خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

معرفی بهترین فلزیاب در ایران

امکان خرید فلزیاب با کیفیت ساخت ایران وجود دارد و دستگاه هایی ساخته شده که به مراتب بهتر و کارآمدتر از نمونه های مشابه خارجی آن است. پس ایرانی بودن به معنای بی کیفیت بودن آن نیست، ولی باید دقت کرد طلایاب را کجا خرید و چجوری به آن اطمینان کرد.

مطلبی که ما همیشه توصیه کردیم اینکه فلزیاب رو خودتان باید حتما تست کنید و ویژگی عمق زنی، تفکیک و حذف ذرات رو با دقت بررسی کنید. شرکت یا شخص فروشنده حتما باید ادرس و مکان مشخصی داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی مسئول باشد.

 

بهترین فلزیابهای پالسی در ایران

فلز یاب دابل اسکور

شرکت نوکتا ماکرو ترکیه هر سال برای حفظ محبوبیت خود و عملکرد و کارایی بالا سیستم های خود را آبدیت می کنند. با شرکت های رقیب خود مانند ماینلب، گرت و بقیه در رقابت است. در سال 2024 فلزیاب اسکور را در 2 مدل فلزیاب دابل اسکور و دستگاه فلزیاب اسکور تولید کرده است.

این دو مدل فرق چنان با هم ندارند و 95 درصد کل مشخصات آن مشترک است. فلزیاب دابل اسکور دستگاهی است، که به کاوشگران به راحتی می توانند در تمامی نقاط محیط های زمین از جمله زیر برق فشار قوی به راحتی کار می کند.

 

معرفی بهترین فلزیاب در ایران 09014444903
معرفی بهترین فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دستگاه فلزیاب ونکویش 540

دستگاه فلزیاب Vanquish 540 به شما کمک می کند بتوانید از این دستگاه بهترین استفاده را بکنید. فلزیاب ونکویش 540 یکی از بهترین محصولات شرکت مینلب استرالیا محسوب می شود. نقطه زن Vanquish 540 یکی از پیشرفته ترین فلزیاب موجود در بازار ایران و جهان است، که شرکت مینلب در استرالیا آن را با عنوان ونکویش 540 تولید می کند.

شرکت ماینلب استرالیا با تولید فلزیاب ونکویش 540 کار را برای مشتریان و علاقمندان به کاوش فلز راحت کرد. در تمامی ورژن های فلزیاب ونکویش از فناوری و تکنولوژی جدید Multi-IQ Minelab استفاده کردند. این فناوری کارایی و عملکرد دستگاه را در کاوش و شناسایی اشیاء ارزشمند بیشتر می کند.

 

معرفی بهترین فلزیاب در ایران 09014444903
معرفی بهترین فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

نقطه زن فورشر z3

دستگاه فلزیاب فورشر زد ۳ در بین فلزیاب های حساس به طلا یکی از پیشرفته ترین فلزیاب ها محسوب می شود. فلزیاب فورشر z3 با سیستم مکمل کارکرد سه گانه باعث می شود، که تمامی نیاز های اپراتور های گنج برطرف شود. کنار هم گذاشتن تمامی تکنولوژی های طلایاب آن هم در یک دستگاه کار آسانی نیست، اما دستگاه forcher Z3 با خلق مدرن ترین تکنولوژی ها در کنار یکدیگر باعث شد این امر محیا شود.

تصور کنید بهترین فلزیاب موجود در ایران را در کنار برترین شعاع زن و ردیاب فرکانسی استفاده کنید. هنوز تمام نشده و گنجیاب ۳ بعدی از نوع ویدیو اسکن مگنومتر با ۴ سنسور مغناطیسی قدرتمند قادر است به شما تصاویر زنده از زیر زمین بدهد و از یک سوپر سنسور اختصاصی بهره می برد. در مواقع خاص برای استفاده ی سریع تا عمق بالا دستگاه نقطه زن پالسی forcher Z3 بسیار کاربردی هست.

 

معرفی بهترین فلزیاب در ایران 09014444903
معرفی بهترین فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب لورنز z1

دستگاه فلزیاب لورنز z1 دارای سیستم پالسی هستش که سیستم های پالسی به طور خاص برای جستجو در عمق زیاد مناسب هستند. این فلزیاب بوقی طوری ساخته شده است که در عملکرد این دستگاه در مناطق معدنی و زمین های شوره زار و سنگی تاثیر نداشته باشد.
به این صورت که سیگنال های اضافی و مواد معدنی زمین را حذف می کند و فقط روی فلزات اصلی واکنش نشان می دهد. این دستگاه محصول شرکت لورنز آلمان می باشد و انواع تست های کنترل کیفی به صورت سخت محصول را با موفقیت پشت سر گذاشته و دارای تاییدیه معتبر CE می باشد.

دستگاه فلزیاب لورنز z1 دارای جدیدترین پیشرفت ها در زمینۀ فلزیاب های GBS پالسی یا ضربه ای می باشد. این احتمالاً یکی از حساس ترین و بهترین فلزیاب ها در نوع خود می باشد، که در حال حاضر در بازار ایران موجود است. این دستگاه حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش و توسعه می باشد.

 

معرفی بهترین فلزیاب در ایران 09014444903
معرفی بهترین فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب لورنز z2

دستگاه فلزیاب لورنز z2 یکی از پیشرفته ترین فلزیاب در جستجوی فلزات زیرزمینی است. این دستگاه با استفاده از اصول الکترومغناطیسی، قادر است تا فلزات را در زمین تشخیص دهد و مشخصات آن‌ها را نمایش دهد.

فلزیاب لورنز زد تو دارای ویژگی‌هایی مانند عملکرد قوی، دقت بالا، حساسیت قابل تنظیم، نصب و استفاده آسان، و قابلیت تشخیص فلزات گرانبها مانند طلا و نقره است. این دستگاه قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف را دارد و می‌تواند در شرایط مختلفی مانند خاک خشک و مرطوب، زمان خوبی را برای جستجوی فلزات فراهم کند.

همچنین دستگاه لورنز z2 دارای صفحه نمایش بزرگی است که نتایج جستجو را به صورت دقیق و روشن نمایش می‌دهد. این دستگاه قابلیت ذخیره سازی اطلاعات جستجو شده را نیز دارد تا در صورت نیاز، بتوان به آن‌ها مراجعه کرد و نتایج را بررسی کرد.

 

معرفی بهترین فلزیاب در ایران 09014444903
معرفی بهترین فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دستگاه فلزیاب سیمپلکس

دستگاه فلزیاب سیمپلکس نوکتا اولین محصول شرکت نوکتا ماکرو ترکیه است که ضد آب می باشد. این دستگاه نقطه زن برای مبتدی ها از دو جهت خیلی خوب می باشد: 1. قیمت مناسب 2. کاربری به شدت ساده

فلزیاب سیمپلکس عمق زنی خوبی دارد و با کیفیت بالا طلا و سکه های مورد نظر شما را تشخیص می دهد. در مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد. این فلزیاب سبکی مدرن و سبک را دارد.

ضد آب بودن از ویژگی های خوب دستگاه است که کاوشگران می توانند در ساحل شن های مرطوب و زیر آب تا 3 متر دستگاه را قوطه ور کنند و دنبال اهداف خود باشند. این فلزیاب ضد آب مجهز به فیلتر گرد و غبار است و در مکان هایی که آشغال و خاک زیاد است به مشکل بر نمی خورد.

 

معرفی بهترین فلزیاب در ایران 09014444903
معرفی بهترین فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت بهترین دستگاه گنج یاب در ایران

در بازار، قیمت دستگاه گنج یاب بسته به برند و مدل، کیفیت و قابلیت‌های آن متفاوت است. به طور کلی قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن در ایران از 40 میلیون تومان شروع شده و تا 200 میلیون تومان به بالا رسیده است. بهترین و پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب که در حال حاضر در بازار وجود دارد، می‌تواند شامل تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی دیجیتالی باشد.

برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت اطلاع از قیمت بهترین دستگاه گنج یاب در ایران می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما