خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

قیمت گنج یاب موبایلی

قیمت گنج یاب موبایلی چقدر است و این دستگاه چگونه کار می کند؟ آیا بازدهی و ارزش خرید دارد؟ چه سنسورهایی روی دستگاه گنج یاب موبایلی نصب می شود؟ در این مقاله از سایت به موضوع دستگاه گنج یاب موبایلی می پردازیم و به سوالات متداول در این زمینه پاسخ می دهیم.

با توجه به اینکه اخیرا بازار دستگاه های گنج یاب و فلزیاب در ایران داغ شده افرادی سودجو با فروش دستگاه های جعلی و فیک تحت عنوان دستگاه گنج یاب موبایلی اقدام به کلاهبرداری می کنند. اول از همه باید بدانید این دستگاه ها با توجه به ماهیت و ساختارشان بازدهی زیادی برای شما ندارند و نمیتوان بعنوان یک گنج یاب حرفه ای از آن استفاده کرد.

بنابراین پیشنهاد می کنم قبل از خرید هر نوع دستگاه حتما با کارشناسان ما در شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید، با ادامه مقاله قیمت دستگاه گنج یاب موبایلی همراه باشید.

 

قیمت گنج یاب موبایلی 09014444903
قیمت گنج یاب موبایلی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دستگاه گنج یاب موبایلی چیست؟

دستگاه های الکترونیکی قبلا در ابعاد و اندازه های بزرگ تولید می شدند برای مثال تلویزیون که قبلا در اندازه های بسیار بزرگ بودند. و با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه ها تغییرات زیادی کردند. ، هم کوچک تر شدند و هم هوشمند تر. دستگاه های فلزیاب نیز به خاطر استفاده از مدار های بزرگ ابعاد بزرگی داشتند. که امروزه شاهد طراحی های مهندسی و مدرن هستیم.

شرکت های فلزیابی زیادی در جهان هستند. که در زمینه طراحی و تولید فلزیاب فعالیت می کنند و توانسته اند با سالها تجربه در بخش تکنولوژی فلزیاب ها به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کنند. یک گوشه از این پیشرفت ها که باعث استقبال بسیار زیاد کاوشگران نیز شده است. دستگاه گنج یاب موبایلی می باشد. که در ادامه بیشتر  در مورد ان صحبت خواهیم کرد.

 

قیمت گنج یاب موبایلی 09014444903
قیمت گنج یاب موبایلی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

 

انواع دستگاه گنج یاب موبایلی/غیرموبایلی

به طور کلی، دستگاه‌های گنج یاب موبایلی/غیرموبایلی به چند دسته اصلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  1. دستگاه‌های گنج‌یاب با سنسورهای الکترومغناطیسی: این دستگاه‌ها با استفاده از سنسورهای الکترومغناطیسی، فلزات را شناسایی می‌کنند. این دستگاه‌ها معمولاً برای شناسایی فلزات سبک و گنجینه‌های قدیمی که در عمق کمی باشند، مناسب هستند.
  2. دستگاه‌های گنج‌یاب با سنسورهای راداری: این دستگاه‌ها با استفاده از امواج راداری، فلزات را شناسایی می‌کنند. این دستگاه‌ها قادر به شناسایی فلزات در عمق بیشتری نسبت به دستگاه‌های الکترومغناطیسی هستند.
  3. دستگاه‌های گنج‌یاب با سنسورهای مغناطیسی: این دستگاه‌ها با استفاده از سنسورهای مغناطیسی، فلزات را شناسایی می‌کنند. این دستگاه‌ها به خصوص برای شناسایی فلزات سنگین و گنجینه‌های با عمق بیشتر، مناسب هستند.
  4. دستگاه‌های گنج‌یاب با سنسورهای الکترواستاتیکی: این دستگاه‌ها برای شناسایی موادی که بار الکتریکی دارند، مانند فلزات و مواد منفی بار، استفاده می‌شوند.
  5. دستگاه‌های گنج‌یاب ترکیبی: برخی از دستگاه‌های گنج‌یاب موبایلی از ترکیبی از سنسورهای الکترومغناطیسی، راداری و مغناطیسی برای شناسایی فلزات استفاده می‌کنند.

در هر صورت، هر دستگاه گنج یاب موبایلی ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای استفاده صحیح از دستگاه، بهتر است دستورالعمل‌های تولیدکننده را دنمایید.

 

قیمت گنج یاب موبایلی 09014444903
قیمت گنج یاب موبایلی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب موبایلی MobiFuture (موبی فیوچر)

این فلزیاب اسکنر بسیار پیشرفته می باشد که کاوشگران از استفاده از لپ تاپ یا تبلت در هنگام کاوش بی نیاز کرده است. برای کاوش فقط نیاز به یک موبایل و دستگاه دارید. فلزیاب موبایلی MobiFuture دارای عمق کاوش ۵ متری است. این دستگاه حفره یاب دارای قابلیت کشف حفره ها و تونل های زیر زمینی است و می تواند انواع حفره، اتاقک و راهروهای زیر زمینی را کشف کنید.

 

قیمت گنج یاب موبایلی 09014444903
قیمت گنج یاب موبایلی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قابلیت های فلزیاب موبی فیوچر عبارتند از:

  •  مجهز به سنسور قرتمند و پیشرفته برای بالا بردن کیفیت تصاویر دریافتی
  • دارای شارژر خودکار برای شارژ سریع پاوربان
  • دارای پاوربانک قدرتمند برای کاوش های طولانی مدت
  • قابلیت جداسازی فلزات با ارزش مانند طلا از سایر فلزات توسط نرم افزار
  • قابلیت مشاهده و اسکت تصاویر دریافتی با انواع گوشی های IOS و اندروید
  • اسکن محیط و ذخیره سازی تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن
  • توانایی کشف و شناسایی انواع حفره های زیر زمینی حتی در صورت پر بودن
  • جداسازی و تفکیک حفره ها و فضاهای زیر زمین از فلزات با استفاده از نرم افزار
  • قابلیت Full Scan زمین
  • دارای قابلیت لایو اسکن ( Live Scan )
  • سیستم مگنومتر GPR
  • دارای یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت آسیا مدرن

 

قیمت گنج یاب موبایلی 09014444903
قیمت گنج یاب موبایلی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب موبایلی و نحوه استفاده از آن

اين تلفن هوشمند بدون قفل حمل می شوند بنابراين اگر شما سيم کارت خود را در تلفن Android بدون قفل قرار دهيد. نه تنها می توانيد با اسکنر Rover UC منطقه را اسکن نماييد. بلکه می توانيد به عنوان يک تلفن عادی نيز آن را به کار گيريد، که دارای تمامی کاربردهای موبايل از جمله دسترسی به موبايل، تماس و برنامه های نصب شده ديگر در موبايل می باشد. اين دستگاه همانند تمامی دستگاه های سری Rover دارای کاربرد راحت و آسان و طراحی خوبی می باشد. به خاطر وزن کم آن که حدود ۰٫۶۵ توانيد آن را به هر جایی که می خواهيد ببريد. شما تنها با استفاده از يک دکمه می توانيد تمامی حالات عملکردی را کنترل نماييد.

قیمت گنج یاب موبایلی 09014444903
قیمت گنج یاب موبایلی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

نحوه استفاده از دستگاه گنج یاب موبایلی

نحوه استفاده از دستگاه گنج یاب موبایلی بستگی به نوع دستگاه و ویژگی‌های آن دارد. اما در کل، مراحل استفاده از دستگاه گنج یاب موبایلی عبارتند از:

  1. نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن: برخی از دستگاه‌های گنج‌یاب موبایلی با اپلیکیشن همراه هستند که باید آن را از فروشگاه اپلیکیشن‌ها دانلود کنید و نصب و راه‌اندازی کنید.
  2. تنظیم دستگاه: پس از نصب اپلیکیشن، باید دستگاه را با توجه به دستورالعمل‌های تولید کننده، تنظیم کنید. این شامل تنظیم حساسیت دستگاه، تعیین نوع فلزاتی است که می‌خواهید شناسایی کنید، تعیین عمق مورد نظر و نیز تعیین دیگر ویژگی‌های دستگاه است.
  3. شروع به کار: پس از تنظیم دستگاه، می‌توانید با شروع به کار دستگاه، فلزات را شناسایی کنید. برای این کار، دستگاه را به محلی که فکر می‌کنید ممکن است فلزی وجود داشته باشد، نزدیک کنید و صبر کنید تا دستگاه به شناسایی فلز بپردازد. در این مرحله، صدایی اعلام می‌شود که به شناسایی فلزات کمک می‌کند.
  4. شناسایی فلز: پس از شناسایی فلز، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن، نوع فلزات و عمق آن را مشاهده کنید و بر اساس این اطلاعات، تصمیم بگیرید که آیا به دنبال استخراج فلز بیشتر هستید یا خیر.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما