خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن

دستگاه نقطه زن حرفه ای مجموعه‌ای است، که با استفاده از آن کودکان و نوجوانان می‌توانند با تکیه بر مهارت‌های شخصی و آموزش‌های DVD راهنمای محصول و همچنین همراهی والدین، برای خود یک دستگاه واقعی و عملی بسازند و با استفاده از آن به کشف فلزات موجود در پیرامون خود بپردازند. کارکرد گنج یاب های واقعی و حرفه‌ای را ندارد. قیمت گنج یاب نقطه زن با توجه به نواسانات ارزی در ایران ممکن است بسیار متفاوت باشد.

 

قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن 09014444903
قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

شاقول ارزانترین فلزیاب یا دفینه یاب در بازار ایران هست. با قیمتی حدودا ۷۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا حدود ۴ میلیون تومان هم بعضا به فروش رسیده است. افرادی که از دستگاه های فلزیاب استفاده می کنند. شاهد تنوع مدل های مختلف این محصولات باشیم. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه ها می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

نحوه ی عملکرد دستگاه گنج یاب نقطه زن

نحوه ی عملکرد دستگاه ها بدین صورت می باشد، که سنسورهای مغناطیسی موجود بر روی آن ها توانایی اندازه گیری میدان مغناطیسی را دارند. سطح میدان مغناطیسی در طبیعت 49 تسلا می باشد، هر گاه درون زمین فلزی مانند فولاد وجود داشته باشد. این مقدار افزایش خواهد یافت و سنسور مغناطیسی به افزایش سطح مغناطیسی حساس بوده و در نتیجه هنگام برخورد با فلز دستگاه به شما هشدار می دهد.

نحوه ی راه اندازی دستگاه های فلز یاب راحت بوده و کافی است تا برنامه را باز کنید و دستگاه را به اطراف حرکت دهید، حساسیت دستگاه های فلز یاب آنقدر بالا می باشد که حتی سیم های برق درون زمین را می تواند تشخیص دهد. هر چقدر این سنسورها حساس تر و قوی تر باشند، دقت دستگاه نیز بالاتر خواهد بود.

 

قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن 09014444903
قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

چه نوع دستگاه گنج یاب نقطه زن قادر است طلا را نیز تشخیص دهد؟

برخی از دستگاه ها قادرند طلا و نقره و مس را درون زمین تشخیص دهند. از این دستگاه برای کشف معدن و در باستان شناسی استفاده می شود. پیشرفته ترین فلزیاب ها قادرند تا تمامی حفره ها، غارها، چاه ها و تمام سطوح را به صورت تخصصی کنکاش نمایند.

این دستگاه های پیشرفته از طریق اسکن آنچه که درون زمین می باشد را به شما نشان می دهد. در ساخت این دستگاه از پیشرفته ترین و منحصر به فردترین تکنولوژی های جهان دیجیتال استفاده شده است. این دستگاه ها به چندین زبان زنده ی دنیا برنامه ریزی شده است. در قسمت تنظیمات آن می توانید زبان مورد نظر را انتخاب نمایید.

 

بخش های مختلف دستگاه فلزیاب

  1. جعبه کنترل: این بخش در اصل مغز متفکر دستگاه فلزیاب می باشد. تمامی عملیات کنترلی دستگاه، پردازش داده هایی که از سیگنال‌ ها می آید. نمایشگر و دریافت پالس‌ها در این بخش قرار می‌گیرد.
  2. تثبیت‌ کننده: این قسمت از فلزیاب در حقیقت به قوام شکل دستگاه فلزیاب در حین حرکت کمک می‌کند و در واقع نقش حمایتی یا همان پشتیبانی را در دستگاه فلزیاب ایفا می کند.
  3. کویل: صفحه ای فلزی است که در قسمت پایینی فلزیاب در نزدیکی سطح زمین قرار می گیرد. گفتیم که اساس کار فلزیاب با میدان مغناطیسی است که این صفحه در اطراف خود ایجاد می کند.
  4. شفت: شفت فلزیاب میله‌ ای است که صفحه مغناطیسی را به جعبه کنترل یا در واقع مغز متفکر دستگاه وصل می‌ کند.

 

قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن 09014444903
قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت فلزیاب های پالسی

  1. تکنولوژی به کار رفته: فلزیاب های پالسی به دلیل که از تکنولوژی های پیشرفته تر و جدیدتری بهره می برند. معمولا قیمت بالاتری نسبت به سایر فلزیاب های بزار دارند. این دستگاه ها دقت بیشتری در تشخیص و نقطه زنی فلزات در عمق های زیاد و توانایی بهتری در تفکیک فلزات نشان می دهند.
  2. برند و مدل: برندهای معتبر بازار که شهرت زیادی در تولید فلزیاب دارند ممکن است به دلیل کیفیت بالاتر و خدمات پس از فروش بهتر، قیمت های بالاتری داشته باشند.
  3. ویژگی های اضافی: ویژگی هایی مانند قابلیت ضد آب بودن، قابلیت های تفکیک پیشرفته، تعداد و اندازه کویل و لوپ و پوشش عمق کاوش بیشتر می توانند بر قیمت دستگاه پالسی تاثیر بگذارند.

 

قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن 09014444903
قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

چرا نقطه زن و گنج یاب های پالسی در ایران محبوب تر هستند؟

  1. توانایی کاوش عمیق و عمق زنی بالا: فلزیاب های پالسی قادرند سیگنال هایی بسیار قوی را به عمق زیادی از زمین ارسال کنند که این امر دستگاه را  قادر می سازند که اشیا و اهداف فلزی را در عمق های بسیار بالایی عمق زنی و نقطه زنی کند.
  2. عملکرد در شرایط مختلف محیطی: دستگاه های پالسی عملکرد خوبی در زمین های آلوده معدنی یا شور دارند. نقطه زن های پالسی به خوبی می توانند سیگنال های خطای دریافتی از خاک و فلزات را از همدیگر تفکیک کنند. این امر باعث می‌شود که پیدا کردن فلزات در زمین برای اپراتور آسان تر و دقیق تر شود. چیزی که در فلزیاب های VLF ممکن است چالش برانگیز شود.
  3. سادگی و دوام: فلزیاب های پالسی معمولا ساختار ساده تری دارند که آن ها را در شرایط سخت کاوش به دستگاهی مقاوم تر و مطمئن تر می کند.
  4. مناسب برای یافتن اشیای بزرگ: به دلیل تکنولوژی پالسی به کار رفته در این دستگاه ها بسیار بهتر و کارامدتر از سایر دستگاه ها می باشد.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما