خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

دستگاه شاقولی جیوه ای

شاقول جیوه ای به جسمی فلزی گفته می شود که به طنابی سبک آویزان می شود و در گذشته برای یافتن گنج مورد استفاده قرار می گرفت. جیوه شاقول هنوز هم به عنوان ساده ترین ابزار گنج یابی مورد استفاده قرار می گیرد و در اندازه های مختلف ساخته می شود. برخی بر این باورند که جنس شاقول باید از آلیاژ برنج ۹۹% باشد اما برخی دیگر معتقدند که مهندسی این ابزار بسیار مهم تر از جنس شاقول است. در ساخت شاقول فلزی یا شاقول جیوه ای ، جیوه نقر ه ای مایع کاربرد گسترده ای دارد و برای عملکرد ابزار مورد بحث جنس جیوه مایع ، چگالی جیوه ، درصد خلوص جیوه  بسیار تاثیرگذار است.

 

دستگاه شاقول جیوه ای
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

فلزیاب شاقولی

از شاقول برای کاربرد های زیادی استفاده می شود ازقبیل فلزیابی ، طلایابی ، گنج یابی و آب یابی بسیاری بر این باورند که برای اینکه شاقول بتواند فلزیابی کند باید از جنس برنجی با خلوص بالای ۹۹ درصد باشد.

برخی نیز معتقد هستند  که نوع جنس شاقول مهم نبوده و عامل مهم مهندسی ساخته شدن آن است. عواملی همچون جنس جیوه ، چگالی جیوه ، درصد خلوص جیوه ، درصد ارتعاش جیوه در فلزیابی موثرند. از دیگر عوامل تاثیر گذار و مهم هستند که باید به آنها توجه شود و به صورت کلی جیوه های آزمایشگاهی بهتر از جیوه های صنعتی موجود در بازار هستند.

به خریداران عزیز اکیدا توصیه میکنیم که از خرید شاقول جیوه ای با جیوه قرمز، جیوه آبی و صورتی و دیگر موارد این چنین جدا خودداری کنند. که چیزی جز کلاهبرداری نیست. به عقیده کاوشگران این وسیله توانایی پیدا کردن حفره های زیر زمینی ، مجاری آب ، قنات ، گنج و دفینه های زیر زمین را دارد. نوع خوراک خور این وسیله توانایی پیدا کردن اهداف همجنس خوراک مورد استفاده را دارد.

 

دستگاه شاقول جیوه ای
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

طرز کار شاقول

عمق گیری با شاقول نیز به مقدار زیادی بستگی به تمرکز و آمادگی ذهنی اپراتور بستگی دارد . درجه خلوص فلز به کار رفته در ساخت شاقول معمولا شاقول ها عمق ۱۰ متر و شعاع ۱۰۰۰ متر را می توانند کاوش کنند. جنس هدف مورد کاوش در هنگام کار با شاقول ها مهم نیست و از آنها برای پیدا کردن آب ، نفت ، حفره های زیر زمین ، فلزات ، سفال و عتیقه به کار می رود. اما قدرت آن در پیدا کردن فلزات بیشتر از سایر موارد است.

بسیاری بر این باورند که برای اینکه شاقول بتواند فلزیابی کند باید از جنس برجی با خلوص بالای ۹۹ درصد باشد. شاقول خوراک خور دارای محفظه ای برای قرار دادن خوراک هستند و برای مثال اگر شما در آنجا یک انگشتر طلایی بگذارید شاقول به دنبال طلا می گردد.

 

روش کار با شاقول جیوه ای

روش عمق گیری با شاقول جیوه ای نیز به مقدار زیادی بستگی به تمرکز و آمادگی ذهنی اپراتور بستگی دارد. معمولا شاقول ها عمق 10 متر و شعاع 1000 متر را می توانند کاوش کنند. جنس هدف مورد کاوش در هنگام کار با شاقول ها مهم نیست و از آنها برای پیدا کردن آب، نفت، حفره های زیر زمین، فلزات، سفال، عتیقه به کار می رود.

اما قدرت آن در پیدا کردن فلزات بیشتر از سایر موارد است. بسیاری بر این باورند که برای اینکه شاقول بتواند فلزیابی کند باید از جنس برنجی با خلوص بالای 99 درصد باشد.

 

شاقول جیوه ای
خرید و فروش فلزیاب
0901444903

 

قیمت شاقول جیوه ای دیجی کالا

به خریداران عزیز اکیدا توصیه می کنیم که از خرید شاقول جیوه ای با جیوه قرمز ، جیوه آبی و صورتی و دیگر موارد این چنین جدا خودداری کنند که چیزی جز کلاهبرداری نیست. به عقیده کاوشگران این وسیله توانایی پیدا کردن حفره های زیر زمینی، مجاری آب، قنات، گنج و دفینه های زیر زمین را دارد. نوع خوراک خور این وسیله توانایی پیدا کردن اهداف همجنس خوراک مورد استفاده را دارد. عملکرد هر شاقول در دست افراد مختلف متفاوت بوده و فقط با تمرین بسیار زیاد میتوانید معنی حرکات شاقول خود را دریابید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت شاقول جیوه ای دیجی کالا با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند.

 

مقالات مرتبط : روش عمق گیری با شاقول جیوه ایفلزیاب شاقولیشاقول بلک تیتانشاقول طلایاب جیوه ایشاقول گنج یابی

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما