خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

مفهوم رنگ ها در اسکنر گنج یاب

یکی از کاربرد های دستگاه اسکنر گنج یاب کاوش و شناسایی انواع جواهرات، سکه های قدیمی، گنجینه های باستانی و دفینه ها می باشد. اسکنر گنج یاب یک سیستم قدرتمند و حرفه ای است، که توانایی اسکن زمین و اهداف زیر زمین را دارا می باشد.

نحوه کار دستگاه اسکنر به این گونه می باشد که داده های دریافتی از سطح زمین را پردازش می کند و آن ها را به تصاویر سه بعدی تبدیل می کند که باعث راحتی کار اپراتور در هنگام کاوش می شود. برای اطلاع از قیمت انواع فلزیاب از جمله قیمت فلزیاب قلمی شما کاربران گرامی و عزیز می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

با استفاده از اسکنر Vega NX Pro می توانید به گنجینه های ارزشمند دست یابید و با توجه به امکانات و سیستم های منحصر به فرد توانست به سرعت به یکی از پرفروش ترین دستگاه در بازار فلزیابی تبدیل شود. در ادامه این مقاله با مفهوم رنگ ها در اسکنر گنج یاب آشنا خواهید شد.

 

مفهوم رنگ ها در اسکنر گنج یاب
مفهوم رنگ ها در اسکنر گنج یاب
09014444903

 

انواع دستگاه اسکنر گنج یاب

در متن بالا توضیحات مختصری در رابطه با دستگاه اسکنر گنج یاب به شما کاربران گرامی شرح دادیم. مشخص است که دستگاه های مختلف انواع متفاوتی دارند، که با توجه به نیاز اپراتوران و کاوشگران طراحی و ساخته شده اند. اسکنر گنج یاب به این شکل عمل می‌کند که اطراف محیط صفحه خود یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند.

فلزات مدفون شده در زیر زمین تحت تاثیر میدان مغناطیسی قرارا می گیرد، همنی امر باعث می شود اسکنر بتواند هدف مورد نظر را شناسایی و ردیابی کند. زمانی که اسکنر گنج یاب به یک هدف با ارزش از قبیل فلز طلا، سکه های قدیمی و انواعی از جواهرات را اسکن می کند، آلارمی به اپراتور نشان می‌دهد که نشانگر شناسایی هدف مورد نظر می باشد.

اصول کار اسکنر ها به گونه می باشد که توانایی تعیین محل دقیق اهداف به صورت سیگنال با طیف های مختلف را دارا می باشد. به عبارت دیگر هر شیء فلزی دارای سیگنال های مختلف می باشد و زمانی که دستگاه آن را شناسایی می کند و به همین دلیل هنگام کار با اسکنر سگنال هایی با انواع طول موج دریافت خواهید کرد.

 

مفهوم رنگ ها در اسکنر گنج یاب
مفهوم رنگ ها در اسکنر گنج یاب
09014444903

 

آنالیز اسکن گنج یاب

برای اسکن زمین شما باید از یک دستگاه اسکنر گنج یاب استفاده نمائید، مشخص است که زمین همانند یک میدان مغناطیسی است. بنابراین دستگاه با استفاده از سیستم پیشرفته خود در زمین یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند. به این فلزات اسکن شده و دستگاه اسکنر با ارسال یک هشدار اپراتور را از وجود اشیاء با ارزش مطلع می کند.

در ضمن هر په میزان میدان مغناطیسی اسکن شده در زمین بیشتر باشد دستگاه نیز همان قدر به اپراتور هشدار می دهد، این هشدار ها نشان دهنده ی نزدیک شدن به هدف مورد نظر می باشد. با خرید بهترین دستگاه لورنز می توانید تمامی گنجینه های ارزشمند را کشف کنید.

برای خرید فلزیاب می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیا مدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

مفهوم رنگ ها در اسکنر گنج یاب
مفهوم رنگ ها در اسکنر گنج یاب
09014444903

 

مفهوم رنگها در اسکن ویژوالایزر

دستگاه اسکنر به هنگام اسکن زمین با لکه رنگ متفاوت در صفحه نمایشگر نشان داده می شود که این رنگ ها می تواند نشان دهنده انواع فلزات با ارزش باشد. همچنین رنگ های موجود در صفحه نمایشگر اسکنر گنج یاب نشانگر مفهومی هستند. در اسکنر ها معمولا چهار رنگ اصلی وجود دارد، رنگ های موجود در دستگاه اسکنر گنج یاب شامل رنگ آبی، سبز، زرد و قرمز می باشد.

  • آبی: نشان دهنده ی وجود آب زیرزمینی
  • سبز: وجود خاک بکر و طبیعی
  • زرد: نمایانگر خاک آلوده به فلزات
  • قرمز: وجود انواع فلزات

 

از ویژگی های شرکت آسیامدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیامدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : 

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما