خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

دفتر خرید گنج یاب

عرصه فلزیابی و گنج یابی یکی از عرصه های جذاب و مهیج می باشد که برای موفقیت در این زمینه باید مقدمات لازم را برای این کار را فراهم کرد. یکی از مواردی که هر کاوشگری به آن نیاز دارد داشتن یک گنج یاب حرفه ای می باشد. خرید فلزیاب و خرید گنج یاب یکی از دشوار ترین کار ممکن می باشد، زیرا یافتن یک شرکت معتبر در زمینه خرید و فروش فلزیاب بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت های زیادی در زمینه فروش فلزیاب در تهران فعالیت می کنند که با تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته محبوبیت خاصی در میان کاوشگران بدست آورده اند. اما مسئله خرید و فروش فلزیاب بخاطر محدودیت های قانونی که دارد بسیار متفاوت می باشد و همیشه مشکلاتی را برای کاوشگران داشته است.

 

دفتر خرید گنج یاب
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

فروش فلزیاب در تهران

به دلیل وارادت مستقیم و بدون واسطه قیمت فلزیاب به مراتب مناسب ترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. اما متاسفانه مدتی است که شاهد این موضوع هستیم که افرادی در کشورمان اقدام به تولید فلزیاب های جعلی کرده است و به نام فلزیاب اورجینال به فروش گذاشته اند. سیستم هایی که حداقل امکانات فلزیاب های خارجی را ندارند اما به عنوان فلزیاب اورجینال به فروش می رسند.

یکی از مراکز فروش دستگاه فلزیاب در تهران شرکت آسیامدرن می باشد که جزو نمایندگی های معتبر در زمینه خرید و فروش فلزیاب ، ارتقا فلزیاب و گنج یاب در استان تهران مستقر هستند.

 

قیمت فلزیاب ایرانی

قیمت فلزیاب ایرانی همواره یکی از موضوعات مهم و پر بحث در بازار داخلی بوده است. که به دلیل نبود صنف کاری به دغدغه و نگرانی خیلی از کاوشگران نیز تبدیل شده است. زیرا برخی از افراد و فروشندگان از عدم اطلاع و آگاهی خریدار نسبت به دستگاه فلزیاب سوء استفاده کرده و یک دستگاه را به قیمت های بالا به فروش می رسانند. همچنین در بازار داخلی قیمت گذاری فلزیاب ها از قاعده و چارچوب مشخصی برخوردار نیستند. برای فروش دستگاه فلزیاب ایرانی و نیز خرید و فروش فلزیاب با شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

 

انواع فلزیاب | ایمپکت – سیمپلکس – گلد لجند – آنفیبیو

فلزیاب دستگاهی است که برای شناسایی و پیدا کردن اجسام فلزی در اعماق مختلف زمین مورد استفاده قرار می گیرند. این سیستم ها بر اساس تکنولوژی و نوع مصرف آنها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. به دلیل محبوبیت و کاراییی بالای این ابزارها شرکت های معتبر زیادی اقدام به تولید آنها می کنند. همچنین انواع فلزیاب در بازار موجوند که نسبت به کارایی و کاربرد آنها می توانید دستگاه متناسب خود را تهیه نمائید.

 

فلزیاب ایمپکت ترکیه

شرکت فلزیاب ایمپکت ترکیه از سال 2001 فعالیت خود را در زمیته تولید فلزیاب و گنج یاب در استانبول ترکیه آغاز کرد. این شرکت که در زمینی به مساحت 4000 متر مربع دایر شده دارای بیش از 150 نفر نیروی متخصص بوده و فلزیاب های تولیدی این شرکت از دقت و حساسیت مثال زدنی برخوردار اند.

فلزیاب Impact دستگاهی چند فرکانسه است که امکان انتخاب فرکانس کاری بین 5 ، 14 و 20 کیلو هرتز را به اپراتور میدهد که توانایی دستگاه را برای کاوش سکه و عتیقه جات به طرز خارق العاده ای افزایش میدهد. این فلزیاب از 12 مد مختلف جست و جو بهره میبرد دارای عملکردی بسیار خوبی در زمین های معدنی ، ساحل و زمین های سخت و دارای سنگ می باشد.

 

دفتر خرید گنج یاب
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

فلزیاب سیمپلکس پلاس

یک دستگاه با قابلیت سیستم بالانس خودکار زمین است. که دارای حالت های اتوماتیک، از جمله حالت ساحل، در یک طراحی منو با کاربرد بسیار آسان است. با نوکتا ماکرو سیمپلکس قابلیت جستجوی سکه، اشیاء با ارزش یا جواهرات در زمین یا زیر آب هستید. این دستگاه مقرون به صرفه ترین گنج یاب در عین حال بادوام ودارای سبک مدرن و وزنی سبک است.

 

دفتر-خرید-گنج-یاب6
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

فلزیاب گلد لجند

این دستگاه فلزیاب گلد لجند ساخت کمپانی GeoGround کشور آلمان می باشد. دستگاه دوربرد حرفه ای تازه وارد با بهترین فناوری پیشرفته برای جستجوی طلا و مواد معدنی ساخته شده است. دستگاه  GOLD LEGEND جدیدترین فلزیاب سال ۲۰۲۲ است. این دستگاه برای کاوشگران حرفه ای و مبتدی بهترین است. از شرکت بین المللی Gold Master با همکاری شرکت آلمانیGeo Ground، روی پنج سیستم جستجو کار می کند که شما را قادر می سازد و نیز می توانید طلا و گنج را شناسایی کنید.

 

دفتر خرید گنج یاب
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

فلزیاب آنفیبیو

کمپانی نوکتا ترکیه در ابتدای سال 2001 میلادی در استانبول کاره خود را آغاز کرد. فلزیاب نوکتا انفیبیو Nokta Makro Anfibio دستگاه کاوشگره فلزات با چندین فرکانس مختلف است. توانایی کار در فرکانس 5 و 14 و 20 کیلوهرتز را در فرایند جستجو دارد. این دستگاه ساخت کمپانی نوکتا که برندی معتبر در ترکیه است می باشد. این فلزیاب نقطه زن در مکان های مختلف از ساحل و پارک و مناطق قدیمی و باستانی کاربرد دارد و مورد علاقه کاوشگران سکه و فلزات گرانبها و جواهرات است. این دستگاه از نظره سرعت و میزان عمق نفوذ در زمین بسیار قدرتمند و هوشمند است.

 

دفتر خرید گنج یاب
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

قیمت گنج یاب

اصولا قیمت گنج یاب بر اساس نوع، ویژگی ها و ارزش نام تجاری متفاوت است. طیف گسترده ای از دقیق ترین دستگاه گنج یاب برای مقاصد خاص وجود دارد. دسته عمده ای که هستند: گنج، طلا، امنیت، صنعتی، فنی، نظامی و بالستیک. این دسته عمده نیز خود زیر مجموعه دارند. دقیق ترین دستگاه گنج یاب مورد نظر خود را در بازار پیدا کنید این است که به کمک جستجو در گوگل دستگاه های مختلف را بررسی کرده و پس از تحقیق و مطالعه کامل چند مدل مختلف را انتخاب کرده و با مراجعه به دفاتر فروش یا نمایندگی فروش فلزیاب شرکت های تولید کننده ، دستگاه مورد نظر خود را تست و بررسی کنید و در نهایت یک مدل را برای فعالیت خود انتخاب کنید.

 

مقالات مرتبط : قیمت گنج یاب ناتو پرو پلاسقیمت گنج یاب حرفه ای در بازارقیمت گنج یاب شارک 33000قیمت گنج یاب جی پی 5000

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما