خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

انواع فلزیاب آنتنی

فلزیاب آنتنی یا ردیاب آنتنی که مدار آن طبق اصول رادار طراحی شده است، که با فرکانس پایین بنابر مدارات رادار فرکانسی عمل می نماید. زمانی که یک فلزیاب آنتنی بنابر اصول فرکانس و رادار فرکانسی عمل می نماید و طلا و انواع فلزات در عمق تفکیک می نماید، در اصل رادار نفوذ کننده به زمین است. چون طلا و فلزات طبق اصول رادار فرکانسی با فرکانس پایین طلا و فلزات در عمق می گیرد به این شرایط نیز از نظر علمی رادار نفوذ کننده به زمین می گویند.

 

انواع فلزیاب آنتنی
انواع فلزیاب آنتنی
09014444903

 

فلزیاب انتنی دست ساز

این دستگاه همانطور که از اسم دستگاه پیداست بر مبنای نوع دست ساز مناسب برای ردیابی فلزات عمل می کند. این فلزیاب از معروفترین فلزیاب های آنتنی است که بیش از چند دهه است که تولید آن ادامه دارد. باید توجه داشت که نمونه های قلابی که در بازار به وفور موجود است هیچ کارایی ندارد.

 

انواع فلزیاب آنتنی
انواع فلزیاب آنتنی
09014444903

 

فلزیاب انتنی چگونه کار میکند

تمام ردیاب های آنتنی و شعاع زن های موجود در جهان از این قانون پیروی می کنند. برخی بر این باورند که در فیزیک، رزونانس یا تشدید عبارت است از تمایل سیستم به نوسان با بیشینه دامنه در فرکانس‌هایی خاص می‌باشد که به آنها فرکانس رزونانس و یا فرکانس تشدید گویند. در چنین فرکانس‌هایی انرژی ارتعاشی در جسم ذخیره می‌شود و در نتیجه نیرویی کوچک و متناوب می‌تواند باعث حرکتی نوسانی با دامنه بزرگ شود.

 

انواع فلزیاب آنتنی
انواع فلزیاب آنتنی
09014444903

 

قیمت فلزیاب دیجی کالا

کیت ساخت فلزیاب مجموعه‌ای است کـه بـا استفاده از آن کودکان می‌توانند باتکیه بر مهارت‌های شخصی و آموزش‌های دفترچه راهنمای محصول و همچنین همراهی والدین، برای خود یک فلزیاب واقعی و عملی بسازند. که با استفاده از آن به کشف فلزات موجود در خانه بپردازند. این نمونه فلزیاب، یک اسباب بازی ساختنی با هدف آموزش مفاهیم علمی مغناطیس و الکترومغناطیس است. و تنها می‌تواند فلزات معمولی را از روی پارچه و کارتن تشخیص دهد. که کارکرد فلزیاب‌های واقعی و حرفه‌ای را ندارد.داخل محصول تمامی ابزار و وسایل لازم همراه کاتالوگ کامل و تصویری محصول قرار داده شده است.

 

انواع فلزیاب آنتنی
انواع فلزیاب آنتنی
09014444903

 

قیمت فلزیاب انتنی

قیمت فلزیاب انتنی که جزء جدیدترین فلزیاب ها می باشند. یکی از حساسترین و بهترین فلزیاب ها در نوع خود می باشد که در حال حاضر موجود است. این دستگاه حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش و توسعه می باشد. قیمت فلزیاب انتنی به دلیل نوسانات ارزی و نیز تنوع در مارک و مدل دستگاه تغییر قیمت بسیار بالا می باشد. شما کاربران با توجه به شرایط و نیاز خود از دستگاه، می توانید با خرید فلزیاب متناسب با شرایط خود تجربه ی خرید خوب داشته باشید.

 

مقالات مرتبط : قیمت فلزیاب کارکرده – قیمت فلزیاب تصویری – قیمت فلزیاب پالسی – انواع فلزیاب – تعمیرات فلزیابتعمیر دستگاه فلزیاب 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما