خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری ،کشف گنج و دفینه از دیر باز در بین مردم وجود داشته و از روش های مختلفی برای این استفاده می کردند. اما در قرن ۲۱ همه چیز عوض شده است و علم و تکنولوژی به کمک کاوشگران اماده است. گنج یابی نیاز به تجربه و صبر کافی دارد تا هر کاوشگری به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند. همان طور که می دانید در زمینه های کشف فلزات دستگاه های زیادی در بازار وجود دارد اما گنج یاب ها به پر کاربردترین دستگاه در این زمینه تبدیل شده است قابلیتی که دارد توانسته کمک بسیار زیادی به کاوشگران کند.

 

گنج یاب تصویری
گنج یاب تصویری
09014444903

 

دستگاه گنج یاب تصویری پیشرفته

دارای انواع مختلفی می باشند که برای کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرند و هریک با توجه به اهداف کاری خاصی طراحی و تولید شده است. یکی از این مدل ها دستگاه ها می باشد که قابلیت خاصی را در دسترس کاوشگران قرار می دهد. گنج یاب تصویری به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر شناسایی و کشف فلز ، قابلیت اسکن زمین با خروجی تصاویر سه بعدی را دارد. البته ویژگی مهمی که گنج یاب را از سایر فلزیاب ها متمایز می کند ، قابلیت تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش می باشد. تصویری بودن یک دستگاه فقط یک قابلیت اضافه می باشد که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه کاوشگر می شود و از کاوش بیهوده جلوگیری می کند.

 

گنج یاب تصویری
گنج یاب تصویری
09014444903

 

بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان

فلزیاب وگا که از محصولات شرکت رکس است . این شرکت بلغارستانی ( rex metal detector ) این گنج یاب پالسی رو تولید نموده تا خریداران آن بتوانند با امکانات بیشتر از گذشته و بهتری از آن استفاده کنند تا نهایت رضایت را نسبت به این فلزیاب داشته باشند . این فلزیاب نیز مانند بیشتر فلزیاب ها بر مبنای پالس مغناسیطی کار می کند و یکی از بهترین تولیدات این شرکت است .

 

گنج یاب تصویری
گنج یاب تصویری
09014444903

 

قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

یکی از مهمترین مواردی است که در تعیین قیمت دستگاه گنج یاب تاثیر گذار است، انتخاب صحیح دستگاه گنج یاب تصویری توسط شما است. باید توجه کنید که با توجه به تنوع بسیار بالای انواع دستگاه های گنج یاب، شما باید بهترین دستگاه گنج یابی که با اهداف شما از خرید این دستگاه سازگاری دارد با بهترین قیمت را تهیه نمایید. برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با ۲۰ سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما