خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

معرفی بهترین اسکنر فلزیاب

فلزیاب های زیادی هستند که عنوان بهترین فلزیاب جهان را یدک می کشند، در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین اسکنر فلزیاب خواهیم پرداخت. در صورت خرید فلزیاب و مشاوره با کارشناسان مجرب می توانید با شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

قیمت دستگاه اسکنر گنج یاب

اگر قصد خرید دستگاه گنج یاب، دفینه یاب، یون یاب و شعاع زن را دارید، توصیه می کنیم حتما قبلش با کارشناسان ما در شرکت آسیا مدرن صحبت کنید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید، تا با توجه به شرایط و بودجه ای که دارید بهترین دستگاه را تهیه کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. برای اطلاع از قیمت دستگاه اسکنر گنج یاب می توانید با ما تماس بگیرید.

 

فلزیاب اینونیو

دستگاه Invenio یکی از بهترین فلزیاب های تصویری شرکت نوکتا ماکرو ترکیه است، که به تازگی وارد ایران شده است. فلزیاب اینونیو با انقلاب جدیدی از تکنولوژی به یکی از محبوب ترین فلزیاب های دنیا تبدیل شده است. این دستگاه چندکاره طراحی شکل ظاهری به نسبت سیستم های قبلی خود خیلی حرفه ای ساخته شده است.

دستگاه فلزیاب تصویری Invenio با فناوری تصویربرداری بی نظیر خود و قدرت شناسایی فلزهای گرانبها و حتی فضاها و حفره های زیرزمینی را پیدا می کند. به نوعی یک دستگاه چند منظوره و همه کاره برای کاوشگران می باشد که می تواند برای طیف گسترده ای از کاربردهای تشخیص فلز در زندگی واقعی استفاده می شود.

 

معرفی بهترین اسکنر فلزیاب 09014444903
معرفی بهترین اسکنر فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب شارک 33000

فلزیاب فول آپشن شارک 33000 یک دستگاه بسیار کم حجم و پیشرفته می باشد. که در سال 2018 و 2019 و 2020 به عنوان بهترین دستگاه در ایران معرفی شد. دستگاه SHARK 33000 دارای تکنولوژی جدید و دیده نشده است. قیمت این دستگاه با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد بسیار مقرون به صرفه است، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

در این فلزیاب فول آپشن سنسور چند جهته با فیلتر چند زمانه که در جهت بالا بردن دقت و قدرت بهینه سازی تهیه و استفاده شده است. قدرت کاوش در عمق 20 متری با سوپر سنسور های چند جهته که انحصارا برای شرکت شارک دتکتور می باشد. فلزیاب شارک ۳۳۰۰۰ (shark 33000) بهترین دستگاه لایو سنسور که پیشرفته ترین سنسور های روز دنیا و با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

 

معرفی بهترین اسکنر فلزیاب 09014444903
معرفی بهترین اسکنر فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب پروتون تک سنسوره

دستگاه فلزیاب پروتون تک سنسوره تنها محصولی در جهان است، که در زمینه طلایابی و گنج یابی با وضوح بالا و کیفیتی بی نظیر را دارد. فلزیاب پروتون تک سنسوره می تواند ساختار خاک و شرایط زمین خوب برد 150 متر و تا 1000 متر را به راحتی اسکن کند.

این فلزیاب فول آپشن می تواند اشیاء قیمتی داخل زمین در روز و شب و نیز همچنین با مختصات ماهواره ای در منوی خود با فشار یک دکمه کاوش و شناسایی کند. این دستگاه با قابلیت حفره یابی و همچنین کارایی ردیاب را هم دارد، فلزیاب فول آپشن پروتون دستگاهی از نوع نقطه زن که البته اسکنر نیز می باشد. با استفاده از آنتن های سزیوم رادیو اکتیو و سنسور ترمال که به سنسور های حرارتی هم معروفند عملکرد بسیار بالایی دارند.

 

معرفی بهترین اسکنر فلزیاب 09014444903
معرفی بهترین اسکنر فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب پروتون دو سنسوره

دستگاه Proton elic lb-2 سری جدیدی از فلزیاب پروتون تک سنسوره است. فلزیاب پروتون دو سنسوره دارای 2 حسگر حرارتی لیدار و 64 pxs سفارشی و نیز همچنین 2 مولتی حسگر مغناطیسی سزیم را داراست. این دستگاه دارای برد 1000 متر است و در شرایط خاکی خوب و استفاده صحیح تا عمق 50 متری نفوذ می کند. به دلیل داشتن نمایش سه و بعدی با برنامه سفارشی شده خود می تواند هدف را برای شناسایی و کاوش محاسبه کند.

فلزیاب پروتون ترکیه چندین برابر حساس تر و قدرتمندتر از مدل های قبلی است و در عین حال وضوح بالایی را در یک صفحه نمایش بزرگتر در چند ثانیه ارائه می دهد. فلزیاب پروتون 2 سنسوره توسعه یافته است و اسکن قوی تر و واضح تر را با پروب های متعدد و در مدت زمان بسیار کوتاه ارائه می دهد. به لطف حسگر Lb-2 / lidar، وضوح را با تشخیص سریع تر سطح افزایش می دهد، از سوی دیگر به شما اجازه می دهد، تا از فاصله 40 متری به سمت هدف راه بروید.

 

معرفی بهترین اسکنر فلزیاب 09014444903
معرفی بهترین اسکنر فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب پروتون چهار سنسوره

فلزیاب پروتون 4 سنسور محصول شرکت آسووا ترکیه از بهترین فلزیاب های جهان است. دستگاه فول آپشن پروتون در سری های مختلف به بازار عرضه شده است و محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد. این فلزیاب حرفه ای می تواند تفاوت های حرارتی را در وضوح 64 پیکسل ببیند. زاویه دید فلزیاب نقطه زن تصویری PROTON ELIC LB-4 تقریبا 60 درجه است. سنسور مغناطیسی شدت میدان مغناطیسی dc را در محل اندازه گیری می کند.

 

معرفی بهترین اسکنر فلزیاب 09014444903
معرفی بهترین اسکنر فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب پروتون هشت سنسوره

دستگاه فلزیاب proton ELIC LB-8 بهترین دستگاه در زمینه فلزیابی، گنج یابی و طلایابی شناخته شده است. یکی از ابزارهای حیاتی برای کشف گنجینه های قدیمی و آثار باستانی است. این فلزیاب فول آپشن دارای تکنولوژی برجسته ای است که قابلیت تشخیص مواد فلزی در عمق چندین متری را دارد.

همچنین این دستگاه با توجه به قابلیت بسیار بالای خود، قابلیت شناسایی مواد فلزی کم حجم و مهم نیز دارد. فلزیاب پروتون هشت سنسوره با استفاده از فناوری جدید و پیشرفته خود، قابلیت تشخیص مواد فلزی در عمق بیشتری را دارد که این ویژگی آن را برای کشف گنجینه های قدیمی بسیار مفید می کند.

فلزیاب پروتون هشت سنسوره دارای صفحه نمایش بزرگی است که به کاربر این امکان را می دهد که به آسانی تغییرات و مقدار مواد فلزی مورد شناسایی را مشاهده کند. علاوه بر این قابلیت تنظیم چندین حالت شناسایی را دارد. همچنین قابلیت نقطه زن و اسکنر را هم داراست.

 

معرفی بهترین اسکنر فلزیاب 09014444903
معرفی بهترین اسکنر فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب پروتون ۱۶ سنسور

فلزیاب پروتون 16 سنسور یکی از دستگاه‌های پیشرفته در زمینه تشخیص فلزات و طلایابی است که با استفاده از فناوری روز، قادر به شناسایی فلزات است. در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های برتر دستگاه پروتون lb16 می‌پردازیم تا شما با مطالعه این مطلب، با کارکرد این دستگاه آشنا شوید و بتوانید هنگام خرید فلزیاب انتخاب درستی داشته باشید.

دستگاه پروتون ۱۶ سنسور با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، به شما امکان تشخیص و شناسایی همزمان فلزات مختلف را در اعماق مختلف زمین می‌دهد. این ویژگی به شما امکان تفکیک دقیق بین فلزات را می‌دهد و از عدم تداخل در اطلاعات حاصل اطمینان حاصل می‌کنید.

 

معرفی بهترین اسکنر فلزیاب 09014444903
معرفی بهترین اسکنر فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

خرید بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان

شرکت آسیا مدرن یکی از شرکت های قدیمی و کهنه کار در حوزه خرید و فروش فلزیاب است. که حداقل ۴ برابر سابقه ی کار امثال شرکت هایی همچون … را دارد. این شرکت از سال ۸۰ به طور مستقیم وارد بازار فلزیاب شده است. که با خدماتی چون واردات صادرات تولید توزیع  فروش و خرید و تعمیر و ارتقا در خدمت اپراتوران بود و هست.

اگر به دنبال بهترین نمایندگی خرید و فروش انواع فلزیاب، گنجیاب و اسکنر و ردیاب هستید. اول از همه مدت فعالیت و اعتبار نمایندگی مورد نظر را در نظر بگیرید. خوشبختانه و با کمال افتخار شرکت قدیمی آسیا مدرن بیش از 2 دهه توانسته رضایت مشتریان زیادی را ارائه دهد.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما