خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

پیشرفته ترین فلزیاب

فلزیاب یک دستگاه کاربردی برای تشخیص و شناسایی فلزات در خاک و زمین استفاده می‌شود. دستگاه فلزیاب با استفاده از اصول فیزیکی مانند امواج الکترومغناطیسی و تغییرات میدان مغناطیسی قادر است فلزات را تشخیص دهد و موقعیت آن‌ها را مشخص کند. فلزیاب‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند صنایع معدنی، ساختمان‌سازی، امنیت و بازرسی‌های امنیتی استفاده می‌شوند.

بنابراین فلزیاب‌ها به عنوان ابزاری موثر در شناسایی و تشخیص فلزات در مختلف زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها می‌توانند در بهبود امنیت، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و افزایش بهره‌وری در صنایع مختلف مفید باشند. یکی از پیشرفته ترین فلزیاب های موجود در بازار ایران فلزیاب جی پی زد نام دارد، که می توانید از شرکت آسیا مدرن نیز تهیه کنید.

 

پیشرفته ترین فلزیاب 09014444903
پیشرفته ترین فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

 

بهترین فلزیاب نقطه زن جهان

فلزیاب لورنز z2 یکی از بهترین فلزیاب‌های نقطه‌ زن جهان در دسته خود به شمار می‌رود. این فلزیاب دارای دو تا از بهترین حالت‌های نقطه زن All metal و حالت تشخیص طلا است، که مناسب برای کاوش در مناطق سخت و دشوار است. با نمایش قابل تنظیم عمق این دستگاه می تواند عمق فلز را نشان ‌دهد.

همچنین سرعت بازیابی بسیار بالا در شناسایی انواع فلزات ارزشمند را دارد. دارای دو استیل جداگانه است، که فلزیاب از آن‌ در زمین های مختلف استفاده می‌کند. کویل و قطعات مربوطه آن ضد آب می باشد. دستگاه لورنز z2 حساسیت بالایی در شناسایی طلا، نقره، مس و برنز دارد.

وزن کم این دستگاه ( حدود 1.5 کیلوگرم ) باعث شده است، تا این فلزیاب نقطه زن پالسی برای کاوش بسیار سبک و قابل حمل باشد. به طور کلی فلزیاب Z2 دارای ویژگی‌های خوبی است که آن را به یکی از کارآمدترین فلزیاب‌های نقطه‌ زن تبدیل کرده است. فلزیاب‌های نقطه‌زن حرفه‌ای با حساسیت بالا توانایی تشخیص فلزهایی مانند طلا، نقره و مس را دارند. بهترین فلزیاب نقطه‌زن جهان باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • حساسیت بالا: توانایی تشخیص فلزهای کوچک‌تر و دورتر را داشته باشد.
  •  سرعت بازدهی بالا: بتواند در سرعت‌های بالا کار کند تا زمان جستجو را کاهش دهد.
  • صدای نقطه‌زن خوب: امواج رادیویی خوب و قابل تشخیص باشد تا محل فلز را سریع‌تر مشخص کند.
  • ابعاد مناسب: وزن و اندازه مناسب برای انجام جستجوهای طولانی‌مدت داشته باشد.
  • قابلیت‌های اضافه: به ویژگی‌های اضافه دیگری مانند حالت دیسکریمینیتور یا تشخیص نوع فلز مجهز باشد.
  • ضد آب: قابلیت مقابله با شرایط سخت محیطی مانند رطوبت و آب داشته باشد.

 

قیمت بهترین دستگاه گنج یاب در ایران 09014444903
پیشرفته ترین فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

بهترین دستگاه گنج یاب در ایران

گنج یاب به دلیل ویژگی‌هایی مانند تشخیص خوب طلا، حالت اتوماتیک، نمایش هوشمند عمق و قیمت مناسب محبوبیت خاصی دارد. دستگاه گنج یاب با داشتن قابلیت تشخیص بسیار خوب طلا، حساسیت بالا و چند حالت جستجو، از مدل‌های محبوب و قدرتمندی است که در ایران فروش خوبی دارد. فلزیاب KLCC یکی از بهترین دستگاه گنج یاب در ایران است که ویژگی‌های خوبی دارد:

  • دارای حساسیت بالا برای شناسایی انواع فلزات از جمله طلا، نقره، مس و برنج
  • قابلیت تشخیص رادیواکتیو و مین و هشدار دهی در این موارد
  • دارای حالت‌های متنوع برای جستجو بر روی انواع زمین‌ها
  • ضبط داده و نمایش دقیق عمق یافته
  • مقاومت بالا و ساختار محکم
  • طراحی و وزن مناسب برای انجام جستجوهای طولانی مدت
  • استفاده آسان و ساده از دکمه‌ها و کنترل‌ها

 

فلزیاب klcc 09014444903
پیشرفته ترین فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان

یکی از بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان که میتوان نام برد، فلزیاب تصویری اینوینو است. این فلزیاب فول آپشن علاوه بر تشخیص فلزات، از یک سیستم تصویربرداری هم بهره می برد تا محل فلز را به صورت تصویری نمایش دهد. دستگاه اینوینو از یک سنسور زمینی و یک نمایشگر رنگی ۸ اینچی بهره می برد که تصویر زمین و محل فلز در آن نشان داده می شود.

از دیگر ویژگی های این فلزیاب فول آپشن می توان به طراحی آب و گرد و غبار بند، سبکی و آسانی در استفاده و همچنین قابلیت بهبود قدرت تشخیص با آپدیت های نرم افزاری اشاره نمود.

  • حساسیت بالا در تشخیص طلا، نقره، مس و سایر فلزات
  • چندین حالت و نمایش جهت جستجو در زمین‌های مختلف
  • دارای قابلیت تشخیص عمق و نمایش عمق یافته
  • کاملا ضد آب و مقاوم در برابر گرد و خاک
  • قابلیت تنظیم حالت All Metal حالت طلا و حالت صوتی

 

فلزیاب تصویری اینونیو 09014444903
پیشرفته ترین فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت بهترین دستگاه گنج یاب در ایران

در ایران قیمت دستگاه‌های گنج‌یاب بسته به نوع و کیفیت آن‌ها متفاوت است. برخی از گنج‌یاب ها با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رسند و برخی دیگر از دستگاه‌ها با قیمت بالاتر و با کیفیت بیشتر وجود دارند. به هر حال اگر به دنبال خرید فلزیاب هستید، باید به فروشندگان معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه نمائید.

همچنین قبل از خرید دستگاه، بهتر است تحقیقات دقیقی درباره مشخصات فنی آن انجام دهید و نظرات کاربران و تجربیات افرادی که از آن استفاده کرده‌اند را بررسی کنید. مهم‌ترین عوامل که می‌تواند قیمت دستگاه را متغیر کند شامل وزن دستگاه، اندازه صفحه نمایش و سایر امکانات جانبی می باشد. که به صورت کلی بر قیمت فلزیاب تاثیر می‌گذارند.

هرچه امکانات بیشتر و بهتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد رفت. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت انواع فلزیاب با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

قیمت بهترین دستگاه گنج یاب در ایران 09014444903
پیشرفته ترین فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

۷ عامل مهم در تعیین قیمت فلزیاب و گنج یاب عبارتند از:

  1. حساسیت: هرچه حساسیت فلزیاب بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر است.
  2. تشخیص نوع فلز: فلزیاب‌های ارتقا یافته مانند آن‌هایی که می‌توانند بین طلا و مس تفاوت قایل شوند، گران‌قیمت ترند.
  3. برد جستجوی بیشتر: فلزیاب‌هایی با برد جستجوی مثلاً ۴۰ سانتی‌متر قیمت بیشتری دارند.
  4. قابلیت‌های بیشتر: هر قابلیت اضافی (مانند حالت دیسکریمینیتور) منجر به افزایش قیمت می‌شود.
  5. نام تجاری: فلزیاب‌هایی با نام تجاری برتر، قیمت بالاتری دارند.
  6. ساختار سخت‌افزاری: ساختار دقیق‌تر و استفاده از قطعات باکیفیت‌تر هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.
  7. دوره گارانتی: هرچه دوره گارانتی بیشتر باشد، قیمت بالاتر می‌رود.

 

پیشرفته ترین فلزیاب 09014444903
پیشرفته ترین فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دقیق ترین دستگاه گنج یاب در بازار دفینه یابی

همان طور که بالاتر هم اشاره کردیم به دلیل پویایی اجسام زمینی، همه دستگاه های گنج یاب امکان خطا دارند. اما در ادامه میخواهیم چند نمونه از دقیق ترین و بهترین دستگاه های گنج یاب را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

۱. دستگاه گنج‌یاب فوراکس:

این دستگاه با امکان شناسایی مواد معدنی و طلا در عمق تا ۵ متری زمین، از دقیق‌ترین دستگاه‌های گنج یابی است.

۲. دستگاه گنج‌یاب برای تفکیک فلزات:

این دستگاه با دارا بودن قابلیت تشخیص فلزات مختلف، عمق تشخیص تا ۶ متر و دقت بالا، به عنوان یکی از دستگاه‌های گنج یابی با دقت بالا شناخته می‌شود.

۳. دستگاه گنج‌یاب برای شناسایی طلا:

این دستگاه با دارا بودن قابلیت شناسایی طلا و فلزات دیگر، عمق تشخیص تا ۲.۵ متر و دقت بالا، به عنوان یکی از دستگاه‌های گنج یابی با دقت بالا شناخته می‌شود.

۴. دستگاه گنج‌یاب زمین شناسی:

این دستگاه با دارا بودن قابلیت شناسایی مواد معدنی، آب زیرزمینی و سایر اجسام زیرزمینی، عمق تشخیص تا ۲۰ متر و دقت بالا، به عنوان یکی از دستگاه‌های گنج یابی با دقت بالا شناخته می‌شود.

 

معرفی پیشرفته ترین محصولات موجود در شرکت آسیا مدرن

فلزیاب اکسترا پرو

دستگاه نقطه زن X-TERRA PRO یکی از جدیدترین محصولات شرکت مینلب استرالیا در سال 2023 است. فلزیاب اکسترا پرو از فناوری های جدید و پیشرفته استفاده شده است، که کار را برای کاوشگران راحت می کند. این سیستم دارای حالت کاربری ساده برای تمامی مبتدیان است و با استفاده از تنظیمات ساده ای که دارد می توانید حالت های آن را تنظیم کرد.

فناوری به کار شده در فلزیاب اکسترا پرو توسط موتور قدرت مند PRO-SWITCH™ هدایت و کنترل می شود. باعث شده است که تمامی اشیاء با ارزش درون زمین از جمله انواع طلا و جواهرات و سایر اشیاء را به راحتی کاوش می کند. حالت تاشو بودن دستگاه سبب می شود به راحتی جمع شود و افراد دیگر از وجود دستگاه شما مشکوک نشوند.

 

فلزیاب اکسترا پرو 09014444903
فلزیاب اکسترا پرو
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب جی پی ایکس 5000

ویژگی هایی که دستگاه فلزیاب جی پی ایکس 5000 دارد، باعث شده مخاطبان زیادی را جمع بکند و به یکی از پیشرفته ترین فلزیاب تبدیل شود. نقطه زن GPX 5000 طیف و گسترده ی جدیدی در شناسایی و تشخیص فلزات دارد و نسبت به رقیب قبلی خودش یعنی جی پی ایکس 4500 خیلی رشد و پیشرفت خوبی داشته است.

این دستگاه یکی از محصولات شرکت ماینلب استرالیا می باشد. فلزیاب جی پی ایکس 5000 دارای تکنولوژهای پیشرفته و همچنین بهترین نقطه زن با سیستم vlf می باشد، که افراد را در رسیدن به انواع اهداف به راحتی یافت می کند و دارای فناوری های زیر نیز می باشد.

  • MPS
  • DVT
  • SETA

 

فلزیاب جی پی ایکس 5000 09014444903
فلزیاب جی پی ایکس 5000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب سیمپلکس اولترا

دستگاه فلزیاب سیمپلکس یکی دیگر از سکه یاب و طلایاب های شرکت نوکتا ماکرو ترکیه است، که با استفاده از ویژگی های خاص خود در بین مشتری ها دارای محبوبیت زیادی است. فلزیاب سیمپلکس اولترا یکی از دستگاه هایی است که به تمامی افراد مبتدی و حتی متخصص پیشنهاد می شود، چون کار کردن با آن ساده است.

دستگاه نقطه زن سیمپلکس در هنگام کاوش و نزدیک شدن به اهدافی چون: سکه، طلا، فلزهای گرانبها و قیمتی و جواهرات سریع واکنش نشان می دهد. با استفاده از صدا و بوق کاوشگر را از وجود اشیاء با خبر می کند، وجود سیستم های حذف نویز مزاحم در درون زمین از ویژگی های دیگر این دستگاه می باشد.

ضد آب بودن از ویژگی های خوب نقطه زن سیمپلکس شرکت ماکرو نوکتا است، که کاوشگران می توانند در ساحل شن های مرطوب و زیر آب تا 3 متر دستگاه را قوطه ور کنند، دنبال اهداف خود باشند. این دستگاه مجهز به فیلتر گرد و غبار است و در مکان هایی که آشغال و خاک زیاد است به مشکل بر نمی خورد.

 

فلزیاب سیمپلکس اولترا 09014444903
فلزیاب سیمپلکس اولترا
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب سیمپلکس بتا

دستگاه فلزیاب سیمپلکس بتا به تمامی افراد مبتدی و حتی متخصص پیشنهاد می شود، چون کار کردن با آن ساده است. یکی از دستگاه های پیشرفته است، که به نسبت قیمت آن دارای عمق زنی عالی و ویژگی های بالایی می باشد.

در هنگام کاوش و نزدیک شدن به اهدافی چون: سکه، طلا، فلزهای گرانبها و قیمتی و جواهرات سریع واکنش نشان می دهد و با استفاده از صدا و بوق کاوشگر را از وجود اشیاء با خبر می کند. وجود سیستم های حذف نویز مزاحم در درون زمین از ویژگی های دیگر این دستگاه می باشد.

ضد آب بودن از ویژگی های خوب این دستگاه شرکت نوکتا ماکرو ترکیه است، که کاوشگران می توانند در ساحل شن های مرطوب و زیر آب تا 3 متر دستگاه را قوطه ور کنند و دنبال اهداف خود باشند.

 

فلزیاب سیمپلکس بتا 09014444903
فلزیاب سیمپلکس بتا
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

محتویات نقطه زن Simplex BT شرکت نوکتا عبارتند از:

  • سیستم جعبه
  • کویل ضد آب DD جستجو 28 سانتی متر / 11 اینچ (SP28) و روکش
  • کابل شارژ و داده USB
  • 6.3 میلی متر (1/4 “) آداپتور هدفون
  • Simplex کلاه لبه دار – SIMPLEX+ فقط WHP
  • هدفون بی سیم 2.4 گیگاهرتزی نسخه سبز – SIMPLEX فقط WHP
  • کتابچه راهنمای کاربر

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت فلزیاب

قیمت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشورها بر اساس نرخ ارز آن کشور می تواند متفاوت باشد. اگر قصد خرید و فروش فلزیاب حرفه ای را دارید، در این بخش قصد داریم اطلاعات کامل و جامع در رابطه با عوامل تاثیر گذار بر قیمت فلزیاب را در اختیار شما قرار دهیم.

دستگاه فلزیاب یک ابزار الکترونیکی است، که برای تشخیص و شناسایی طلا و انواع فلزات در زیر زمین استفاده می شود. دستگاه طلایاب، گنج یاب، فلزیاب، دفینه یاب، معدن یاب و ردیاب دارای انواع مختلفی هستند. که هر کدام از این دستگاه ها با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایشان، قیمت های متفاوتی دارند.

 

پیشرفته ترین فلزیاب 090144903
پیشرفته ترین فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

عواملی که بر قیمت فلزیاب تاثیر گذارند عبارتند از:

عوامل مختلفی بر قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن تاثیر می گذارند، که برخی از آن ها را بی شک شما هم می دانید. با این وجود سعی داریم مهمترین عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت فلزیاب و طلایاب را با هم بررسی کنیم.

  • نوع دستگاه: دستگاه های فلزیاب در انواع مختلفی مانند صوتی، نقطه زن، تصویری و ردیاب تولید می شوند. هر نوع دستگاه دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود است و قیمت آن نیز با توجه به این عوامل تعیین می شود.
  • برند سازنده: برندهای مختلف دستگاه های فلزیاب، محصولات خود را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. برندهای معتبر و شناخته شده معمولا محصولات باکیفیت تری تولید می کنند و قیمت بالاتری نیز دارند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت فلزیاب نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دستگاه های باکیفیت از مواد اولیه باکیفیت تر ساخته می شوند. دارای قطعات و اجزای دقیق تری هستند.
  • ویژگی ها و قابلیت ها: دستگاه های فلزیاب با ویژگی ها و قابلیت های بیشتر، قیمت بالاتری دارند. به عنوان مثال، دستگاه های دارای قابلیت رد آهن، عمق کاوش بیشتر و قابلیت تصویر برداری، قیمت بالاتری دارند.
  • عمق کاوش: عمق کاوش دستگاه فلزیاب و دستگاه طلایاب یکی از مهم ترین فاکتورها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است. دستگاه هایی که می توانند در عمق بیشتری فلزات را تشخیص دهند، قیمت بالاتری دارند.
  • نوع حسگر: نوع حسگر دستگاه نیز بر قیمت فلزیاب تاثیر زیادی می گذارد. دستگاه های دارای حسگر های پیشرفته تر، حساسیت بیشتر روی طلا و فلزات قیمت بالاتری دارند.
  • منبع تغذیه: دستگاه های فلزیاب با منبع تغذیه باتری، قیمت کمتری نسبت به دستگاه های دارای منبع تغذیه برقی دارند.
  • گارانتی: گارانتی دستگاه فلزیاب نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دستگاه هایی که دارای گارانتی طولانی مدت می باشند، نسبت به دیگر سیستم ها با شرایط گارانتی و وارانتی با مدت کمتر گران تر هستند.

 

پیشرفته ترین فلزیاب 090144903
پیشرفته ترین فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

نکات مهم در خرید دستگاه فلزیاب

علاوه بر نکات مهمی که در رابطه با قیمت دستگاه های وجود دارد شما باید قبل از خرید و فروش طلایاب، به نکات مهمی توجه کنید که موارد مهم آن را در زیر می توانید مطالعه کنید:

  • نوع دستگاه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید: اگر قصد دارید برای اهداف تفریحی از دستگاه فلزیاب استفاده کنید، یک دستگاه ساده و ارزان قیمت کافی است. اما اگر قصد دارید برای اهداف حرفه ای از دستگاه فلزیاب استفاده کنید، باید یک دستگاه پیشرفته و باکیفیت خریداری کنید.
  • برند سازنده دستگاه را بررسی کنید: برندهای معتبر و شناخته شده، محصولات باکیفیت تری تولید می کنند.
  • ویژگی ها و قابلیت های دستگاه را بررسی کنید: دستگاهی را انتخاب کنید که دارای ویژگی ها و قابلیت های مورد نیاز شما باشد.
  • قیمت دستگاه را با توجه به بودجه خود تعیین کنید: قیمت دستگاه فلزیاب با توجه به عوامل مختلفی متفاوت است. قبل از خرید دستگاه، بودجه خود را تعیین کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دستگاه های فلزیاب در انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به نحوه کارکرد، کاربرد و ویژگی هایشان، به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در این مقاله به معرفی انواع دستگاه فلزیاب می پردازیم. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب قلمی می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما