خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب نقطه زن کوچک

دستگاه‌های نقطه زن برای پیدا کردن نقطه دقیق هدف مورداستفاده قرار می‌گیرند. فلزیاب‌های نقطه زن یکی از حیاتی‌ترین سیستم‌های برای کشف گنج و دفینه بشمار می‌روند و در بین کاوشگران نیز بسیار محبوبیت دارند. یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل فلزیاب نقطه زن کوچک (پین پوینتر) است. دستگاه های نقطه زن که امروزه برای کشف فلزات مورداستفاده قرار می‌گیرند معمولاً شامل موارد زیر می‌شود:

 

فلزیاب نقطه زن کوچک 09014444903
فلزیاب نقطه زن کوچک
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مشخصات فلزیاب نقطه زن قوی عبارتند از:

  • قابلیت تفکیک طلا از سایر فلزات
  • دارای بالانس اتوماتیک و دستی
  • عمق کاوش حداقل ۲.۵ متر
  • توانایی حذف ذرات و ناخالصی‌های موجود در زمین
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

 

نحوه استفاده از فلزیاب نقطه زن به شیوه اصولی

بیش از ۹۰ درصد فلزیاب‌های نقطه زن موجود در بازار از نظر نحوه کارکرد مشابه هم هستند. الان یک فلزیاب نقطه زن حرفه ای به‌ صورت کلی دارای بالانس دستی و اتوماتیک، تفکیک فلزات، حذف ذرات، لوپ ۲۵، ۵۵ یا ۶۵ هستند.

بنابراین تفاوت اصلی آن‌ها در نوع کد نویسی پنل و رابط کاربری دستگاه می‌باشد، که با توجه به نوع و اهداف کاری شرکت‌ها در طرح‌های مختلف ارائه می‌شوند. طبق دستورالعمل دستگاه لوپ را به دستگاه متصل کرده و دستگاه را روشن کنید و بعد از تنظیمات اولیه شروع به کاوش کنید.

 

فلزیاب نقطه زن کوچک 09014444903
فلزیاب نقطه زن کوچک
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ردیاب بهتر است یا نقطه زن؟

ردیاب و شعاع زن در کل یک معنی و کارایی را دارند وظیفه‌ی ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود فلز می‌باشد که دارای خطای بسیار بالایی نسبت به دستگاه‌های دیگر می‌باشند. دستگاه شعاع زن به مدل‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که حداقل خطای این دستگاه‌ها ۴۰% است.

برای خرید فلزیاب و انواع ردیاب و شعاع زن می توانید با کارشناسان محرب در این حوزه تماس بگیرید، برای مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

کاربرد فلزیاب های قلمی در جستجوی گنجینه های باستانی

فلزیاب های قلمی در جستجوی گنجینه های باستانی نیز به کار می روند. این دستگاه ها به دلیل قابل حمل بودن و قابلیت تنظیم حساسیت، برای جستجوی گنجینه های باستانی بسیار مناسب هستند. با استفاده از فلزیاب های قلمی، می توان به طور دقیق فلزات موجود در زمین را شناسایی کرد و امیدوار به پیدا کردن گنجینه های باستانی بیشتر شد.

ویژگی های مهم فلزیاب های دستی این است که قابلیت ضد آب بودن را دارد و در عمق های مختلف تحت فشار آب تا 20 متر هم مشکلی ندارد و به راحتی می تواند اشیاء گرانبها و فلز را شناسایی کند.

افرادی که با سیستم های نقطه زن و اسکنرهای تصویری کار می کنند بعضی از مناطق و محیط ها امکان اینکه لوپ و یا کویل سیستم ها را آن فضا ببرنند سخت است و یا احتمال اینکه به آنها آسیب برسانند خیلی زیاد است که سیستم های طلایاب دستی کوچک قادر است به راحتی به کاوشگران کمک کند.

 

فلزیاب نقطه زن کوچک 09014444903
فلزیاب نقطه زن کوچک
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

کاربرد فلزیاب های قلمی در صنعت

فلزیاب های کوچک و قوی در صنعت، برای شناسایی فلزات در زمین استفاده می شوند. این دستگاه ها به صورت گسترده در صنایعی مانند معدن کاری، پالایشگاه ها و تولید فولاد استفاده می شوند. در این صنایع، فلزیاب های قلمی به عنوان یکی از ابزارهای اساسی برای جستجو و شناسایی فلزات، بکار می روند.

 

کاربرد فلزیاب های قلمی در کشاورزی

این مدل از دستگاه ها در کشاورزی نیز به عنوان ابزاری برای شناسایی فلزات استفاده می شوند. مثلاً در باغ های میوه، ممکن است قطعات فلزی مانند میخ، پیچ و مهره در زمین باقی بمانند که می تواند به گیاهان و محصولات مضر باشد. با استفاده از دستگاه های قلمی، می توان این قطعات فلزی را شناسایی کرد و از زمین حذف کرد.

فلزیاب نقطه زن کوچک 09014444903
فلزیاب نقطه زن کوچک
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

عمق زنی فلزیاب های قلمی کوچک

عمق زنی دستگاه ها بستگی به این دارد که کدام شرکت تولید کرده باشد که بهترین سیستم های پین پوینتر برای شرکت های نوکتا، گرت، ماینلب و شرکت های ایکس پی فرانسه است و عمقی بین 30 الی 40 سانتی متری را می تواند به راحتی کاوش کند.

سیستم فلزیاب های دستی و قلمی فقط برای زمانی است که کاوشگران به گنج نزدیک شدند و اگر فاصله گنج زیاد باشد باید کاوشگران از فلزیاب های نقطه زن سیستم پالسی و یا وی ال اف استفاده کنند.

البته عمق زنی فلزیاب های قلمی و دستی کوچک که نهایت تا 40 سانتی متر است به راحتی می تواند سکه و یا انگشترهای دوران باستانی و باارزش را هم شناسایی کند.

 

قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن

نقطه زنی با فلزیاب به‌ دقت بالایی نیاز دارد و در عملیات جستجو با هر نوع یابنده امکان خطا در نقطه زنی می‌تواند پدید آید و این اشتباه در تشخیص مرکز هدف می‌تواند عوامل گوناگونی داشته باشد.

ولی بعضی انحرافات در نقطه زنی به‌ صورت عمومی در مناطق متفاوت پدید آمده و برای اینکه جداسازی دیواره هدف یا طلا از مرکز طلا به دست آید ابتدا باید تنظیمات متناسب تنظیم گردد.

شما کاربران گرامی و عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه فلزیاب نقطه زن با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید و با کارشناسان مجرب در این حوزه مشورت کنید، تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما