیفیت باشد، نیاز به خدمات پس از فروش داشته تا شما بتوانید با خیال راحت به فعالیت خود با دستگاه فلزیاب ادامه دهید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه فلزیاب ونکویش با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

مقالات مرتبط : عمق زنی فلزیاب ونکویش 540مقایسه فلزیاب ونکویش معمولی و مولتیفلزیاب ونکویش ماینلبفلزیاب ایمپکت پرو پک

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما