خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

دستگاه نقطه زن پروتون

حسگر فلزیاب فول آپشن پروتون دارای عملکرد برتر نسبت به دیگر دستگاه های موجود در بازار دارد. در ادامه این مقاله اطلاعات لازم و کافی در رابطه با دستگاه نقطه زن پروتون و اینکه فلزیاب پروتون ساخت کجاست در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهیم. این سیستم می تواند داده ها را از تمام سنسورها انتخاب کند. پس از جمع آوری داده ها از تمام سنسورها، داده ها را از طریق بلوتوث به نرم افزار رایانه ارسال کند.

  1. تعریف سریع: با استفاده از دوربین حرارتی شما می توانید تفاوت های حرارتی در نور نور را در وضوح 64 کیلومتر مشاهده کنید با زاویه دید 60 درجه است.
  2. سنسور مغناطیسی: سنسور MANYETIK خشونت میدان مغناطیسی DC را در محل خود اندازه گیری می کند. هر سنسور میدان مغناطیسی را در نقطه خود همزمان با اندازه گیری میدان مغناطیسی 8 نقطه مختلف به طور همزمان اندازه گیری می کند.

 

دستگاه نقطه زن پروتون 09014444903
دستگاه نقطه زن پروتون
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

بررسی قیمت دستگاه فلزیاب پروتون

این یک عدد جداگانه برای هر فلز در محیط نرم افزار است. این یک تفاوت است، رنگ به طور خلاصه روی صفحه نمایش به عنوان یک رنگ منعکس می شود. علاوه بر این، یک منوی انتخابی برای تماس‌های داخل خانه یا تماس‌های داخلی غار مانند در دسترس است. نسل جدید بود نسل جدید یک سری تبلیغاتی نسل جدید است.

تفاوت فلزات، تعیین عمیق، فاصله اطلاعات، و حسگر، که برای نشان دادن هدف محاسبه می کند. ترجمه فایل برای تجزیه و تحلیل دقیق در صورت درخواست وجود دارد. در برابر حساس‌تر و قوی‌تر از مدل‌های قبلی است، اما لانی بزرگ‌تر وضوح بالایی را در عرض چند ثانیه بر روی صفحه نمایش ارائه می‌دهد.

همه این ویژگی ها باعث شده تا قیمت دستگاه فلزیاب پروتون در بازار طلایابی و گنج یابی بسیار متغیر باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه ها با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در تماس باشید.

 

دستگاه نقطه زن پروتون 09014444903
دستگاه نقطه زن پروتون
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب پروتون ساخت کجاست؟

شاید برایتان سوال باشد که فلزیاب پروتون ساخت کجاست؟ این ساخت کشور ترکیه و شرکت ASSUVA می باشد. اسکنر پروتون در زمین های متفاوت بستگی به سختی زمین از عمق 20 تا 50 متر را کاوش می کند. این دستگاه قابلیت ردیابی فلزات و تفکیک همزمان آن ها را دارا می باشد. پروتون با تکنولوژی متفاوت تر از دستگاه های گذشته (پالسی و فرکانسی) که از نظر کارایی دارای راندمان پایین تری بودند.

فلزیاب تصویری پروتون توسعه یافته است و بسیار قوی تر و واضح تر و زمان بسیار کوتاهی را ارائه می دهد. از سوی دیگر، به لطف حسگر Lidar، با تشخیص سریع‌تر سطح، شما را از فاصله 40 متری پیاده‌روی می‌کند. با لیزر قوی خود در نقطه، به راحتی مکان هدف را مشخص می کند.

دارای یک باتری جیبی طولانی مدت است که می تواند 8/24 ساعت دوام بیاورد، شرایط آب و هوایی می تواند زمان را تغییر دهد. این دستگاه دارای یک کامپیوتر با صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید با صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید است.

 

دستگاه نقطه زن پروتون 09014444903
دستگاه نقطه زن پروتون
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه پروتون شامل موارد زیر می شود:

  • ضد آب و دارای کیسه ضد ضربه
  • کیسه حمل سنسور ضد آب و ضد ضربه
  • آموزش کاربردی رایگان
  • دو سال گارانتی
  • عمق دستگاه از ۲۰ تا ۵۰ متر بستگی به شرایط سختی زمین
  • شعاع دستگاه هزار متر
  • قابلیت ردیابی فلزات و تفکیک همزمان آن
  • پروتون الیک حرارتی + مغناطیسی (GPRS) تصویربرداری زیرزمینی جدید
  • مناطق استفاده: منطقه نظامی، امنیت، جستجو و نجات، منطقه ساخت و ساز
  • نام / شماره مدل: Proton Elic Standerd
  • نام تجاری: پروتون الیچ
  • استفاده/کاربرد: تشخیص طلای زیرزمینی
  • برد دستگاه: ۳۰ متر
  • رنگ دستگاه: سیاه
  • دمای عملیاتی: ۴۸
  • ولتاژ: ۱۲ ولت

 

دستگاه نقطه زن پروتون 09014444903
دستگاه نقطه زن پروتون
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

سنسور مگنتیک (Manyetik Sensor)

فلزیاب پروتون الیچ بسته به سفارش مشتری دارای ۱ یا ۲ یا ۴ سنسور سزیوم رادیواکتیو برای جستجوی مگنتیک می باشد. موقع وصل کردن سنسورها به دستگاه بعد از ۶۰ ثانیه دستگاه آماده جستجو می باشد. بیشتر کارایی این قسمت برای جستجو در خشکی است.

 

سنسور ترمال (Termal Sensor)

این سنسور در انواع فلزیاب پروتون ترکیه بسته به سفارش مشتری از یک مگاپیکسل تا ۶۴ مگاپیکسل قابل افزایش است. هر چقدر سنسور ترمال قدرت و پیکسل بالاتری داشته باشد وضوح تصویر بالاتر و سرعت جستجوی بیشتر با حداقل تغییر موضع خواهد داشت.

 

هدف یابی لیزری

هدف یابی لیزری که در کنار سنسورها قرار داده شده است. که به اپراتور کمک می کند تا به راحتی نقطه موردنظر را اسکن و هدف یابی کند.

 

رادار لیزری (Lidar Sensor)

رادار لیزری تکنولوژی جدیدی می باشد که در هواپیماها و دستگاههای نظامی برای هدف یابی دقیق تر کاربرد دارد. با استفاده از این تکنولوزی در دستگاه پروتون الیچ تا فاصله ۴۰ متر به اپراتور این امکان را می دهد. که بعد از شناسایی هدف دقیق تر و با کاهش فاصله به آن نزدیک شده و نقطه دقیق تر را هدف یابی کند.

 

دستگاه نقطه زن پروتون 09014444903
دستگاه نقطه زن پروتون
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

امکانات دستگاه نقطه زن پروتون عبارتند از:

  • هدف‌یابی لیزری: این ویژگی در کنار سنسورهای دستگاه قرار داده شده است. به اپراتور کمک می‌کند تا به‌راحتی هدف مدنظرش را اسکن کند و به هدف برسد.
  • آموزش آسان و استفاده ساده: رابط کاربری ساده‌ای دارد که با آموزش‌های قدم به قدم، اپراتور به‌راحتی می‌تواند از آن در کاوش‌های خود استفاده کند.
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش: شرکت سازنده دستگاه خدمات پس از فروش حرفه‌ای برای دستگاه پروتون ارائه می‌دهد. با این خدمات، شما می‌توانید از تعمیرات، به‌روزرسانی‌ها و مشاوره‌های فنی برخوردار شوید و در صورت بروز هرگونه مشکل، به تیم پشتیبانی مراجعه کنید یا با آن‌ها تماس بگیرید.
  • قابلیت ذخیره‌سازی و ثبت داده‌ها: با قابلیت ذخیره‌سازی داده‌ها، به اپراتور اجازه می‌دهد تا اطلاعات را ثبت و ذخیره کند. این ویژگی بسیار مفید برای کاوش‌های بعدی و تحلیل‌های دقیق‌تر بسیار کمک‌کننده است.
  • دارای باتری با طول عمر بالا: با باتری با طول عمر بالا ارائه می‌شود. این ویژگی مهم به شما امکان استفاده طولانی‌تر و مداوم را می‌دهد، بدون اینکه نگران خالی شدن شارژ باتری حین عملیات کاوش و حفاری باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما