خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

معتبر ترین نمایندگی خرید فلزیاب

برای خرید فلزیاب به هر تعمیرکاری مراجعه نکنید. دستگاه فلزیاب را به هر کسی برای تعمیر کردن نسپارید، فلزیاب خود را به دست آنها ندهید چون فلزیاب یک کالای منحصر به فرد در تکنولوژی می باشد. هر مهندسی از ساختار فلزیاب مطلع نیست زیرا بارها دیده شده است. ولی به دلیل اینکه تعمیرکار ناشی و ناوارد نسبت به فلزیاب ها به آن دست زده است. دیگر قطعات را باز و بسته و سیستم کشی بیهوده کرده باعث خراب شدن قسمت های دیگر شده است.

شما می توانید برای تعمیر فلزیاب و یا حتی ارتقا دستگاه فلزیاب خود به معتبر ترین نمایندگی خرید فلزیاب که زیر نظر برترین و حرفه ای ترین مهندسین می باشد، مراجعه کنید، حتی می توانید برای اطلاع از قیمت فلزیاب خود به نیز مراجعه نمایید.

 

معتبر ترین نمایندگی خرید فلزیاب
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

انواع فلزیاب

فلزیاب ها انواع متنوعی دارند که در بازار به فروش می روند. فلزیاب‌های تفریحی (VLF) و فلزیاب‌های پیشرفته (PL) از انواع فلزیاب ها می باشد.

فلزیاب‌های تفریحی : این نوع فلزیاب‌ها اغلب سبک  است صفحات گرد (دیسک مغناطیسی)  آن‌ها کوچک می باشد. ( اندازه دیسک استاندارد آن‌ها ۲۵ سانتی‌متر است). فلزیاب‌های تفریحی برای پیدا کردن فلزات در سطح یا عمق کم دفن شده در زمین طراحی شده‌اند. این نوع دستگاه ها دارای صفحه نمایشگری دیجیتالی و پیشرفته می‌باشند. عمق کاوش آن‌ها برای یافتن فلزات معمولاً کمتر از یک متر می‌باشد. به این معنی که یک فلز به شکل مربع به اندازه ۱متر در ۱متر را می‌تواند از فاصله یا عمق یک متری پیدا کند.

فلزیاب‌های پیشرفته : فلزیاب‌های پیشرفته، قدرت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد. این دستگاه نسبت به دیگر فلزیاب ها دارای وزن نسبتاً سنگینی هستند. دلیل وزن بالای این فلزها استفاده از باتری های بزرگ است. چرا که آن‌ها مصرف برق بیشتری دارند. به همین دلیل در این نوع  دستگاه از باتری‌های اسیدی مشابه باتری های موتورسیکلت استفاده می شود. در این مدل خود فلزیاب و باتری آن‌ها به کمر بسته می‌شود. این نوع فلزیاب‌های پیشرفته فاقد مانیتور می‌باشند و کار کردن با آنها نیازمند تجربه و آموزش خاص می باشد.

 

معتبر ترین نمایندگی خرید فلزیاب
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

خرید و فروش فلزیاب

فروش فلزیاب از طریق چندین روش و از منابع متعدد از شرکت ها، توزیع کنندگان، نمایندگان در دسترس می توانید خرید نمایید. خرید فلزیاب با توجه به انواع مختلفی فلزیابی که در دسترس است و گزینه‌های زیادی برای همه دسته‌های جستجوگران از آماتور گرفته تا گنج یاب حرفه‌ای و باستان شناسان وجود دارد. همچنین قیمت فلزیاب با توجه به عوامل مختلفی از جمله تکنولوژی جستجو در دستگاه و عمق کاوش و لوازم جانبی و عوامل دیگر متفاوت است.

 

معتبر ترین نمایندگی خرید فلزیاب
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

دفتر فروش طلایاب

دستگاه های طلایاب انواع متفاوتی دارند و بر اساس کارایی های متفاوتی تولید می شوند. این دستگاه های بر همین اساس ابتدا به سیستم های نقطه زن پالسی و و وی ال اف تقسیم می شوند. در سیستم وی ال اف ما عمق کم با دقت بالا را می توانیم مشاهده کنیم. دستگاه های وی ال اف تا عمق یک متر را می توانند پوشش دهند. برای تعمیر فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب می توانید با  معتبر ترین نمایندگی خرید فلزیاب در ارتباط باشید.

 

معتبر ترین نمایندگی خرید فلزیاب
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

مشاوره خرید فلزیاب

کارشناسان مجرب فلزیاب به شما مشاوره خرید فلزیاب می دهند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه خرید و فروش فلزیاب بسیار در ایران گسترش یافته است. اگر قصد خرید فلزیاب ، تعمیر فلزیاب و یا خرید انواع فلزیاب را داشتید توصیه می کنیم با چندین مشاور که تخصص کافی از دستگاه فلزیاب دارند، در ارتباط باشید.

 

معتبر ترین نمایندگی خرید فلزیاب
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

فروش فلزیاب در تهران

تعمیر وسایل الکترونیکی یک امر معمول و مرسوم در بین خریداران این وسایل است. حساسیت دستگاه فلزیاب به عوامل محیطی مانند آب ، دمای بالا ، ضربه باعث آسیب به آن ها می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. با گسترش به کارگیری فلزیاب ها و گنج یاب ها طبیعی است که هر روز بنا به دلایل مختلف این وسایل دچار مشکلات سخت افزاری مختلفی شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. تعویض باتری، تعمیر کویل، تعمیر برد و بالانس دستگاه و بسیار دیگر از موارد این چنینی همگی از تعمیر فلزیاب نسبتا رایجی هستند که یک تعمیر کار فلزیاب در طول روز ممکن است بارها و بارها در دستگاه های مختلف ملزم به انجام آن ها شود.

 

معتبر ترین نمایندگی خرید فلزیاب
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

مشاوره خرید فلزیاب

فلزیاب برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ در بخش های صنعتی و معادن مورد استفاده قرار گرفت. همچنین از فلزیاب ها در شناسایی های مین های زمینی در مناطق جنگی، تشخیص سلاح هایی مانند چاقو و اسلحه در مناطق امنیتی مثل فرودگاه و زمین شناسی، در باستان شناسی و حتی در صنایع غذایی برای تشخیص جسم خارجی فلزی در غذا ها، در صنعت ساخت و ساز برای تشخیص میلگرد های موجود در بتن ها استفاده می شود. برای خرید فلزیاب و نیز اطلاع از انواع فلزیاب می توانید به معتبر ترین نمایندگی خرید فلزیاب مراجعه نمائید.

 

مقالات مرتبط : فلزیاب لجندنقطه زن لجندفلزیاب سیمپلکسارتقا فلزیاب سیمپلکسفلزیاب لوکاتورزطلایاب ژئوتک ال ای دی

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما