خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

گنج یاب کبری ۸۰۰۰

گنج یاب کبری ۸۰۰۰ یکی از جدیدترین محصولات شرکت آلمانی مگا لوکیتورز است. این دستگاه برای گنج یابی و کاوش مناطق باستانی مناسب می باشد. گنج یاب کبری ۸۰۰۰ در یافتن اتاقک ها و راهروهای زیرزمینی مناسب است. همچنین قابلیت جستجوی انواع فلزات با ارزش از جمله طلا و نقره را دارا می باشد.

توضیحات تکمیلی در رابطه با جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا این است که دارای سیستم کارکرد رادار نفوذ کننده الکترومغناطیس، توانایی نشان دادن اجسام فلزی و غیر فلزی، عمق کاوش بالا، توانایی ارسال ۱۲۰۰۰ موج رادار در ثانیه، دارای ۶۰ سانسور خروجی، تصویرسازی زنده، مناسب جهت پالایشگاه و حفاری های نفتی و مانیتور اختصاصی ریز پردازشگر می باشد.

از ویژگی های گنج یاب سازگار با انواع خاک سنگی، ماسه ای، طبیعی، مرطوب، با مواد معدنی بالا و کم سازگار است. که دارای کمترین خطا و اشتباه می باشد. عمق کاوش این دستگاه گنج یاب با توجه به جنس خاک و محیط کاوش تقریبا ۴۰ متر است.

 

گنج یاب کبری ۸۰۰۰
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری همیشه انتخاب کلماتی همچون برترین، بهترین، قوی ترین دارای حساسیت ها و سختی ها مخصوص به خود می باشد.

اگر به شما بگویند که بهترین خودرو جهان کدام است چه پاسخی خواهید داد؟

برای پاسخ به سوالاتی این چنین نیاز به دانستن بسیاری از شرایط است. حتما برای پاسخ به این سوال فاکتورهایی همچون قیمت، تکنولوژی ساخت، امکانات و قابلیت ها، قطعات به کار رفته، هدف از استفاد ه خودرو ( باری، رفت و آمد شهری)، سال ساخت و را مد نظر قرار خواهید داد.

دستگاه هایی که برای گنج یابی و دفینه یابی به کار میروند با دستگاه هایی که کاربرد صنعتی دارند بسیار متفاوت بوده و سیستم کارکرد این دستگاه ها نیز با یک دیگر تفاوت دارد.

 

بهترین گنج یاب در ایران

گنج یاب های مختلفی در دنیا ساخته شده که هر کدام با توجه به قابلیت هایی که دارند. برای کار های متفاوتی استفاده می شوند. به غیر از گنج یاب های چند کاره که در ذیل به بررسی آن ها می پردازیم گنج یاب ها به طور کل به سه دسته ی ردیاب ها، نقطه زن ها و گنج یاب های تصویری تقسیم می شوند. که با توجه به نوع منطقه، زمین، جنس خاک، نوع فلز مورد نظر و کارایی مد نظر شما، استفاده می شوند.

 

گنج یاب کبری ۸۰۰۰
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

قیمت دستگاه گنج یاب کبری ۸۰۰۰

یکی از نکات بسیار مهمی که بر روی قیمت دستگاه فلزیاب و گنج یاب تاثیر گذار است، خدمات پس از فروش بر روی این دستگاه است. توجه داشته باشید دستگاه فلزیابی که خدمات پس از فروش برای آن ارائه نشود، دستگاه کاربردی برای شما نخواهد بود. هر چقدر هم که دستگاه فلزیاب یک دستگاه حرفه ای و با کیفیت باشد، نیاز به خدمات پس از فروش داشته تا شما بتوانید با خیال راحت به فعالیت خود با دستگاه فلزیاب ادامه دهید.

توجه داشته باشید که دستگاه های فلزیاب تنوع بسیار بالایی داشته و یکی از موارد بسیار مهم آن این است که شرکتی که از آن اقدام به خرید دستگاه فلزیاب میکنید توانایی ارائه خدمات پس از فروش به شما را داشته باشد. در غیر این صورت شما هیچ امیدی برای استفاده درست و بهینه از دستگاه فلزیاب نخواهید داشت.

 

مقالات مرتبط : دستگاه فلزیاب کبری 400کبری وای فایقیمت دستگاه فلزیاب کبری 8000دستگاه گنج یاب حرفه اینمایندگی فروش گنج یاب 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما