خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب و طلایاب

طلایاب بر خلاف اسم خود به دستگاهی گفته می شود، که علاوه بر مشخص کردن فلز قادر است نوع فلز از بابت آهن و غیر آهن بودن را مشخص کند. به طور خیلی ساده دستگاه طلایاب برای پیدا کردن گنج ها و اشیای قدیمی استفاده می شود. در واقع بیشتر به دلیل اینکه از این فلزیاب و طلایاب برای پیدا کردن طلا و یا یافتن سکه های طلای مدفون شده در زمین استفاده می شوند به دستگاه طلایاب معروف شده اند.

فلزیاب طلا را می‌تواند تفکیک نماید، ولی اینکه دستگاه مواد معدنی و منابع یا فلزات همگن یا هم مکان طلا را در صحنه کار تشخیص داده و تفکیک نماید. یا جداسازی دقیق نماید موضوع مهمی می‌باشد، که باید برای کاوش طلا یا تفکیک طلا از دیگر منابع یا فلزات یا فلزات پوسیده در رابطه با نحوه عملکرد فلزیاب در نظر گرفته شود.

 

فلزیاب و طلایاب 09014444903
فلزیاب و طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

دستگاه طلایاب نقطه زن سطحی:

این دستگاه‌ها برای شناسایی فلزاتی که در عمق کمتر از 30 سانتی‌متر قرار دارند، استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها سبک و قابل حمل بوده و برای کشف فلزات کوچک مانند سکه‌ها، جواهرات، پلاک‌ها و نشانه‌ها مناسب هستند.

 

دستگاه طلایاب نقطه زن عمقی:

این دستگاه‌ها برای شناسایی فلزاتی که در عمق بیشتر از 30 سانتی‌متر قرار دارند، استفاده می‌شوند. طلایاب نقطه زن اغلب دارای صفحه کلیدی و نمایشگر LCD هستند و به کاربر امکان انتخاب حساسیت، تنظیم توان و تنظیم صدا را می‌دهند.

 

دستگاه طلایاب نقطه زن پیشرفته:

این دستگاه‌ها از تکنولوژی های پیشرفته‌تری مانند تکنولوژی GPS، تصویربرداری زیرزمینی و پردازش تصویر استفاده می‌کنند. پیشرفته ترین فلزیاب ها معمولاً برای کشف فلزات قیمتی و گنجینه‌های قدیمی، طلا، نقره و مواد معدنی مناسب هستند.

 

دستگاه طلایاب نقطه زن زیرآبی:

این دستگاه‌ها برای شناسایی فلزات در آب و دریاچه‌ها و دریاها به کار می‌روند. آن‌ها معمولاً دارای ویژگی‌های ضدآب و قابل حمل هستند و به کاربر امکان تشخیص فلزات به صورت تصویری در زیر آب را می‌دهند.

 

فلزیاب و طلایاب 09014444903
فلزیاب و طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت فلزیاب و طلایاب

برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید. همچنین می توانید برای مشاوره در حوزه فلزیابی، گنج یابی، طلایابی و دفینه یابی با مشاوران شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

 

تفکیک فلزیاب و طلایاب در دفینه یابی و گنج یابی

فلزیاب باید طلای جدید را تفکیک نماید، تا بتواند طلا قدیمی را بهتر تشخیص دهد. زیرا طلا در طول زمان دچار تغییرات و پوسیدگی نمی‌شود تا شرایط مغناطیسی متفاوت را ایجاد نماید که توسط این دسته فلزیاب‌ها یا دستگاه‌های که با تغییر مغناطیس در فاز عمل می‌نماید.

در عمق قابل تشخیص باشد، دوستان این مطلب درست نیست طلا بعد از گذشت پنجاه سال تحت میدان مغناطیسی زمین دارای میدان می‌شود. این میدان توسط سیستم‌های مگنتومتر قابل شناسایی است و نویسنده این مطلب اطلاعات درستی ندارند.

 

فلزیاب و طلایاب 09014444903
فلزیاب و طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

انواع تفکیک در دستگاه‌های گنج‌یاب

تفکیک آهن و غیر آهن

این نوع تفکیک بیش از ۳۰ سال است که در فلزیاب های پالسی و فلزیاب VLF وجود دارد و اولین بار توسط شرکت فیشر آمریکا ابداع شده است در این نوع تفکیک دستگاه قادر است. آهن را از بقیه فلزات جدا کند و قادر نیست که فلزاتی غیر مغناطیسی را از هم جدا کند و همان‌طور که از اسم این تفکیک پیداست فلزات غیر آهنی شامل تمامی فلزات به غیر آهن می‌شود.

 

تفکیک با ارزش و بی‌ارزش

در این نوع تفکیک فلزاتی همچون طلا، نقره، مس، استیل و آلومینیوم جز گروه فلزات با ارزش و فلزاتی همچون آهن و چدن و مفرغ و برنز جزو گروه فلزات بی‌ارزش قرار می‌گیرند.

 

تفکیک JUST GOLD

این نوع تفکیک فلزیاب روش جدیدی است که از ۲ سال پیش در بعضی از دستگاه‌های پیشرفته گنج‌یاب به کار رفته است. در این نوع تفکیک دستگاه فقط فلز طلا را به عنوان با ارزش شناسایی می‌کند و فلزاتی همچون مس، آلومینیوم، برنز و آهن و …. را به عنوان فلزات بی‌ارزش تشخیص می‌دهد. این نوع تفکیک جدیدترین نوع تفکیک است که اولین بار توسط شرکت Minelab استرالیا اختراع و ابداع شد.

در این نوع تفکیک کاهش عمق دستگاه فلزیاب برخلاف تفکیک فلزات آهن و غیر آهن کمتر بوده و حدود ۲۰–۳۰ درصد است. این نوع تفکیک فلزات در فلزیاب‌ها روشی جدید می‌باشد. که در برخی از دستگاه‌های پیشرفته طلایاب و فلزیاب از حدود ۲ سال پیش تعبیه‌شده است. این نوع تفکیک فلزات در فلزیاب‌ها فلز طلا را به‌عنوان فلز باارزش شناسایی کرده و دیگر فلزات ازجمله مس، آلومینیوم، برنز و آهن را به‌عنوان فلزات بی‌ارزش تلقی می‌کند.

 

فلزیاب و طلایاب 09014444903
فلزیاب و طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

عمق زنی گنجیاب به چه صورت است؟

فلزیاب عمق دقیق گنج طلا را نمی‌تواند مشخص نماید و این مربوط به عمر طلا یا گنج طلا در زیر زمین در مدت زمان زیاد می‌باشد و تابش طلا به اطراف خود می‌تواند شعاع انرژی و امواج الکترومغناطیس را ایجاد نموده است.

که مقاومت اطراف خود را تغییر داده و این وضعیت در سطح بالا یا اطراف طلا قدیمی یا گنج قدیمی می‌تواند باعث خطای فلزیاب تصویری یا فلزیاب آنتنی یا فلزیاب سنسوری یا هر نوع فلزیاب در تشخیص عمق طلا یا گنج طلا یا نقطه زنی در عمق زیاد به‌خصوص با ابعاد بزرگ گردد.

 

نوسان صدا ها در فلزیابی

فلزیاب صدا زمینه در صورت برخورد با طلا یا فلزات تغییر نوسان صدا را در صدایی یکسره خود داشته که این نوسان صدا در صدا زمینه برای هر نوع فلز یا طلا متفاوت است. برای فلزات یا طلا قدیمی تغییر نوسان صدای بیشتری نسبت به فلزات یا طلا جدید دارد. زیرا این تغییر صدا نوسان صدا از تغییر فرکانس طلا یا انواع فلزات می‌باشد.

فلزات قدیمی یا طلا قدیمی در اثر قرار گرفتن در یک محدوده در طول زمان دارای انرژی بالاتری در بازتاب فرکانس نسبت به طلا جدید یا فلز جدید را دارا می‌باشد و همین موضوع موجب واکنش نوسان صدا با وضوح بالاتر برای طلا قدیمی یا فلز قدیمی که از مکان اولیه خود جابجا نشده است. را فلزیاب فرکانسی با عدد (VDI) و ابعاد هدف (IND SIZE) دارا می‌باشد.

 

خرید فلزیاب و طلایاب از شرکت آسیا مدرن

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب سکه یاب حتما این به این نکته توجه کنید، که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید، دارای خدمات پس از فروش باشد. تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه مورد نظر خود را ارتقا دهید.

پس از انتخاب دستگاه مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما