خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فرکانس طلای قدیمی

اگر به دنبال پیدا کردن منابع با ارزش زیر زمینی هستید، سایت ما را همراهی کنید. در این مطلب قصد داریم درباره فرکانس طلای قدیمی اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فرکانس معیار اندازه‌گیری تعداد تکرار یک رخداد در یک یکای زمانی معین است. برای محاسبهٔ فرکانس بر روی یک بازهٔ زمانی ثابت، تعداد دفعات وقوع آن حادثه را در آن بازه می‌شماریم و سپس این تعداد را بر طول بازهٔ زمانی تقسیم می‌کنیم.

در سیستم واحدهای SI، برای قدردانی و بزرگ داشت فیزیک‌دان آلمانی هاینریش رودولف هرتز، فرکانس با هرتز (Hz)؛ که یکای اندازه‌گیری فرکانس موج‌ها است، اندازه‌گیری می‌شود. یک هرتز به این معنی است که یک رویداد یک‌بار در هر ثانیه رخ می‌دهد.

 

فرکانس طلای قدیمی 09014444903
فرکانس طلای قدیمی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

بهترین فرکانس طلا برای ردیاب

فرکانس طلا برای ردیابی بسته به نوع ردیاب و شرایط محیطی مختلف ممکن است متفاوت باشد. با این حال، برای اکثر مدل های ردیابی طلا، فرکانس ۱۸ کیلوهرتز به عنوان بهترین فرکانس طلا برای ردیاب شناخته شده است.

این فرکانس به دلیل اینکه طلا یک فلز با مقاومت الکتریکی پایین است. همچنین، برای ردیابی طلا در شرایط خاص مانند خاک های آهکی و مصالح معدنی، فرکانس های بالاتر نیز ممکن است مفید باشند.

چرا که خاک های آهکی معمولاً مقاومت الکتریکی بالایی دارند و فرکانس های بالاتر بهترین عملکرد را در این شرایط ارائه می دهند. به همین دلیل، برخی ردیاب های طلا دارای قابلیت تنظیم فرکانس هستند تا بتوانند با شرایط مختلف محیطی سازگار شوند.

 

آیا فرکانس ۱۸ کیلوهرتز برای ردیابی فلزات دیگر هم مناسب است؟

فرکانس ۱۸ کیلوهرتز به عنوان بهترین فرکانس برای ردیابی طلا شناخته شده است، اما ممکن است برای ردیابی فلزات دیگر نیز مناسب باشد. در واقع، هر فلزی دارای خاصیت‌های الکترومغناطیسی متفاوتی است و ممکن است به دلیل این تفاوت‌ها، فرکانس‌های مختلفی برای ردیابی هر فلزی بهینه باشد.

بسته به نوع فلزی که قرار است ردیابی شود، فرکانس‌های مختلفی برای ردیابی آن استفاده می‌شود. برای مثال، برای ردیابی فلزاتی مانند آهن و فولاد، فرکانس‌های پایین‌تری مانند ۶ تا ۸ کیلوهرتز استفاده می‌شود، در حالی که برای ردیابی فلزاتی مانند نقره و برنج، فرکانس‌های بالاتری مانند ۲۷ تا ۳۰ کیلوهرتز استفاده می‌شود.

به طور کلی، برای ردیابی هر فلزی، باید فرکانس مناسب با خواص الکترومغناطیسی آن فلز انتخاب شود. با استفاده از فرکانس مناسب، می‌توان عملکرد بهتری در ردیابی فلزات داشت و دقت و صحت بیشتری در تشخیص فلزات در دستگاه های فلزیاب را به دست آورد.

 

فرکانس طلای قدیمی 09014444903
فرکانس طلای قدیمی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فرکانس فلزات در گنج یاب و فلزیاب

فرکانس فلزات حاصل از جریان حرکت الکترونی و ایجاد انرژی از میدان الکتریکی و مغناطیسی می باشد. که امواج الکترو مغناطیس و تشعشعات را پدید می آورد. موضوعی است که توسط اشخاص و افراد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

فرکانس فلزات یک امر طبیعی در هر نوع فلز است. میزان فرکانس موجود در فلزات به نوع آن فلز بستگی داشته است. فلزات با قدمت بالا که در زیر زمین قرار می گیرد دارای فرکانس بالاتری نسبت به یک فلز جدید می باشند، فلزات جدید فرکانس بسیار پایین به صورت فرکانس ساکن دارا است.

هر نوع جسم یا ماده که دارای شرایط مغناطیس و پارا مغناطیس باشد به نسبت خود دارای فرکانس یا موج یا جریان و انرژی و نیرو می باشد. باید توجه داشت که فلزیاب باید بتواند طلا جدید یا فلز جدید را تشخیص داده تا قادر باشد فلز قدیمی را تفکیک نماید.

 

فلزیاب گنجیاب طلای قدیمی

برای فلزیاب تفکیک دار یا برای فلزیاب فرق طلای قدیمی با فلز جدید وجود ندارد و همان فلزیاب تفکیک دار که می‌تواند یک فلز جدید را تفکیک نماید. می‌تواند یک فلز قدیمی، طلا قدیمی، گنج، عتیقه، دفینه یا خزانه را نیز تفکیک نماید، یا یک فلزیاب تصویری راداری یا فلزیاب راداری تصویری یا فلزیاب فرکانسی راداری باید بتواند.

هم فلز جدید و هم فلز قدیمی یا طلای قدیمی را تفکیک نموده و تشخیص دهد یا در اصل فلزیابی که می‌تواند. فلز جدید یا طلای جدید را تفکیک نماید حتماً می‌تواند آن فلزیاب، فلز قدیمی یا طلای قدیمی را نیز تشخیص داده. و تفکیک نماید و تفکیک برای یک فلز جدید با فلز قدیمی یکسان است.

پس اگر یک فروشنده فلزیاب یا طلایاب یا گنج یاب ابراز نمود که آن فلزیاب فقط گنج یاب است و فلز قدیمی یا گنج یا طلا قدیمی را پیدا می‌نماید باور نکنید. زیرا خارج از اصول فیزیک و علوم رادار و الکترونیک و فرکانس و جریان و انرژی می‌باشد و واقعیت نداردو این مطالب که فلزیاب گنج یاب است و فقط فلز قدیمی یا طلا قدیمی یا گنج را تشخیص.

 

فرکانس طلای قدیمی 09014444903
فرکانس طلای قدیمی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

آیا ردیاب های طلا دارای قابلیت تنظیم فرکانس هستند؟

بله، برخی از گنج یاب ها و ردیاب های طلا دارای قابلیت تنظیم فرکانس هستند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا فرکانس ردیابی را به شرایط مختلف محیطی و نوع سنگ معدنی که قرار است ردیابی شود، تنظیم کنند.

تنظیم فرکانس می تواند برای بهبود عملکرد ردیاب در شرایط خاص مفید باشد. برای مثال، در شرایطی که محیط دارای خاک های آهکی و مصالح معدنی با مقاومت الکتریکی بالا است، تنظیم فرکانس بالاتر می تواند بهبود قابل توجهی در عملکرد ردیاب داشته باشد.

در شرایطی که محیط دارای نویز الکتریکی بالا است، تنظیم فرکانس پایین تر می تواند بهبود عملکرد ردیاب در تشخیص سیگنال های ضعیف و کاهش نویز الکتریکی داشته باشد. بنابراین، تنظیم فرکانس یک ابزار مفید برای بهبود عملکرد ردیاب های طلا است.

 

بهترین فرکانس طلا برای ردیاب آنتنی

ردیاب آنتنی یکی از انواع ردیاب‌های الکترونیکی است، که برای ردیابی فلزات از جمله طلا استفاده می‌شود. در ردیاب آنتنی، فرکانس مورد استفاده برای ردیابی فلزات به شکل مستقیم تنظیم نمی‌شود، بلکه توسط آنتن تولید می‌شود. برای آموزش اصول کار با ردیاب آنتنی می توانید این مقاله از سایت را مطالعه کنید.

در ردیاب آنتنی، آنتن به عنوان یک منبع فرکانس واحد، تولید کننده میدان الکترومغناطیسی است. هنگامی که میدان الکترومغناطیسی آنتن به سمت یک فلز حرکت می‌کند، جریانهای الکتریکی در فلز ایجاد می‌شود. جریانهای الکتریکی ایجاد شده در فلز میدان الکترومغناطیسی را تغییر می‌دهند. که در نتیجه باعث تولید یک سیگنال قابل تشخیص در دستگاه ردیاب می‌شوند.

در ردیاب آنتنی، فرکانس مورد استفاده برای تولید میدان الکترومغناطیسی آنتن، معمولاً بین ۵۰ تا ۱۰۰ کیلوهرتز است. با این حال، شدت و فرکانس میدان الکترومغناطیسی تولید شده است. توسط آنتن می‌تواند به شکل قابل تنظیمی در دستگاه ردیاب تنظیم شود تا بهترین عملکرد در ردیابی فلزات، از جمله طلا، حاصل شود.

 

فرکانس طلای قدیمی 09014444903
فرکانس طلای قدیمی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

عدد فرکانس طلا

فرکانس طلا به معنای یک عدد خاص نیست، بلکه به فرکانسی اشاره دارد که در آن طلا بهترین عملکرد ردیابی را ارائه می دهد. برای ردیابی طلا فرکانس ۱۸ کیلوهرتز به عنوان بهترین فرکانس برای ردیابی طلا شناخته شده است.

این فرکانس برای ردیابی طلا انتخاب شده است. به دلیل اینکه طلا یک فلز با مقاومت الکتریکی پایین است. برای جلوگیری از اشکال در سیگنال های ردیابی، انتخاب شده است.

همچنین، این فرکانس باعث تولید سیگنال قوی و قابل تشخیصی در دستگاه ردیاب می‌شود که می‌تواند به دقت و صحت بیشتر در تشخیص فلزات، از جمله طلا، کمک کند. بنابراین، فرکانس طلا به معنای یک عدد خاص نیست، بلکه به فرکانسی اشاره دارد که برای ردیابی طلا بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما