خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

همه ی افراد و کاوشگرانی که از دستگاه فلزیاب استفاده می کنند. می دانند که قابلیت ها و ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که شخص دارد بسیار موثر باشد. به همین خاطر از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار ایران وجود دارد. باید با اطلاعات دقیق، برای به دست آوردن دقیقی از قیمت فلزیاب اقدام نمود.

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکات در خرید دستگاه این است. که برای به دست آوردن این دستگاه ها نباید زیاد به مارک و برند موجود در بازار توجه نمود. بیشتر باید به کیفیت و امکانات فلزیاب توجه کنید. تنوع آب و هوایی و خاک مورد استفاده در نقاط مختلف جغرافیایی ایران باعث شده است. تا شاهد تنوع مدل های بسیار زیاد و مختلف با قابلیت های بسیار این فلزیاب ها باشیم.

 

قیمت دستگاه فلزیاب 09014444903
قیمت دستگاه فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت فلزیاب دیجی کالا

باید عمق حداقل ۳/۴ متری داشته باشد، تا دستگاه بتواند به افراد و کاوش گران محل دفینه و حبس شده در زیر خاک را به نمایش بگذارد. یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه را می‌توان مورد استفاده قرار گرفتن از نشانگرهای حساسیت و متراژ در آن دستگاه دانست.

قیمت دستگاه فلزیاب همواره یکی از موضوعات مهم و پر بحث در بازار داخلی بوده است. به دلیل نبود صنف کاری و مراجع ذیصلاح، به دغدغه و نگرانی خیلی از کاوشگران نیز تبدیل شده است. زیرا برخی از افراد و فروشندگان از عدم اطلاع و آگاهی خریدار نسبت به دستگاه فلزیاب سوء استفاده کرده و یک دستگاه را به قیمت های بالا به فروش می رسانند.

برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت طلایاب ارزان می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

بخش های مختلف دستگاه فلزیاب

  1. جعبه کنترل: این بخش در اصل مغز متفکر فلزیاب می باشد. تمامی عملیات کنترلی دستگاه، پردازش داده هایی که از سیگنال‌ ها می آید، نمایشگر و دریافت پالس‌ها در این بخش قرار می‌گیرد.
  2. تثبیت‌ کننده: این قسمت از فلزیاب در حقیقت به قوام شکل دستگاه در حین حرکت کمک می‌کند و در واقع نقش حمایتی یا همان پشتیبانی را در دستگاه ایفا می کند.
  3. کویل: صفحه ای فلزی است که در قسمت پایینی فلزیاب در نزدیکی سطح زمین قرار می گیرد. گفتیم که اساس کار فلزیاب با میدان مغناطیسی است که این صفحه در اطراف خود ایجاد می کند.
  4. شفت: شفت فلزیاب میله‌ ای است که صفحه مغناطیسی را به جعبه کنترل یا در واقع مغز متفکر دستگاه وصل می‌ کند.

 

قیمت دستگاه فلزیاب 09014444903
قیمت دستگاه فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

طرز کار دستگاه فلزیاب

جاروب کردن یا در واقع همان حرکت آهسته فلزیاب در نزدیکی سطح زمین اساسی ترین مرحله کار با این دستگاه است. نکته اساسی به هنگام جاروب کردن، حرکت آهسته و با دقت و حوصله می باشد تا فرصت آنالیز امواج برای فلزیاب فراهم شود.

قبل از آغاز کار می توانید دستگاه فلزیاب خود را تست نمایید. با پنهان کردن سکه یا طلای خود در زیر زمین این کار را انجام دهید. جالب است بدانید که چنانچه بتوانید تفاوت فرکانس طلا با دیگر فلزات را در دستگاه فلزیاب خود بیابید در اصل شما یک دستگاه طلا یاب دارید.

با استفاده از چهار سنگ یا چهار تکه چوب، زمینی را به شکل فرضی محصور کنید. آن بخش از زمین را با دقت فراوان مورد جستجو قرار دهید. اگر در بخشی از این زمین، فلزیاب اخطار داد اطلاعات دستگاه را یادداشت کرده است. پس از اسکن کامل آن منطقه مشخص شده، به کندن آن جا اقدام کنید.

قیمت دستگاه فلزیاب 09014444903
قیمت دستگاه فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

معرفی انواع دستگاه های فلزیاب موجود در بازار ایران

بسیاری از این دستگاه ها مانند فلزیاب برای مکان یابی لوله های زیرزمینی، سیم و میلگرد و بتن، کابل های برق زیرزمینی استفاده می شوند. فلزیابی یکی از سرگرم کننده ترین فعالیت هایی است که می توانید در طول تعطیلات خود انجام دهید و از آن لذت ببرید. به دلیل درخواست روزافزون از دستگاه فلزیاب شرکت های تولید کننده دستگاه انواع مختلفی از دستگاه را روانه بازار کرده اند، در ادامه به معرفی انواع فلزیاب ها می پردازیم. برای اطلاع از فلزیاب چیست انواع مختلف فلزیاب ها می توانید این مقاله از سایت را مطالعه کنید.

 

فلزیاب پالسی

دستگاه فلزیاب پالسی یک دستگاه الکترونیکی است، که برای شناسایی فلزات در زمین و زیر سطح از امواج الکترومغناطیسی استفاده می‌ کند. این دستگاه برای شناسایی فلز ها و سایر مواد معدنی در عمق‌ های زیرزمینی به کار می‌ رود.

امواج الکترومغناطیسی را در قالب پالس‌ های کوتاه و شدید از خود بیرون می‌ فرستد و پس از برخورد با شی یا فلز، این امواج بازتاب می‌ شوند و به دستگاه باز می‌ گردند. سپس این امواج را تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعاتی درباره عمق و نوع فلز یا مواد معدنی موجود در زمین به کاربر می‌ دهد.

فلزیاب پالسی به دلیل دقت بالا و توانایی شناسایی فلزات در عمق‌ های بالا و زیر سطح زمین، برای کاربردهایی مانند یافتن گنجینه‌ ها، شناسایی لوله‌ های زیرزمینی، جستجوی سکه‌ های باستانی، مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. اصول کار فلزیاب پالسی نیازمند تمرین مداوم و آموزش درست است.

قیمت دستگاه فلزیاب 09014444903
قیمت دستگاه فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

فلزیاب تصویری

سیستم های تصویری در بازار با نام هایی همچون اسکنر تصویری، فلزیاب تصویری، گنج یاب تصویری، اسکنر مگنومتر و اسکنر جی پی آر به فروش می روند. البته مدل های مختلفی از این دستگاه ها با کیفیت و کارایی های متفاوت در بازار وجود دارد، بنابراین قبل از اقدام به خرید توجه داشته باشید از کجا و چه نوع اسکنری تهیه می کنید.

قیمت دستگاه فلزیاب 09014444903
قیمت دستگاه فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

فلزیاب فول آپشن

همان طور که از اسم این نوع فلزیاب ها مشخص است ترکیبی از چند نوع سیستم کاوش هستند. که برای عملکرد و دقت بالا در کاوش طراحی شده اند، فلزیاب مکمل با نام فلزیاب فول آپشن نیز شناخته می شود.

فلزیاب فول آپشن ترکیبی از فلزیاب بوقی پالسی، ردیاب و شعاع زن فرکانسی، یون یاب، فلزیاب تصویری می باشند. این دستگاه با توجه به مدل و شرکت سازنده آن ها ممکن از در انواع مختلفی در بازار وجود داشته باشند.

اپراتور در حمل و نگهداری آن ها راحت تر باشند. ولی بعضی مدل ها نیز به صورت یک پکیج کامل هستند که می توانید از هر کدام انواع فلزیاب ها به صورت تکی یا در کنار هم استفاده کنید تا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید.

 

قیمت دستگاه فلزیاب 09014444903
قیمت دستگاه فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ردیاب و شعاع زن

این دستگاه یکی از مهم ترین ابزارات و فلزیابی به شمار می رود، نام دیگر شعاع زن همان ردیاب است ردیاب ها انواع مختلفی دارند که به عنوان مثال می توان به ردیاب جیوه ای و ردیاب آنتنی اشاره کرد. کار شعاع زن این است که یک منطقه بزرگ را تحت بررسی قرار می دهد و محدوده تقریبی فلز را مشخص می کند.

برخلاف نقطه زن ها، ردیاب و شعاع زن ها نمی توانند موقعیت دقیق یک فلز را تعیین کنند. صرفا موقعیت حدودی فلز را و وجودیت دفینه در یک منطقه را شناسایی و مشخص می کنند. در اکثر مواقع شما از اینکه چه منطقه ای دارای گنج است یا خیر، اطلاعی ندارید.

 

قیمت دستگاه فلزیاب 09014444903
قیمت دستگاه فلزیاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

خرید و فروش فلزیاب در شرکت آسیا مدرن

برای اطلاع از نرخ معمول و قیمت واقعی هر دستگاه، می توانید در بازار طلایابی و فلزیابی تحقیق کرده و با گشت و گذار در سایت های شرکت های معتبر، از این موارد مطلع شوید. هرچند از آن جا که این اقدام آن قدر که به نظر می آید آسان نیست و احتیاج به صرف زمان زیادی دارد، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید.

شرکت ما مناسب ترین، بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان تمام تکنولوژی ها و برند های فلزیاب موجود در بازار به شما برای کسب اهداف اصلی خودتان معرفی می نماید. همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیارتان می گذارد تا شما به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک، سیستم این دستگاه را تست نمایید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا شوید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما