خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب پروتون ساخت کجاست

معرفی دستگاه اسکنر پروتون PROTON ELIC با سلام خدمت دوستان و مشتریان محترم، دستگاه جدیدی رو خدمتتون معرفی می کنیم. فلزیاب پروتون در زمین های متفاوت بستگی به سختی زمین از عمق ۲۰ تا ۵۰ متر را کاوش می کند. این فلزیاب فول آپشن قابلیت ردیابی فلزات و تفکیک همزمان آن ها را دارا می باشد. دستگاه فلزیاب پروتون با تکنولوژی متفاوت تر از فلزیاب های گذشته (پالسی و فرکانسی) که از نظر کارایی دارای راندمان پایین تری بودند.

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، به شما امکان تشخیص و شناسایی هم‌زمان فلزات مختلف را در اعماق مختلف زمین می‌دهد. این ویژگی به شما امکان تفکیک دقیق بین فلزات را می‌دهد و از عدم تداخل در اطلاعات حاصل اطمینان حاصل می‌کنید. با نمایشگری بزرگ و با کیفیت بالا، تولید و عرضه می‌شود. این نمایشگر قابلیت خوانایی آسان در شرایط نوری مختلف را برای اپراتور فراهم می‌کند و شما را قادر می‌سازد اطلاعات به دست آمده از کاوش و حفاری را به‌راحتی مشاهده کنید.

 

فلزیاب پروتون ساخت کجاست 09014444903
فلزیاب پروتون ساخت کجاست
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

امکانات منحصر به فرد دستگاه فلزیاب پروتون عبارتند از:

  • عمق دستگاه از ۲۰ تا ۵۰ متر بستگی به شرایط سختی زمین
  • شعاع دستگاه هزار متر
  • قابلیت ردیابی فلزات و تفکیک همزمان آن
  • دارای ۱۶ سنسور سنجش حساسیت
  • مجهز به صفحه نمایشگر بزرگ و روشن
  • دارای حالت‌های جست‌وجوی متنوع
  • قابلیت ذخیره‌سازی و ثبت داده‌ها
  • طراحی مقاوم و قابل اعتماد
  • دارای باتری با طول عمر بالا
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر و کار با نرم‌افزارهای تحلیل داده

 

فلزیاب پروتون ساخت کجاست
فلزیاب پروتون ساخت کجاست
09014444903

 

فلزیاب نقطه زن تصویری پروتون

فلزیاب پروتون در زمین های متفاوت بستگی به سختی زمین از عمق ۲۰ تا ۵۰ متر را کاوش می کند. این فلزیاب قابلیت ردیابی فلزات و تفکیک همزمان آن ها را دارا می باشد. دستگاه فلزیاب پروتون با تکنولوژی متفاوت تر از فلزیاب های گذشته (پالسی و فرکانسی) که از نظر کارایی دارای راندمان پایین تری بودند.

به دلیل داشتن حالت‌های مختلف کاوش و جست‌وجو، امکان تنظیم محدوده و حساسیت را به کاوشگر می‌دهد. حالت‌های جست‌وجو شامل جست‌وجوی عمیق و جست‌وجوی سطحی است که اپراتور را قادر می‌سازد به شکل دقیق و مطمئن فلزات را کاوش کند. قابلیت ذخیره‌سازی داده‌ها، به اپراتور اجازه می‌دهد تا اطلاعات جست‌وجوشده را ثبت و ذخیره کند. این ویژگی بسیار مفید برای کاوش‌های بعدی و تحلیل‌های دقیق‌تر بسیار کمک‌کننده است و شما را از، از دست دادن اطلاعات مهم دور می‌کند.

 

فلزیاب پروتون ساخت کجاست
فلزیاب پروتون ساخت کجاست
09014444903

 

مشخصات فنی فلزیاب پروتون عبارتند از:

  • پروتون الیک حرارتی + مغناطیسی (GPRS) تصویربرداری زیرزمینی جدید
  • مناطق استفاده: منطقه نظامی، امنیت، جستجو و نجات، منطقه ساخت و ساز
  • نام / شماره مدل: Proton Elic Standerd
  • نام تجاری: پروتون الیک
  • استفاده/کاربرد: تشخیص طلای زیرزمینی
  • برد دستگاه: 10 متر
  • رنگ دستگاه: سیاه
  • دمای عملیاتی: 48
  • ولتاژ: 12 ولت

 

فلزیاب پروتون ساخت کجاست 09014444903
فلزیاب پروتون ساخت کجاست
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

تکنولوژی به کار رفته در فلزیاب نقطه زن تصویری پروتون

سنسور مگنتیک (Manyetik Sensor): دستگاه پروتون الیچ بسته به سفارش مشتری دارای ۱ یا ۲ یا ۴ سنسور سزیوم رادیواکتیو برای جستجوی مگنتیک می باشد.

سنسور ترمال (Termal Sensor): هر چقدر سنسور ترمال قدرت و پیکسل بالاتری داشته باشد وضوح تصویر بالاتر است و همچنین سرعت جستجوی بیشتر با حداقل تغییر موضع خواهد داشت.

هدف یابی لیزری: به اپراتور کمک می کند تا به راحتی نقطه موردنظر را اسکن و هدف یابی کند.

رادار لیزری (Lidar Sensor): رادار لیزری تکنولوژی جدیدی می باشد که در هواپیماها و دستگاه های نظامی برای هدف یابی دقیق تر کاربرد دارد. با استفاده از این تکنولوزی در دستگاه پروتون الیچ مدل LB-4 تا فاصله ۴۰ متر به اپراتور این امکان را می دهد

نرم افزار پروتون الیچ: بعد از تجزیه و تحلیل لحظه ای اپراتور به راحتی می تواند در عرض چند دقیقه زمین وسیع تری را از بابت وجود حفره، اتاق و فلزات به تفکیک مشخص کند. این نرم افزار همزمان بر روی صفحه پنج سطر اطلاعات را به اپراتور نشان می دهد.

 

فلزیاب پروتون ساخت کجاست
فلزیاب پروتون ساخت کجاست
09014444903

 

قیمت دستگاه فلزیاب پروتون

فلزیاب نقطه زن تصویری پروتون با تکنولوژی متفاوت تر از فلزیاب های گذشته (پالسی و فرکانسی) که از نظر کارایی دارای راندمان پایین تری بودند، به راحتی با آنتن های سزیوم (Manyetik Sensor) رادیواکتیو و سنسور ترمال (Termal) یا حرارتی و رادار لیزری توانسته خیلی از نیازهای شما را برآورده کند.

عملکرد برتر مدل فلزیاب پروتون دارای 8 سنسور است که 8 برابر بهتر از مدل است، برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه فلزیاب می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

فلزیاب پروتون ساخت کجاست 09014444903
فلزیاب پروتون ساخت کجاست
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قابلیت های ویژه دستگاه همه کاره پروتون

  • بهینه‌سازی برای استفاده در زمینه‌های مختلف: دستگاه فلزیاب پروتون | Proton با توجه به نیازهای متنوع کاربران طراحی شده است. این دستگاه قابلیت تنظیم پارامترهای مختلف مانند حساسیت و صداگذاری را داراست.
  • هدف‌یابی لیزری: این ویژگی در کنار سنسورهای دستگاه قرار داده شده است و به اپراتور کمک می‌کند تا به‌راحتی هدف مدنظرش را اسکن کند و به هدف برسد.
  • آموزش آسان و استفاده ساده: دستگاه فلزیاب پروتون ۱۶ سنسور رابط کاربری ساده‌ای دارد که با آموزش‌های قدم به قدم، اپراتور به‌راحتی می‌تواند از آن در کاوش‌های خود استفاده کند.
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش: شرکت سازنده دستگاه فلزیاب پروتون ۱۶ سنسور، یعنی شرکت شرکت آسووا دیتکتور ترکیه، خدمات پس از فروش حرفه‌ای برای فلزیاب پروتون ارائه می‌دهد.
  • طراحی مقاوم و قابل اعتماد: دستگاه طلایاب پروتون 16 سنسنور، با طراحی مقاوم و استحکام بالا ساخته شده است. این دستگاه قابلیت کار در شرایط محیطی متنوع را داراست.
  • دارای باتری با طول عمر بالا: دستگاه فلزیاب پروتون ۱۶ سنسور با باتری با طول عمر بالا ارائه می‌شود. این ویژگی مهم به شما امکان استفاده طولانی‌تر و مداوم را می‌دهد.
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر و کار با نرم‌افزارهای تحلیل داده: دستگاه پروتون ۱۶ سنسور قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد. با اتصال دستگاه طلایاب Proton به کامپیوتر و با استفاده از نرم‌افزارهای تحلیلی، می‌توانید داده‌های جمع‌آوری‌شده را بررسی و تحلیل کنید.

 

از ویژگی های شرکت آسیامدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیامدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما