خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

محصولات شرکت Golden Mask

با استفاده از دستگاه های شرکت گلدن ماسک اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد. محصولات شرکت Golden Mask در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند. برخی از دستگاه های گلدن ماسک دارای پنج حالت جستجو هستند، این حالت به معنی نمایش همه فلزات، جواهرات، عتیقه جات و سکه می باشد. انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید، سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید.

 

محصولات شرکت Golden Mask 09014444903
محصولات شرکت Golden Mask
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مشخصات فنی محصولات شرکت Golden Mask

  • وزن: 1.4 کیلوگرم با کویل 23×25 سانتی متر
  • سیستم جستجو: VLF
  • فرکانس: 18 کیلوهرتز
  • نوع تنظیم دستگاه: دستی و خودکار
  • حالت جستجو: حرکتی
  • نوع کویل: Double D
  • نوع باطری: قابل شارژ 10x1000mAh AA NiMH
  • عمر باطری: 25 ساعت
  • دارای جک هدفون و شارژر 220
  • گارانتی شامل 5 سال شرکتی (برد اصلی)
  • ضمانت نامه 2 سال شرکتی (شارژر باطری و کویل های جستجو)

 

محصولات شرکت Golden Mask 09014444903
محصولات شرکت Golden Mask
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب گلدن ماسک 5 پرو

دستگاه 5 Golden Mask Pro از تولیدات حرفه ای این شرکت است، این نقطه زن قدرتمند موفق به جلب نظر جستجوگران می باشد. به دلیل مشخصات فنی قابل توجه از استقبال خوبی در بین کاوشگران علاقمند برخوردار گردیده است، این دستگاه از کیفیت صدای خوبی برخوردار است. هشدارهای جستجوی متوع دستگاه متناسب با جنس و نوع فلزات متغیر بوده و دستگاه به خوبی کار تفکیک فلزات را انجام داده و نوع فلزات را تشخیص می دهد.

این محصول قابلیت اتصال به کویل های مختلف را دارد، بدین ترتیب کاوشگران توانایی جستجو در اعماق بیشتر را بدست می آورند و کوچکترین قطعات فلزات گرانبها از دید فلزیاب گلدن ماسک پرو 5 دور نمی ماند. سیستم های الکترونیکی بسیار مقاوم طراحی شده است، تا دستگاه در هر شرایط آب و هوا قادر به جستجو بوده و به طور مداوم مشغول به کاوش باشد. فرکانس این دستگاه 667 هرتز است، تا کار پردازش دیتا ها را به خوبی انجام دهد. از موارد قابل استفاده میتوان به کشف سکه جات و عتیقه های قدیمی، طلا و فلزات گرانبها و انواع مواد معدنی اشاره کرد .

کویل این دستگاه ضد نفوذ آب و عایق طراحی شده تا بتوانید در مناطق مرطوب و آبی نیز به کار کاوش ادامه داده، تا موفق به کشف گنجینه ها و فلزات در جاهای خارج از دسترس در محیط های پر از آب شوید. داشتن یک پردازنده و تراشه قوی برای هر دستگاه نقطه زن پالسی لازم و ضروری است. زیرا به طور معمول دستگاه های کشف فلزات به دلیل وجود ناخالصی و زمین های سخت و اعماق متفاوت دچاره درصدی خطا می شوند، این فلزیاب بوقی با داشتن پردازنده قوی سیگنال های اشتباه و نویز محیطی را حذف می نماید.

 

محصولات شرکت Golden Mask 09014444903
محصولات شرکت Golden Mask
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب گلدن ماسک 3 پرو

نقطه زن 3 Golden Mask Pro از محصولات معتبر کمپانی گلدن ماسک بلغارستانی است، این دستگاه قدرتمند توانست نظر کاوشگران را به خود جلب کند. این فلزیاب نقطه زن پالسی به دلیل ویژگی های خاص فیزیکی و فنی از استقبال بالایی برخوردار است، می تواند صداهای آلارم هشدار را با کیفیت بالایی به اپراتور برساند. اپراتور با شنیدن این صداها می تواند جنس و نوع فلزات ردیابی شده را از هم تشخیص و تفکیک نماید و دستگاه توانایی جستجو در اعماق بیشتر را با کویل های مختلف داراست.

مدارهای الکترونیکی این نقطه زن بسیار بادوام هستند و قدرت فعالیت در هر شرایط محیطی از نظر دما و شرایط آب و هوا به آن می دهد. فرکانس کاری این دستگاه 675 Hz است، که می تواند به خوبی کار کاوش را انجام دهد. سکه ها، عتیقه جات و طلا و دیگر فلزات و مواد معدنی از مهم ترین اهداف موجود در خاک برای جستجو است که این دستگاه به خوبی از عهده آن بر می آید.

کویل این فلزیاب ضد آب است، این دستگاه توانایی جستجو در خارج از مناطق خشک را داراست، با کمک این دستگاه و کویل ضد آب به دنبال مکان هایی باشید که تاکنون کاوش نشده است. دارا بودن میکروپروسسور اهمیت زیادی دارد، معمولا دستگاه های معمولی در سواحل و معادن دچار خطا می شوند. زیرا خاک این مناطق پر از از مواد ناخالص است که با ارسال سیگنال های غلط دستگاه را به اشتباه می اندازد.

 

محصولات شرکت Golden Mask 09014444903
محصولات شرکت Golden Mask
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب گلدن ماسک 4 پرو

دستگاه Golden Mask 4 Pro از محصولات مشهور شرکت گلدن ماسک بلغارستان است. دستگاه وی ال اف گلدن ماسک 4 پرو  توانسته است بازار را تحت تاثیر قرار داده و به دلیل  ویژگی های خاص فیزیکی و فنی از استقبال بالایی برخوردار است. فلزیاب بوقی Golden Mask 4 Pro می تواند صداهای هشدار را با وضوح بالایی به گوش اپراتور برساند. کاربر با شنیدن این صداها حتی می تواند جنس فلزات شناسایی شده را از هم تفکیک کند.

طلایابی و گنج یابی با این دستگاه اکثرا موفقیت آمیز است و کاوش را در اعماق زیاد انجام می دهد. پس می توانید با فلزیاب گلدن ماسک پرو به دنبال قطعات عمیق نیز باشید. مدارهای الکتریکی این طلایاب بسیار پیشرفته هستند و قدرت فعالیت در هر شرایط دمایی و جوی را به آن می دهد. فرکانس کاری این دستگاه 18 kHz است که می تواند به جستجوی اهداف متفاوتی بگردد. سکه، عتیقه و طلا از مهم ترین اهداف موجود در دل خاک می باشد که این دستگاه آن ها را به خوبی جستجو می کند.

 

محصولات شرکت Golden Mask 09014444903
محصولات شرکت Golden Mask
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب گلدن ماسک 7 پرو

دستگاه Golden Mask Deep Hunter Pro 7 دارای عملکرد و کنترل‌ بسیار قوی است، به لطف SMART TUNE جدید در مقایسه با دستگاه های قدیمی از عمق بیشتر و پایداری بهتری برخوردار است. فن آوری این فلزیاب القایی پالس (PI) دارای یک تعادل کاملا اتوماتیک زمین (AGEB) است، که استفاده از آن را بسیار آسان می کند، حتی افراد مبتدی نیز می توانند با موفقیت از آن استفاده کنند.

برای کاربران باتجربه و برای حداکثر عمق تشخیص، فلزیاب گلدن ماسک 7 پرو دارای تعادل زمین دستی است. که توسط یک پتانسیومتر تنظیم دقیق 10 دور تنظیم شده است. نقطه زن Deep Hunter Pro 7 برای کار در نزدیکی خطوط برق 50 هرتز بهینه شده است. یک مدل ویژه “نسخه ایالات متحده” وجود دارد که برای کار در نزدیکی خطوط برق 60 هرتز بهینه شده است. این فرکانس در ایالات متحده آمریکا و برخی کشورهای دیگر در آمریکای شمالی و جنوبی وجود دارد.

 

محصولات شرکت Golden Mask 09014444903
محصولات شرکت Golden Mask
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

خرید فلزیاب از شرکت آسیا مدرن در تهران

شرکت فلزیاب آسیا مدرن با ۲۰ سال سابقه کار در زمینه فلزیاب و واردات دستگاه در ایران است، این شرکت در سال های ۱۳۸۰ تا به الان به عنوان بهترین شرکت شناخته شده است. تمام دستگاهای این شرکت دارای ۱ سال گارنتی و ۴ سال خدمات پس از فروش می باشند. شما کاربران گرامی از خدماتی همچون پاسخ گویی ۲۴ ساعته با کارشناسان مجرب و تست دستگاه در زمین بهره مند می شوید. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت انواع فلزیاب می توانید با ما در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما