خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب تصویری گوشی

به طور پیش فرض تمام دستگاه های اندرویدی سنسور مغناطیسی داخلی دارند. با استفاده از این نرم افزار اندروید می توانید این سنسور را فعال کنید. هر زمان که به فلز نزدیک شوید ، میزان واکنش سنسور مغناطیسی افزایش یافته و به شما کمک می کند تا مورد پنهان را پیدا کنید. از تلفن همراه خود برای شناسایی اشیاء طلا  استفاده کنید. تلفن همراه خود را به دستگاه طلایاب اندروید واقعی تبدیل کنید.

 

فلزیاب تصویری گوشی
فلزیاب تصویری گوشی
09014444903

 

تبدیل گوشی به طلایاب

ویژگی های تشخیص نقره، طلا، پلاتین، آثار و سایر مواد مغناطیسی، تشخیص سیم های الکتریکی، حالت ارتعاش، عملکرد چراغ قوه در تمام دستگاه های اندروید، حساسیت قابل تنظیم برای هر تلفن همراه دارد. اطمینان حاصل کنید که تلفن همراه خود را از مواردی که دارای قطعات فلزی یا دکمه های مغناطیسی هستند را بیرون بیاورید. با رادار ارواح موجود در نرم افزار ، رادار UFO، و دیگر برنامه های کاربردی فلزیاب فعالیت خود را نشان می دهند. که با صدای که همراه با رادار نمایش داده می شود طلای مورد نظر شما را کشف می کند.

 

فلزیاب تصویری گوشی
فلزیاب تصویری گوشی
09014444903

 

بهترین طلا یاب گوشی

نرم افزار Top Detector Metal :  دارای رابط بسیار ابتکاری و کاربر پسند است. سیگنال ها و میدان مغناطیسی فلز را از فاصله ۳۰ سانتی متری تشخیص می دهد. به عنوان ابزاری برای پیدا کردن کلید یا سیم برق و اسکنر بدنی ( بازرسی بدنی برای پیدا کردن اشیا ) استفاده می شود. دقت این نرم افزار به حسگر مغناطیسی گوشی هوشمند شما بستگی دارد.

 

قویترین فلزیاب اندروید

برای تبدیل موبایل به فلزیاب یا طلایاب قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که این قابلیت را در تلفن همراه شما ایجاد می کند. نرم افزار Smart Compass Pro (Metal Detector) یک اپ اندرویدی است که با کمک خاصیت مغناطیس سنج تلفن های هوشمند، آنها را به یک فلزیاب همراه تبدیل می کند. این برنامه در یافتن وسایل گمشده ی فلزی مانند کلید در فضای آزاد بسیار مفید است ، اما از این برنامه انتظار نداشته باشید مانند فلزیاب های حرفه ای و گران فلزیاب و گنج یاب عمل کند. این نرم افزار بر روی تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید قابل نصب است.

 

فلزیاب تصویری گوشی
فلزیاب تصویری گوشی
09014444903

 

اسکن زمین برای گنج با گوشی

اسکنر های موبایلی در واقع یک مدل پیشرفته و کوچک از دستگاه های اسکنر می باشند. که باعث شده اند تا کاوشگران برای اسکن زمین به فلزیاب های معمولی نیازی نداشته باشند، از طرف دیگر در هنگام کاوش شما به لپ تاپ یا هر سیستم کامپیوتری دیگری نیز نیازی نخواهید داشت. اسکنر های موبایلی بسیار کم حجم و کوچک هستند؛ به همین دلیل نیز می توانید در هر جایی از آن ها استفاده کنید.

فلزیاب اسکنر موبایلی موبی فیوچر یک اسکنر فوق پیشرفته و حرفه ای می باشد که برای کاوش با آن نیازی به لپتاپ یا دیگر وسایل حجیم و سنگین نیست. فلزیاب موبی فیوچر یک اسکنر فوق پیشرفته و حرفه ای می باشد که برای کاوش با آن نیازی به لپتاپ یا دیگر وسایل حجیم و سنگین نیست. این اسکنر در ۴ مدل مختلف به بازار عرضه شده است که شامل Mobi Future R , Mobi Future Q , Mobi Future S  و Mobi Future T می باشد. موبی فیوچر دارای قابلیت لایو اسکن و لایو ویدیو می باشد و تفاوت هر یک از این مدل ها در سنسور بکار رفته در آن ها می باشد.

 

فلزیاب تصویری گوشی
فلزیاب تصویری گوشی
09014444903

 

بهترین برنامه طلا یاب برای اندروید

اندروید خود را تبدیل به یک دستگاه ردیاب فلز کنید. با Metal Detector می توانید انواع فلز و امواج مغناطیسی را پیدا کنید. این برنامه میدان مغناطیسی را با استفاده از حسگر موجود در گوشی، اندازه می گیرد. سطح میدان مغناطیسی در طبیعت، برابر با ۴۹μT یا ۴۹۰mG است. چنانچه به فلز نزدیک شوید، قدرت میدان افزایش می یابد. برای خرید فلزیاب و ارتقا گنج یاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

مقالات مرتبط : گنج یاب موبایلی – قیمت گنج یاب موبایلی – قیمت فلزیاب موبایلی – اموزش اسکن فلزیاب تصویری – فروش دستگاه فلزیاب ایرانی – قیمت فلزیاب ارزان – بهترین گنج یاب

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما