خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

مفهوم رنگها در اسکن گنج یابی

در این مقاله می خواهیم درباره مفهوم رنگها در اسکن گنج یابی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. تا تجربه خوبی از خرید فلزیاب را داشته باشید. به وقت کارکردن با اسکنر ها روی صفحه نمایشی این دستگاه ها رنگ های زیادی نمایش داده می شود. که هر رنگ نشانگر یک نوع فلز یا کلا ذرات موجود در خاک می باشد. فلزیاب تصویری با نرم افزار های متفاوت می تواند کار کند. ولی نرم افزار باید با تکنیک مدار آن دستگاه هم خوانی داشته باشد. یا مدار دستگاه فلزیاب تصویری طبق اصول رادار تصویری طراحی شده باشد، تا بتواند کاربر از تنظیمات نرم افزار یا برنامه برای فیلتر یا آنالیز بهره ببرد.

ترکیب رنگ در نرم افزار اسکنر از تغییر تنظیمات در نرم افزار حاصل می گردد و این ترکیب رنگ از مواردی برای مشخص کردن فلزات و نوع آلیاژ و منابع مورد نظر است. در نرم افزار اسکنر فرکانسی تغییر رنگ به همراه تغییر تنظیمات در نرم افزار کیفیت نهایی و فیلتر یا آنالیز را به بالاترین و بهترین شکل میتواند مشخص نماید که در تشخیص اهداف و منابع بسیار موثر می باشد.

 

مفهوم رنگها در اسکن گنج یابی 09014444903
مفهوم رنگها در اسکن گنج یابی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

عملکرد اسکنر و فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری لکه رنگ متفاوت را به نسبت شرایط مواد معدنی و منابع صحنه کار آشکار می نماید و این لکه رنگ می تواند برای طلا یا انواع فلزات یا یک نوع فلز یک رنگ واضح و یکسان نباشد. این از خصوصیات رنگ لکه رنگ اسکنر ها است، زیرا فلزیاب اسکنر در اصل عمل ارزیابی اطراف خود را مورد بررسی قرار می دهد. فرکانسی که طبق اصول رادار با تنظیمات ادیت EDIT با عدد وی دی ای VDI و تنظیمات سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD عمل می نماید این ویژگی را داراست.

کار اسکنر ها آشکار نمودن تغییرات اطراف سر جستجوگر یا کوئل یا سنسور یا لوپ به صورت لکه رنگ است و در کل شکل تصاویر فلزیاب تصویری به صورت لکه رنگ می باشد و این لکه رنگ ها به صورت پیکسل آشکار می گردد. دلیل ترکیب لکه رنگ به صورت پیکسل برای این است، که دستگاه تصویری طبق رادار طراحی شده است و پیکسل ها به نسبت زمان بازتاب انرژی فرکانس شکل می گیرد. تا لکه رنگ با دقت بالا در پردازشگر مورد ارزیابی و ظاهر گردد و وضعیت ذرات مغناطیسی یا جا به جایی نیرو دیگر منابع مشخص گردد. برای اسکنر ها که طلا و انواع فلزات را بتواند تفکیک نماید باید شکل لکه رنگ به صورت پیکسل طبقه بندی را آشکار گردد.

 

انواع فلزیاب های تصویری موجود در شرکت آسیا مدرن

دستگاه فلزیاب تصویری به عنوان یک سیستم کاربردی و حرفه ای در بین کاوشگران شناخته می شود. که دارای امکانات و قابلیت های بسیاری عالی می باشد. اسکنر ها یکی از چند مدل دستگاه های موجود در بازار است. که توانسته موفقیت های بسیاری را در زمینه کشف گنج و دفینه برای کاوشگران به ارمغان بیاورد. در ادامه این مقاله قصد داریم انواعی از اسکنر های پرفروش را به شما کاربران گرامی و عزیز معرفی کنیم. در صورت خرید فلزیاب می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا در حوزه دستگاه فلزیاب، گنج یاب و طلایاب به شما مشاوره تخصصی ارائه دهند.

 

فلزیاب ای ایکس پی 6000

EXP 6000 یک دستگاه تصویری سه بعدی است، که یکی از محصولات کمپانی OKM می باشد. این دستگاه به طور کامل بی سیم است و میتوان با یا صفحه نمایش لمسی، عینک ویدئو های اندروید و تبلت اندروید کنترل می شود. این اولین اسکنر زمین سه بعدی در جهان می باشد. که با بهره گیری از جدید اختراع پروب تلسکوپی OKM است که می تواند 50-120 سانتی متر گسترش است.

صفحه نمایش فلزیاب ای ایکس پی 6000 به صورت لمسی است و کاوشگران به راحتی می توانند با صفحه نمایش رنگی تنظیمات دستگاه را انجام دهند. البته تنظیمات بسیار ساده و به صورت خودکار انجام می شود. کنترل خودکار روشنایی به کاوشگران این شرایط را فراهم می کند که در شرایط ها مختلف نور آن تنظیم شود. همچنین تصویر برداری از تمامی حفره و سازها درون زمین باعث می شود تمامی رخداد ها و همچنین معدن ها کانی و مواد معدنی طبیعی را به راحتی کاوش کنند. البته تمامی اسکن ها را می توان با عینک تصویری مشاهده کنید تا چیزی از موانع زمین را کاربر از دست ندهد.

 

مفهوم رنگها در اسکن گنج یابی 09014444903
مفهوم رنگها در اسکن گنج یابی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

اسکنر روور سی 4

روورسی ۴ یک دستگاه پیشرفته در زمینه ردیابی طلا است. فناوری تشخیص فلز در سری Rover را بهبود بخشیده و Rover C4 را تولید کرده است. سه تا از اسکنر های قبلی OKM (فلزیاب روور C، دستگاه روور سی 2 و روور سی دولوکس) را در یک دستگاه برجسته به نام Rover C4 ادغام کرده است. اسکنر روور سی 4 بسیار کاربردی و قابل استفاده است.

اوکاام روورسی ۴ همچنین مجهز به یک مدار LED مبتکرانه است. که به صورت بصری به اجسام زیر زمین اشاره می کند. در حین اسکن زمین، نور رنگی را برای تجسم فلزات و حفره های شناسایی شده ارسال می کند. دستگاه rover c4 مدل بهبود یافته از تکنولوژی سری دستگاه های Rover می باشد، که گنج یابی را بسیار ساده تر از قبل می کند. اسکنر روور سی 4 دارای یک مدار LED است که نشانگر اهداف زیرزمینی است. زمانی که زمین را اسکن می کنید، این لامپ LED موجب انتشار نور رنگی می شود تا فلزات و حفره های شناسایی شده را تشخیص دهید.

 

مفهوم رنگها در اسکن گنج یابی 09014444903
مفهوم رنگها در اسکن گنج یابی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب وگا se

اسکنر وگا یک دستگاه بسیار کاربردی می باشد که توسط کمپانی کانادایی Subgraph ایجاد شده است. اسکنر وگا علاوه بر قابلیت اسکن آسیب پذیری، می تواند به منظور پروکسی رهگیری و انجام مرور سایت هدف مورد استفاده قرار گیرد. فلزیاب تصویری وگا یکی از قدرتمندترین اسکنرهای سه بعدی در جهان در باستان شناسی، زمین شناسی، همچنین یافتن طلا، کلیه انواع فلزات، سکه ها، جعبه های فلزی، گنجینه ها و دفینه ها مورد استفاده قرار می گیرند. اسکن گرادیومتری که با نرم افزارهای ویژوالایزر، وگا یا مشابه که اغلب توسط شرکت های فلزیاب خارجی طراحی شده انجام می شود. چند مدل دستگاه سنسوری یا سوپر سنسوری که با سنسور کار می کنند و می توانند از زیر خاک یا زیر سطح یک سری تصاویر را نمایش دهند.

 

مفهوم رنگها در اسکن گنج یابی 09014444903
مفهوم رنگها در اسکن گنج یابی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

پارامترهای تاثیر گذار روی قیمت فلزیاب

  • خدمات پس از فروش
  • کیفیت دستگاه
  • تسهیلات برای خرید دستگاه
  • سطح حساسیت

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما