خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

نحوه کار فلزیاب

در مقاله زیر میخواهیم درمورد نحوه کار فلزیاب توضیح دهیم.

نحوه کار فلزیاب چگونه است؟

نحوه کار فلزیاب

فلزیاب دستگاه است که برای پیدا کردن هدف های فلزی پنهان یا گم شده در زیر خاک. دیوار یا اشیاء دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه فلزیاب یاطلایاب یا گنج یاب میدان مغناطیسی را در اطراف کویل جستجوگر خود می سازنند. زمانی که شئ فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد. شدت میدان مغناطیسی تغیر خواهد کرد و دستگاه فلزیاب با توجه به این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف بوپ فلزیاب می شود و فلز زا شناسایی می کند.

هر چقدر که میدان مغناطیسی ساخته شده توسط دستگاه فلزیاب باشد عمق کاوش نیز افزایش خواهد یافت. عمق نفوذ در خاک توسط فلزیاب با توجه به اندازه شکل و جنس فلز تغییر می کند. کمتر یا بیشتر می شود.

نحوه کار فلزیاب
نحوه کار فلزیاب

 

نحوه کار فلزیاب در فناوری نوسان ساز یکنواخت

در این نوع فناوری ساخت فلزیاب از دو سیم پیچ , یک سیم پیچ بزرگ در آنتن و یک سیم پیچ کوچک درون جعبه کنترلی استفاده می شود. هر سیم پیچ به یک تولید کننده ارتعاش که هزاران پالس در هر ثانیه تولید می کند. متصل است. اختلاف فرکانس تولید شده. در سیم پیچ بزرگ و کوچک یک مقدار ثابت است.

با عبور سیم پیچ بزرگ از روی فلز میدان القایی در فلز تولید می شود. با تداخل میدان القایی با میدان سیم پیچ بزرگ اختلاف فرکانس بین سیم کوچک و بزرگ تغییر می کند. سپس این اختلاف فرکانس توسط سیستم صوتی به بوق هایی تبدیل می شود و فرد متوجه می شود. که زیر خاک فلزی وجود دارد. این تکنولوژی کم هزینه ترین فناوری جهت ساخت یک فلزیاب ارزان است ولی قدرت دو فناوری قبلی در شناسایی نوع هدف و عمق هدف ندارد.

گنجینه های دفن شده

ردیاب ها سیستم مناسبی جهت کشف اشیاء زیر خاک می باشد. اکثر این فلزیاب ها قادر هستند در عمق ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری نوع فلز را شناسایی کنند. سیستم های فلزیاب حرفه ای و پیشرفته قادر هستند اندازه فلز دفن شده مثلا سکه کوچک یا بزرگ را از یکدیگر تشخیص دهد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و

انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب مهندس کیان پور : ۰۹۱۲۲۳۰۲۲۱۵

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیابدستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :09014444903

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

پینترست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما