خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب کوچک دستی

دستگاه فلزیاب دستی یک دستگاه کوچک و قابل حمل است، که برای شناسایی و تشخیص فلزات در زمین و اطراف آن به کار می‌رود. فلزیاب کوچک دستی شامل یک دسته، قسمتی که آنتن فلزیاب در آن قرار دارد، یک صفحه نمایش و دکمه‌های کنترل است.

این فلزیاب قلمی با ارسال سیگنال الکترومغناطیسی به زمین و دریافت بازتاب سیگنال از فلزات، فلزات را تشخیص می‌دهد. با استفاده از فلزیاب دستی می‌توان به سادگی فلزاتی مانند سکه، جواهرات، قطعات فلزی و غیره را در زمین پیدا کرد.

برای کاربردهای مختلفی از جمله جستجوی گنج، پیدا کردن لوله‌های فلزی در دیوارها، تشخیص فلزات در بدن انسان و حیوانات مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اندازه کوچک آن برای سفرهای کوهنوردی، شکار و ماهیگیری و دیگر فعالیت‌های خارج از منزل نیز مناسب است.

 

فلزیاب کوچک دستی 09014444903
فلزیاب کوچک دستی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت فلزیاب دستی دیجی کالا

معمولا قیمت فلزیاب دستی دیجی کالا بستگی به برند، کیفیت و ویژگی‌های دستگاه دارد. برای خرید فلزیاب دستی کوچک، می‌توانید دستگاه‌هایی با قیمت حدود ۵۰ دلار تا ۳۰۰ دلار یا بیشتر پیدا کنید.

البته باید توجه داشت که قیمت طلایاب ارزان بالاتر همیشه بهترین گزینه نیست و برای انتخاب بهترین فلزیاب دستی کوچک، باید با توجه به نیازهای خود، مدلی را انتخاب کنید، که ویژگی‌های مورد نیاز شما را داراست و در محدوده قیمتی مناسبی قرار دارد.

همچنین، قبل از خرید، بهتر است با استفاده از منابع مختلف، از جمله بررسی نظرات کاربران و اطلاعات فنی دستگاه‌ها، اطمینان حاصل کنید که دستگاهی که قصد دارید خریداری کنید، با ویژگی‌های مورد نیاز شما سازگاری دارد.

 

فلزیاب کوچک دستی 09014444903
فلزیاب کوچک دستی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مشخصات دستگاه فلزیاب کوچک و قوی عبارتند از:

1- عمق شناسایی:

برخی از دستگاه ها توانایی شناسایی فلزات در عمق کمتری را دارند و برخی دیگر می‌توانند فلزات را در عمق بیشتری تشخیص دهند. برای انتخاب بهترین طلایاب و پیشرفته ترین فلزیاب باید با توجه به نوع کاربری و نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که بهترین عمق شناسایی را دارد.

 

2- نوع فلزات شناسایی شده:

برخی از فلزیاب‌ها تنها قادر به شناسایی فلزات سبکی مانند سکه و جواهر هستند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند فلزات سنگین و آهنی مانند لوله‌های فلزی را نیز تشخیص دهند. برای انتخاب بهترین فلزیاب بوقی، باید با توجه به نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که نوع فلزاتی را که قصد شناسایی آن‌ها را دارید، تشخیص دهد.

 

3- حساسیت:

حساسیت دستگاه به معنای توانایی دستگاه در شناسایی فلزات کمتر است. فلزیاب کوچک و قوی با حساسیت بالاتر، قادر به شناسایی فلزات کمتر و حتی فلزاتی که در عمق بیشتری قرار دارند، می‌باشد.

 

4- اندازه و وزن:

برخی از فلزیاب‌های دستی بسیار جمع و جور هستند و به راحتی قابل حمل هستند. اما در عین حال، برخی از دستگاه‌ها بزرگتر و سنگین‌تر هستند. برای انتخاب بهترین دستگاه باید با توجه به نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که اندازه و وزن مناسبی داشته باشد.

 

5- صفحه نمایش:

طلایاب دستی باید با یک صفحه نمایش مناسب همراه باشد که قادر به نمایش نتایج دستگاه باشد. برخی از دستگاه‌ها دارای صفحه نمایش بزرگتر و بیشتر قابلیت‌های نمایشی هستند، که ممکن است برای استفاده راحت‌تر و دقیق‌تر، بهترین گزینه باشند.

 

فلزیاب کوچک دستی 09014444903
فلزیاب کوچک دستی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

چند مدل از بهترین فلزیاب دستی کوچک موجود در شرکت آسیا مدرن:

البته باید توجه داشت که تولیدکنندگان فلزیاب دستی کوچک مختلفی هستند و هر کدام از این تولیدکنندگان، مدل‌های مختلفی از این دستگاه را تولید می‌کنند. در ادامه، چند مدل معروف و پرفروش فلزیاب دستی کوچک را به شما معرفی خواهم کرد:

Garrett Pro-Pointer AT: دستگاه فلزیاب پین پوینتر گرت یک دستگاه کوچک و قابل حمل است. که برای پیدا کردن فلزات در عمق کم و در محیط‌های کوچک و داخلی استفاده می‌شود.

Minelab Pro-Find 35: این فلزیاب دستی کوچک دارای ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، قابلیت تنظیم حساسیت، قابلیت تشخیص معدن و جواهرات، بیز صوتی و لرزشی، و باتری با طول عمر بالا است.

Nokta Makro Pointer: زمانی که دستگاه خاموش است، انتقال مغناطیسی دستگاه قطع می‌شود. این امر احتمال تداخل با دیگر فلزیاب‌ها را از بین برده و مانع از این می‌شود که نوکتا پوینتر (Nokta Pointer) به عنوان یک هدف تشخیص داده شود.

فلزیاب کوچک دستی 09014444903
فلزیاب کوچک دستی
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

خرید فلزیاب دستی کوچک از شرکت آسیا مدرن

شرکت آسیا مدرن یکی از شرکت های قدیمی و کهنه کار در حوزه خرید و فروش فلزیاب است، که حداقل ۴ برابر سابقه ی کار امثال شرکت هایی همچون … را دارد. این شرکت از سال ۸۰ به طور مستقیم وارد بازار فلزیاب شده و با خدماتی چون واردات صادرات تولید توزیع  فروش و خرید و تعمیر و ارتقا در خدمت اپراتوران بود و هست.

برای خرید فلزیاب دستی کوچک می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید. قطعاتی که در واحد تعمیرات ما به عنوان قطعات جدید در دستگاه های فلزیاب تعمیری مورداستفاده قرار می شود، از با کیفیت ترین قطعات بازار هستند و کیفیت و اصالت آن ها برای مشتری تضمین می‌شود.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما