خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

مراکز فروش فلزیاب در تهران

کاوش گنج در محیط های سخت و دشوار انجام می شود و دستگاه فلزیاب بر اثر کاوش در این گونه محیط ها و شرایط عملیاتی دشوار دچار آسیب می شوند و باید با یک دستگاه نو جایگزین شوند.

گاهی اوقات نیز کاوشگر قصد دارد تا فلزیاب خود را با یک دستگاه جدیدتر تعویض کند تا بتواند در کاوش خود از مزایای یک گنج یاب پیشرفته بهره ببرد. در برخی موارد نیز فرد هزینه لازم برای خرید یک دستگاه فلزیاب نو را ندارد و می خواهد که یک فلزیاب کارکرده را خریداری و با استفاده از آن به جست و جو بپردازد و یا احساس می کند که نیازی به خرید فلزیاب نو ندارد و از فلزیاب دست دوم برای کسب تجربه استفاده کند.

 

مراکز-فروش-فلزیاب-در-تهران-0
خرید و فروش فلزیاب
0901444903

 

 معرفی دستگاه فلزیاب

فلزیاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی و یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. دستگاه فلزیاب‌ میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌کند کمتر یا بیشتر می‌شود.

قیمت دستگاه فلزیاب با توجه به قوانین موجود در کشور، نوسانات ارزی و محدودیت وارادات دستگاه به ایران باعث شده است که قیمت دستگاه فلزیاب در بازار ایران بسیار متنوع باشد. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

مراکز فروش فلزیاب در تهران
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

قیمت فلزیاب ایرانی

به جرات میتوان گفت که فلزیاب های تولید داخل در شرکت های معتبر و دارای مجوز و پروانه فعالیت از فلزیاب های خارجی بهتر و دارای راندمان بالاتری هستند. دلیل آن نیز کاربرد متفاوت دستگاه های فلزیاب در ایران و سایر کشور های باستانی با کشورهای اروپایی است.

کشور های اروپایی به سبب نداشتن تاریخی غنی از داشتن گنج و دفینه محروم هستند. فلزیاب ها بیشتر دارای کاربرد های صنعتی و کاربرد های تفریحی هستند و از عمق کاوش زیادی برخوردار نیستند چون به عمق کاوش زیاد نیازی ندارند.

قیمت فلزیاب ایرانی نسبت به دستگاه های خارجی قیمت مناسبی دارد و دلیل قیمت بالای دستگاه های خارجی میتوان به محدودیت واردات و نوسانات ارزی اشاره نمود.

 

مراکز فروش فلزیاب در تهران 09014444903
مراکز فروش فلزیاب در تهران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

تعمیرات فلزیاب در تهران

دستگاه فلزیاب مانند تمامی دستگاه های الکترونیکی ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات داشته باشد. اکثر دستگاه های فلزیاب موجود در ایران دارای سیستم پالسی بوده که ممکن است در اثر استفاده نامناسب، عدم مهارت اپراتور فلزیاب، ضربه خوردن نیاز به تعمیر پیدا کند. متاسفانه امروزه افراد بسیاری خود را به عنوان شرکت های سازنده و تعمیر فلزیاب معرفی می کنند. این افراد با سوء استفاده از دانش کافی کاوشگران اقدام به کلاهبرداری به شیوه های گوناگون اعم از فروش فلزیاب تقلبی، تعمیر فلزیاب با استفاده از از قطعات نامرغوب می کنند.

بسیار مشاهده شده است که کاوشگران پس از سپردن دستگاه خود به تعمیرکاران غیرمجاز و غیر متخصص عملکرد دستگاه خود را غیرقابل استفاده کرده اند. تعمیرکاران غیرمتخصص با استفاده از از قطعات نامرغوب  و نیز همچنین عدم دانش کافی باعث به وجود آمدن آسیب های جدی به دستگاه فلزیاب و گنج یاب شده است که باعث هدر رفتن وقت و هزینه کاوشگران می شوند.

 

مراکز-فروش-فلزیاب-در-تهران-5
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

مراکز فروش فلزیاب در تهران | آسیاتک – گلد اسمیت – زرشناسان

از نمایندگی های معتبر فلزیاب واقع در تهران که در حوزه خرید و فروش فلزیاب فعالیت می کنند، شرکت های آسیاتک ، گلد اسمیت و زرشناسان می باشد که از بزرگترین تولید کنندگان و فروشندگان جدیدترین دستگاه گنج یاب در خاورمیانه می باشند.

این شرکت ها توانسته اند در زمینه خرید و فروش فلزیاب موثر باشند، که فعالیت کاملا قانونی در شهر تهران و استان تهران پیش گرفتند.

همچنین در طی نظر سنجی که بین خریداران فلزیاب به عمل آماده توانسته اند با دریافت بالاترین رای از مشتریان خود از شرکت های معتبر فروش فلزیاب در استان تهران باشند. در نمایندگی نیز می توانید خدماتی همچون آموزش، تعمیر و ارتقاء فلزیاب و گنج یاب و طلایاب دریافت کنید.

 

مراکز-فروش-فلزیاب-در-تهران
خرید و فروش فلزیاب
0901444903

 

نمایندگی فلزیاب در تهران

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب و طلایاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد.

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. خدمات پس از فروش جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر ارسال فلزیاب و طلایاب و نقطه زن به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما