خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

محصولات شرکت فلزیاب MWF

به طور کلی شرکت های زیادی وجود دارند که به طراحی و تولید فلزیاب پرداخته اند، امروز قصد داریم درباره محصولات شرکت فلزیاب MWF صحبت کنیم. این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد، که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند. اپراتور می تواند با استفاده از دستگاه های این کمپانی با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد. دستگاه های شرکت MWF در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .برخی از دستگاه های ام دبلیو اف دارای پنج حالت جستجو هستند، این حالت به معنی نمایش همه فلزات، جواهرات، عتیقه جات و سکه می باشد. انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید، سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید.

 

فلزیاب MF 9700 QUINARY

دستگاه MF 9700 QUINARY روی دقیق ترین و مدرن ترین سیستم های تشخیص چندگانه کار می کند، که نتایج قابل اعتماد و یکپارچه ای را در مورد اهداف زیر زمینی به شما می دهد. در زمینه کشف و اکتشاف طلا، گنجینه ها، مواد معدنی، حفره ها و آب های زیرزمینی تخصص دارد و بین آنها تمایز قائل شده و مکان های آنها را در چندین تحقیق مختلف درباره اهداف، انواع، اندازه و عمق نیز تعیین می کند. نرم افزاری پیشرفته، با کنترل سریع و آسان همه ی تنظیمات دستگاه و سیستم. طراحی ارگونومیک و شکل ساده به شما قدرت جستجو و پیمایش با وزن سبک و سهولت استفاده را می دهد، که نقش مهمی در نتایج سریع و بدون عارضه دارند.

 

محصولات شرکت فلزیاب MWF 09014444903
محصولات شرکت فلزیاب MWF
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ردیاب گلد لاین

شعاع زن گلد لاین می تواند طلاهای قدیمی که برای مدت زمان زیادی در خاک مانده است را از فاصله نسبتا زیاد تشخیص بدهد. وجود انواع فلزات سطحی و آهنی می تواند در عملکرد هر ردیابی تاثیر منفی داشته باشد، تنها استفاده از ردیاب های یونی است که به فلزاتی مانند آهن و سایر فلزات سطحی حساسیتی ندارند. طلا از جمله فلزاتی است که کمیاب بودن آن سبب شده است که در طول تاریخ همیشه فلز مطلوب باشد و جزو کالاهای سرمایه ای محسوب شود. طلا اگر مدت زمان زیادی در خاک بماند یونیزه می شود و اما یونیزه شدن پروسه ای است که در طلا و نقره اتفاق می افتد.

 

محصولات شرکت فلزیاب MWF 09014444903
محصولات شرکت فلزیاب MWF
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ردیاب Gold Radar

شعاع زن Gold Radar هوشمند با تکنیک های مدرن عملیاتی و ردیابی برای کشف و جستجوی طلای مدفون در زیر زمین، نوآوری علمی جدید و پیشرفته در جهان دستگاه های تشخیص یونی و راداری که در زمینه کشف طلا تخصص دارند. ردیاب یونی گلد رادار می تواند طلای یونیزه را از فاصله دور ردیابی نماید. این ردیاب می تواند یون های منفی ساطح شده از طلا را با تولید یون های مثبت ردیابی نماید. فلزیاب گلد رادار برای ردیابی طلای مدفون در خاک است که حداقل 35 سال از ماندگاری و یونیزه شدن آن سپری شده باشد. فلزات غیر طلا و نقره و یا فلزات آهنی که برای مدت زیادی در خاک می‌مانند اکسیده می‌ شوند و فلزاتی مانند طلا و نقره که برای مدت زمان زیادی در خاک می‌ مانند یونیزه می‌ شوند.

 

محصولات شرکت فلزیاب MWF 09014444903
محصولات شرکت فلزیاب MWF
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ردیاب اسپارک

ردیاب آنتنی Spark برای ردیابی فلزات با ارزش مانند طلا و نقره و مفرغ و فضای خالی مورد استفاده قرار می گیرد، شعاع زن اسپارک بر اساس تکنولوژی LDS عمل می نماید. تکنولوژی ال دی اس بر مبنای سنس و دریافت سیگنال های فلزات متفاوت عمل می نماید، این ردیاب به صورت 360 درجه عمل می‌نماید. ردیاب اسپارک برای کشف اهداف مورد نظر از ارسال و دریافت سیگنال و تکنولوژی HSW استفاده می نماید. که قادر است اهداف انتخابی را با دقت بالایی تشخیص بدهد. با استفاده از تکنولوژی ATS میتوان تاثیر عوامل محیطی و مواد معدنی و کانی ها را به حداقل رساند. وجود فیلترهای داخلی در دستگاه امکان خطایی دستگاه که ناشی از وجود سنگ های آهنی و مواد معدنی است به حداقل می رساند و باعث بهبود دقت بیشتر دستگاه می شود.

 

محصولات شرکت فلزیاب MWF 09014444903
محصولات شرکت فلزیاب MWF
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

کاربرد ردیاب و شعاع زن

  1. شناسایی لوله‌ها و کابل‌ها: با توجه به قابلیت شناسایی فلزات، قابلیت تعیین مسیر و موقعیت لوله‌ها، کابل‌ها و سیم‌های فلزی را داراست. این ویژگی از اهمیت بسیاری در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی برخوردار است.
  2. جستجوی گنج: برای جستجوی گنج‌های دفن شده در زیر زمین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای شناسایی طلا، نقره و سایر فلزات قیمتی استفاده می‌شود.
  3. تشخیص فلزات در زیر سطح زمین: جهت تشخیص و شناسایی فلزات در زیر سطح زمین نیز استفاده می‌شود. این کاربرد در بسیاری از صنایع مانند معدن و ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. تعمیرات و نگهداری: به عنوان یک ابزار اساسی در تعمیرات و نگهداری شبکه‌های برق، گاز، آب و فاضلاب نیز استفاده می‌شود. با استفاده از این دستگاه می‌توان خطاهای موجود در شبکه‌های فوق را به سرعت و با دقت شناسایی و رفع کرد.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما