خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

معرفی انواع فلزیاب

فلزیاب وسیله‌ای است، که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. دستگاه فلزیاب‌ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد، شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده کی کند.

دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌کند کمتر یا بیشتر می‌شود.

در ادامه به بررسی و معرفی انواع فلزیاب موجود در بازار ایران می پردازیم، برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت مشاوره می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

معرفی انواع فلزیاب 09014444903
معرفی انواع فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت فلزیاب دیجی کالا

اصولا قیمت فلزیاب دیجی کالا بر اساس نوع سیستم و میزان عمق دستگاه مشخص می شود، دستگاه های پالسی در ایران دارای طرفداران زیادی می باشد. که با قیمت مناسب و عمق بالا توانسته است طرفداران زیادی را در ایران به دست آورد. دستگاه های فلزیاب، طلایاب و گنج یاب که با تکنولوژی جی پی آر و مگنومتر می باشند. دارای عمق بالا می باشند که در کارهای صنعتی و نظامی نیز می توان از آنها برای شناسایی طلا در اعماق بالا و یا یافتن فلزات دیگر استفاده کرد.

 

فلزیاب تصویری (اسکنر)

دستگاه فلزیاب تصویری یا همان فلزیاب اسکنر برای گنج یابی، کاوش های باستان شناسی و تشخیص حفره های زیرزمینی مانند تونل ها و اتاقک ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فلزیاب ها نسبت به فلزیاب های بوقی یا همان فلزیاب نقطه زن پالسی عمق بیشتری را شناسانی می کند اما این دستگاه هم مزیت و معایب مانند هر دستگاه دیگر دارد.

یکی از مزیت های اصلی این نوع فلزیاب تصویری امکان کاوش فلز در عمق بیشتر است، اما یکی از معایب اصلی آن بر خلاف سایر فلزیاب های نقطه ای توانایی تفکیک فلزات را از یک دیگر و شناسایی فلزات جدید را ندارد. به اصطلاح به آن دفینه یاب هم نیز می گویند، اما جای نگرانی وجود ندارد برخی ویژی های این دستگاه امکاناتی را برای شما فراهم می کند، تا بتوانید فلزات را از یک دیگر تشخیص دهید.

 

معرفی انواع فلزیاب 09014444903
معرفی انواع فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب بوقی (فلزیاب نقطه زن پالسی)

دستگاه فلزیاب بوقی به عنوان محبوب ترین فلزیاب برای دفینه یابی و گنج یابی در چند دهه گذشته مورد استفاده قرار گرفته است. که با ارسال پالس به سطح زیرین زمین و دریافت فرکانس منعکس شده به کشف فلزات می انجامد. این دستگاه شامل یک لوپ می باشد که بعنوان فرستنده و گیرنده پالس عمل می کند.

جهت کاوش با فلزیاب بوقی باید به صورت آهسته و پیوسته به سمت جلو حرکت کرده است. با حرکت زیک زاکی زمین را کاوش کنیم و منتظر شنیدن صدای بوق از دستگاه شویم. صدای بوقی که دستگاه هنگام برخورد با جسم فلزی از خود به صدا در می آورد می تواند کمک بسیاری به کاوشگران دهد. دستگاه های فلزیاب بوقی شرکت فلزیاب آسیا مدرن می توانند تا عمق ۱۰ متر انواع فلزات را در بهترین شرایط ممکن از زیر زمین تشخیص و تفکیک نمایند.

 

معرفی انواع فلزیاب 09014444903
معرفی انواع فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دستگاه فلزیاب فول آپشن (فلزیاب چند کاره)

فلزیاب فول آپشن یک دستگاه چندکاره است که برای شناسایی فلزات در زمین، سکه های باستانی و اشیاء قیمتی استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از فناوری پیشرفته و مدرن توانایی شناسایی و تفکیک فلزات مختلف را داراست. فلزیاب فول آپشن معمولا شامل یک سری آنتن و یک واحد کنترل است.

آنتن‌های دستگاه به صورت دایره‌ای و یا بیضی شکل هستند. به وسیله یک قوس الکتریکی با فرکانس بالا از پالس‌های الکترومغناطیسی تولید شده است. که توسط دستگاه، به زمین فرستاده می‌شوند. این پالس‌ها در صورت برخورد با فلزات، از آنها بازتاب می‌شوند و به دستگاه بازگشت داده می‌شوند. با تجزیه و تحلیل این اطلاعات، فلزیاب فول آپشن توانایی شناسایی نوع و عمق فلزات مختلف را داراست. در ادامه این مقاله به بررسی انواع فلزیاب فول آپشن و قیمت آن می پردازیم.

 

معرفی انواع فلزیاب 09014444903
معرفی انواع فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ردیاب و شعاع زن

در کل ردیاب و شعاع زن یک معنی و کارایی را دارند، وظیفه ی ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود فلز می باشد که دارای خطای بسیار بالایی نسبت به دستگاه های دیگر می باشند. شعاع زن به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که حداقل خطای این دستگاه ها ۴۰% است. در حالت کلی سه مدل ردیاب وجود دارد: ردیاب دو آنتنه، ردیاب های توماسی تک دستی، ردیاب های دو نفره.

ردیاب دو آنتنه: این مدل از ردیاب ها به صورت دو دست آنتن هستند و دارای یک برد الکترونیکی هستند، که وظیفه تولید فرکانس های مختلف را به عهده دارد. که این برد الکترونیکی توسط دو سیم به دو دسته انتن وصل می شود و وقتی مد فلز مورد نظر را انتخاب میکنید دو آنتن جهت هدف را نشان می دهند و وقتی روی هدف برسید دو انتن قیچی می شود.

ردیاب های توماسی تک دستی: در حال حاضر این مدل از ردیاب ها کم خطا تر نسبت به ردیاب های دو آنتنه بوده است. که معمولا دارای یک باکس هستند. ۳ یا ۵ انتن روی باکس دستگاه نصب شده و دارای یک دسته بلبرینگی هستند. به صورت آنالوگ و هم دیجیتال در بازار موجود هستند.

ردیاب های دو نفره: این مدل از ردیاب ها دارای دو میله فنری هستند، که توسط دو نفر باید انجام شود و دقت بسیار پایین تری نسبت به ردیاب های دو آنتن یا توماسی را دارند، که شرکت ما این مدل ردیاب را برای خرید توصیه نمی کند.

 

معرفی انواع فلزیاب 09014444903
معرفی انواع فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

خرید انواع فلزیاب از شرکت آسیا مدرن

یکی از شرکت های قدیمی و کهنه کار در حوزه فلزیاب دست دوم و کارکرده است، که حداقل ۴ برابر سابقه ی کار امثال شرکت هایی همچون … را دارد. که با خدماتی چون واردات صادرات تولید توزیع  فروش و خرید و تعمیر و ارتقا در خدمت اپراتوران بود و هست.

قطعاتی که در واحد تعمیرات ما به عنوان قطعات جدید در دستگاه های فلزیاب تعمیری مورد استفاده قرار می شود. از با کیفیت ترین قطعات بازار هستند و کیفیت و اصالت آن ها برای مشتری تضمین می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که متخصصین مرکز تعمیرات شرکت آسیا مدرن در بسیاری موارد، قادر به رفع مشکلاتی هستند که اکثر مراکز آن را غیرقابل تعمیر می دانند.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما