خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران

با توجه به تکنولوژی روزافزون در زمینه دستگاه‌های ردیاب طلا، تولید کنندگان هر روزه بهبودهایی در دستگاه‌های خود ایجاد می‌کنند. به همین دلیل، دستگاه‌هایی که امروز به عنوان بهترین‌ها شناخته می‌شوند، فردا ممکن است با دستگاه‌های جدید با کارایی بیشتر جایگزین شوند. بنابراین، بهترین راه برای انتخاب بهترین ردیاب طلای جهان، مطالعه و بررسی ویژگی‌های دستگاه‌های مختلف و انتخاب دستگاهی است که بهترین نتیجه را برای نیازهای شما به ارمغان می‌آورد. اما در ادامه به بررسی و معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران می پردازیم.

 

قیمت بهترین ردیاب طلا

کارکرد ردیاب های طلا، برپایه امواج مغناطیسی می باشد، بنابراین فلزات نیز امواج های مغناطیسی را از خود ساطع می کنند. زمانی که فلزات دربرابر امواج مغناطیسی واکنش نشان می دهند، میدان مغناطیسی ردیاب ها، فلزات را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

در ادامه چندین مدل از ردیاب ها را به همراه قیمت آن معرفی می کنیم. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت اطلاع از قیمت بهترین ردیاب طلا می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

ردیاب aks

شعاع زن ای کی اس فلزاتی مانند طلا، نقره، مس، سنگ های با ارزش و حفره را ردیابی می کند. ردیاب aks ردیابی چهار حالته است که با توجه به قیمتش، یکی از بهترین ردیاب های موجود در بازار محسوب می شود. ردیاب ای کی اس دو بخش دارد: بخش فرستنده سیگنال و بخش گیرنده سیگنال. بخش فرستنده سیگنال فلز مورد نظر را تولید می کند. بخش گیرنده که همان آنتن دستگاه است، سیگنال انتخاب شده را ردیابی می کند.

مشخصات فنی ردیاب aks real gold شامل موارد زیر می شود:

  • فرکانس کاری: 14KHz تا 20KHz
  • حساسیت: 25cm به فلزات کوچک، 1.5 متر به فلزات بزرگ
  • وزن: 2.87 کیلوگرم
  • اندازه: 21 در 31 در 12 سانتی‌متر
  • مدت زمان شارژ باتری: تا 8 ساعت
  • قابلیت اتصال به هدف با سیم: دارد
  • صفحه نمایش: LCD با دقت 320 در 240 پیکسل
  • قابلیت ذخیره و بازیابی اطلاعات: دارد
  • دمای کاری: 0-50 درجه سانتی‌گراد
  • دقت موقعیت یابی: 5 تا 10 متر
  • ولتاژ: 9 تا 36 ولت

 

معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران 09014444903
معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 0901444903

 

ردیاب بیونیک

یک دستگاه بسیار کم حجم و پیشرفته می باشد دارای سنسورهای هوشمند ردیاب بیونیک یک دستگاه شعاع زن ۴ آنتنه تک دسته بسیار قوی می باشد. این مدل ردیاب گنج دارای چند آنتن برای ارسال و دریافت فرکانس می باشد. سنسور چند جهته با فیلتر چند زمانه که در جهت بالا بردن دقت و قدرت بهینه سازی تهیه و استفاده شده است.

روی ۳ سیستم جستجو کار می کند که شما را قادر می سازد طلا گنج را شناسایی کنید. اگر می خواهید فلزات گرانبها حفره ها و غارها با دقت و سهولت تشخیص دهید. می توانید به این دستگاه افسانه طلا بسیار اعتماد کنید، ۸ سیستم جستجوی یونی بر اساس یک فناوری کاملاً جدید توسعه یافته است.

اولین در نوع خود در فلزیاب ها است نشان دهنده پیشرفت بزرگی نسبت به سیستم سنتی قبلی است. ردیاب بیونیک در حالت بایونیک نیاز به تنظیمات خاصی دارد که لازمه عملکرد صحیح دستگاه است. یکی از اصول اولیه عملکرد درست این ردیاب تنظیمات اولیه یا به اصطلاح کالیبره کردن دقیق آن است.

 

معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران 09014444903
معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 0901444903

 

ردیاب بیونیک x4

ردیاب Bionic x4 محصول شرکت okm آلمان است. عمق کاوش ردیاب بیونیک x4 بیست و پنج متر است و می تواند تا فاصله ۲۰ کیلومتری فلزات را ردیابی کند. تا مکان هایی را که امکان وجود دفینه و اجسام با ارزش در آنجا است خیلی سریع اسکن شود. مزیت دیگر بیونیک ایکس ۴ این است که برای استفاده از آن نیازی به جست و جو برای یافتن علائم گنج مانند سنگ نوشته نیست و کاوشگر می تواند به دلخواه هر مکانی را کاوش کند.

هنگام استفاده از ردیاب Bionic X4 می توانید در یک نقطه مشخص بایستید و تا ۲ کیلومترها اطراف خود را ردیابی کنید و در صورت وجود اشیا آن ها را ردیابی کنید. بدین صورت می توان از ردیاب بیونیک x4 در مناطقی استفاده کرد که دیگر فلزیاب ها امکان کاوش در آنجا را ندارند. اگر طلا یا فلز دیگری در منطقه وجود داشته باشد، سیگنال صوتی یکنواخت دستگاه تغییر می کند و جهت و مکان دقیق هدف روی صفحه نمایشگر گوشی اندروید مشاهده می شود. بدین صورت به عمق، اندازه و جنس هدف پی می برید.

 

معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران 09014444903
معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 0901444903

 

ردیاب ال آر ال 5000

دستگاه LRL 5000 یکی از برترین ردیاب فرکانسی موجود در بازار فلزیابی و طلایابی است، که تکنولوژی بالایی در هنگام شعاع زنی دارد. ردیاب ال آر ال 5000 با داشتن قدرت جست‌وجوی 1000 متر و عمق کاوش 7 متری می‌تواند تمام اهداف را در هر نقطه‌ای با هر نوع جنس زمین کشف کند و به اطلاع اپراتور برساند.

سیگنال های این ردیاب و شعاع زن به اندازه‌ای قوی هستند که می‎‌توانند اهداف را در داخل محفظه‌های مختلف همچون صندوقچه‌ها را هم کشف کنند. در این بخش به ارائه مطالبی بیشتری راجع به ردیاب LRL 5000 شرکت هیرا دتکتورز می پردازیم تا اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشید.

 

معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران 09014444903
معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 0901444903

 

ردیاب گلد هانتر

این دستگاه علاوه بر ردیابی فلزات با ارزش قادر است که فضاهای خالی و سنگ های قیمتی را نیز ردیابی نماید. ردیاب گلد هانتر نوعی که شما آن را از لیست انتخاب خواهید کرد، تا 35 متر زیر زمین جستجو می کند. هنگامی که دستگاه سیگنال را دریافت می کند سیگنال را به طور خودکار به سمت هدف هدایت می کند.

شعاع زن گلد هانتر (Gold Hunter) یکی از دستگاه‌های طلا‌یابی و جستجوی فلزات است، که برای شناسایی مواد فلزی و غیرفلزی در زمین استفاده می‌شود. این دستگاه از تکنولوژی جدیدی برای شناسایی مواد فلزی و غیرفلزی استفاده می‌کند. دارای قابلیت‌هایی مانند تشخیص مواد فلزی در عمق‌های مختلف، تشخیص نوع فلزات، تشخیص مواد غیرفلزی، تشخیص مواد معدنی و آب‌های زیرزمینی است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگ و کیفیت بالایی است، که به کاربر اجازه می‌دهد تا روی آن نتایج مورد نظر را مشاهده کند. همچنین، دستگاه ردیاب گلد هانتر دارای سیستم صوتی و اعلام خطاهای مربوط به شناسایی مواد فلزی و غیرفلزی است. این دستگاه همچنین دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر و انتقال داده‌های جمع‌آوری شده به آن است.

 

معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران 09014444903
معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 0901444903

 

ردیاب گلد لجند

ساخت کمپانی GeoGround کشور آلمان می باشد. این دستگاه دوربرد حرفه ای تازه وارد با بهترین فناوری پیشرفته برای جستجوی طلا و مواد معدنی ساخته شده است. ردیاب گلد لجند جدیدترین ردیاب طلای ۲۰۲۲ است. این دستگاه برای کاوشگران حرفه ای و مبتدی بهترین است.

از شرکت بین المللی Gold Master با همکاری شرکت آلمانی Geo Ground، روی پنج سیستم جستجو کار می کند که شما را قادر می سازد. طلا، گنج را شناسایی کنید. اگر می خواهید فلزات گرانبها، حفره ها و غارها، تا ۴۰ متر را با دقت و سهولت تشخیص دهید. می توانید به این دستگاه افسانه طلا بسیار اعتماد کنید.

ردیاب GOLD LEGEND یک فلزیاب کوچک و با کاربری آسان از طریق یک برنامه ساده است. که ابزاری آسان برای انتخاب سیستم های جستجو، تنظیم تنظیمات آنها و مشاهده نتایج به صورت بصری در صفحه رنگی دستگاه فراهم می کند. این دستگاه ردیاب به دلیل سهولت استفاده و قیمت اقتصادی بی‌سابقه‌اش که بهترین فلزیاب ورودی برای گنج یاب را تشکیل می‌دهد. دستگاهی است که برای مبتدیان و جستجوگران حرفه‌ای توصیه می‌شود.

 

معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران 09014444903
معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 0901444903

 

ردیاب گلد هانتر اسمارت

GOLD HUNTER SMART یکی از محصولات کارخانه های آلمانی Gear Detect می باشد. دستگاهی با سیستم سنجش از دور، برای تشخیص طلای مدفون، طلا، نقره و حفره های زیرزمینی تا عمق 50 متری زیرزمین است. ردیاب گلد هانتر اسمارت دارای ویژگی های متعددی برای جستجوی طلا، گنج های مدفون، فلزات گرانبها و الماس در زمین است. شعاع زن گلد هانتر اسمارت جزء بهترین ردیاب های موجود در شرکت آسیا مدرن است، که در بین مشتریان این شرکت بسیار محبوب و پرطرفدار است.

شعاع زن گلد هانتر اسمارت دارای ویژگی های متعددی برای جستجوی طلا، گنج های مدفون، فلزات گرانبها و الماس در زمین است. این دستگاه سرعت فوق العاده در گرفتن اهداف و مکان یابی دقیق آنها سیستم تعیین عمق هدف به راحتی و با دقت بالا، سیستم تعیین قاره ای که در آن جستجو می شود.

 

معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران 09014444903
معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 0901444903

 

ردیاب گلد ویژن

شعاع زن گلد ویژن GOLD VISION دارای وزنی سبک و قابلیت جا به جایی و نصبی آسانی است، که باعث می‌شود در محیط های کار واقعی بسیار راحت قابل استفاده باشد. ردیاب Gold Vision دارای طرز استفاده‌ای آسان تنظیمات قابل فهم با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و گزینه‌های کاربردی است.

که آن را به یک دستگاه یابنده عالی برای همه جویندگان گنج، از جستجوگران حرفه‌ای گرفته تا آماتورها و همه کسانی که آماده کشف طلا و گنج هستند تبدیل می‌کند. با ردیاب گلد ویژن طلا را در زیر زمین به صورت مشخص مشاهده کنید و آن را مال خود کنید.

جدیدترین نسخه دستگاه گنج یاب شرکت آلمانی Geoground، ردیاب طلا و فلزات با ارزش با نام ردیاب گلد ویژن در سال ۲۰۲۳ برای کمک با جویندگان گنج وارد بازار شده است. شما با خرید ردیاب گلد ویژن می توانید به گنجینه های ارزشمند و باستانی دست یباید.

 

معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران 09014444903
معرفی بهترین ردیاب طلا در ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 0901444903

 

خرید بهترین دستگاه ردیاب گنج از شرکت آسیا مدرن

اگر قصد خرید دستگاه فلزیاب و بهترین دستگاه ردیاب گنج را دارید، شرکت آسیا مدرن با بیش از 20 سال سابقه فعالیت مفید در این زمینه می تواند به شما کمک کند. تا ضمن ارائه اطلاعات مفید و مشاوره رایگان بهترین محصول را با توجه به شرایط شما ارائه کند، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب شرکت می توانید با ما تماس بگیرید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما