خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

خرید فلزیاب پروتون

یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود در ایران فلزیاب پروتون می باشد. دستگاه پروتون به دلیل امکانات و قابلیت های منحصر به فرد در بازار فروش خوبی دارد. که بعد از تجزیه و تحلیل لحظه ای اپراتور به راحتی می تواند در عرض چند دقیقه زمین وسیع تری را از بابت وجود حفره، اتاق و فلزات به تفکیک مشخص کند. برای خرید فلزیاب پروتون می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

این نرم افزار همزمان بر روی صفحه پنج سطر اطلاعات را به اپراتور نشان می دهد. که سطر اول و دوم مربوط به موقعیت جی پی اس و سطر سوم فاصله اپراتور تا هدف و سطر چهارم فاصله اپراتور با هدف از نظر رادار لیزری و سطر پنجم مربوط به عمق فلز یا حفره یا اتاق و یا چاه با هدف مورد نظر می باشد. قیمت دستگاه ها به سبب واردات مستقیم این دستگاه ها از کشور های واسطه همانند دبی و ترکیه وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارد و با نوسانات نرخ ارز تغییر می یابد.

 

فلزیاب پروتون تک سنسوره

این تنها محصولی در جهان است که در زمینه طلایابی و گنج یابی با وضوح بالا و کیفیتی بی نظیر را دارد. فلزیاب پروتون تک سنسوره می تواند ساختار خاک و شرایط زمین خوب برد 150 متر و تا 1000 متر را به راحتی اسکن کند. این فلزیاب فول آپشن می تواند اشیاء قیمتی داخل زمین در روز و شب و نیز همچنین با مختصات ماهواره ای در منوی خود با فشار یک دکمه کاوش و شناسایی کند. این دستگاه با قابلیت حفره یابی و همچنین کارایی ردیاب را هم دارد، دستگاه فول آپشن پروتون دستگاهی از نوع نقطه زن که البته اسکنر نیز می باشد. با استفاده از آنتن های سزیوم رادیو اکتیو و سنسور ترمال که به سنسور های حرارتی هم معروفند عملکرد بسیار بالایی دارند.

 

خرید فلزیاب پروتون 09014444903
خرید فلزیاب پروتون
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مشخصات فنی دستگاه پروتون تک سنسوره

  • تشدید کننده پرتو: پرتوهای پروتونی
  • نوع صفحه نمایش: LCD
  • عمق کارکرد: تا ۲۰ متری
  • دقت تشخیص فلزات: بالای ۹۹٪
  • حساسیت: قابل تنظیم بین ۰ تا ۱۰۰
  • قابلیت شناسایی عمق دقیق فلزیابی
  • قابلیت تشخیص طلا و فلزات دیگر در ارتفاعات بالا و در شرایط دمایی و رطوبتی متفاوت
  • دارای باتری قابل شارژ لیتیوم یونی با ظرفیت بالا
  • وزن کل دستگاه: حدود ۴.۵ کیلوگرم
  • عمق دستگاه از ۲۰ تا ۵۰ متر بستگی به شرایط سختی زمین
  • شعاع دستگاه هزار متر
  • قابلیت ردیابی فلزات و تفکیک همزمان آن

 

فلزیاب پروتون دو سنسوره

دستگاه Proton elic lb-2 سری جدیدی از فلزیاب پروتون تک سنسوره است، فلزیاب پروتون دو سنسوره دارای ۲ حسگر حرارتی لیدار و ۶۴ pxs سفارشی و نیز همچنین ۲ مولتی حسگر مغناطیسی سزیم را داراست. این دستگاه دارای برد ۱۰۰۰ متر است و در شرایط خاکی خوب و استفاده صحیح تا عمق ۵۰ متری نفوذ می کند. به دلیل داشتن نمایش سه و بعدی با برنامه سفارشی شده خود (تمایز فلز، تشخیص عمق، اطلاعات فاصله و حسگر لیدار) می تواند هدف را برای شناسایی و کاوش محاسبه کند.

دستگاه پروتون ترکیه چندین برابر حساس تر و قدرتمندتر از مدل های قبلی است و در عین حال وضوح بالایی را در یک صفحه نمایش بزرگتر در چند ثانیه ارائه می دهد. پروتون ۲ سنسوره توسعه یافته است و اسکن قوی تر و واضح تر را با پروب های متعدد و در مدت زمان بسیار کوتاه ارائه می دهد. به لطف حسگر Lb-2 / lidar، وضوح را با تشخیص سریع تر سطح افزایش می دهد، از سوی دیگر به شما اجازه می دهد، تا از فاصله ۴۰ متری به سمت هدف راه بروید.

 

خرید فلزیاب پروتون 09014444903
خرید فلزیاب پروتون
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب پروتون چهار سنسوره

دستگاه پروتون الیج با تکنولوژی متفاوت تر از دستگاه های گذشته (پالسی و فرکانسی) که از نظر کارایی دارای راندمان پایین تری بودند. به راحتی با آنتن های سزیوم (Manyetik Sensor) رادیواکتیو و سنسور ترمال (Termal) یا حرارتی و رادار لیزری توانسته خیلی از نیازهای شما را برآورده کند. پروتون الیک lb-4 دارای 4 حسگر حرارتی لیدار و 64 pxs سفارشی و همچنین 4 مولتی حسگر مغناطیسی سزیم است. فلزیاب پروتون دارای برد 1000 متر است و در شرایط خاکی خوب و استفاده صحیح تا عمق 50 متری نفوذ می کند.

 

خرید فلزیاب پروتون 09014444903
خرید فلزیاب پروتون
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب پروتون هشت سنسوره

این دستگاه به واسطه آنتن های سزیوم رادیو اکتیو و سنسور ترمال که همان سنسور حرارتی می باشد، همچنین رادار لیزری با دیگر دستگاه ها تفاوت بسیاری دارد. تکنولوژی های به کار گرفته شده در این فلزیاب باعث شده است این دستگاه راندمان بسیار بالاتری نسبت به انواع فلزیاب داشته باشد. فلزیاب پروتون هشت سنسوره قابلیت اسکن و تصویربرداری از اتاق، تونل های زیرزمینی، تپه های باستانی، سنگرها و ادوات نظامی دفن شده در زیر زمین می باشد که این ویژگی دستگاه، سازمان های نظامی را به استفاده از این دستگاه سوق داده است.

 

خرید فلزیاب پروتون 09014444903
خرید فلزیاب پروتون
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب پروتون 16 سنسوره

دستگاه اسکنر پروتون با تکنولوژی متفاوت تر از دستگاه های گذشته (پالسی و فرکانسی) که از نظر کارایی دارای امکانات پایین تری بودند. به راحتی با آنتن های سزیوم رادیواکتیو و سنسور ترمال  یا حرارتی و رادار لیزری توانسته خیلی از نیازهای شما را برآورده کند. نرم افزار که اطلاعات و دیتای گرفته شده از دستگاه از طریق بلوتوث به صورت آنی به لپ تاپ منتقل شده و دستگاه پروتون lb16 بعد از تجزیه و تحلیل لحظه ای اپراتور به راحتی می تواند در عرض چند دقیقه زمین وسیع تری را از بابت وجود حفره، اتاق و فلزات به تفکیک مشخص کند.

 

خرید فلزیاب پروتون 09014444903
خرید فلزیاب پروتون
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ویژگی های منحصر به فرد فلزیاب پروتون عبارت اند از:

  1. قابلیت کاوش و تفکیک همزمان فلزات
  2. قابلیت اسکن و تصویربرداری از اتاق و تونل های زیرزمینی
  3. شعاع دستگاه تا ۱۰۰۰ متر
  4. عمق کاوش فلزیاب از ۲۰ تا ۵۰ متر با توجه به جنس خاک

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب در نوین فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما