خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب های ارزان

همانطور که می دانید به خاطر نوسانات قیمت ارز در بازار داخلی قیمت فلزیاب ها نیز افزایش چشمگیری داشتند. به خصوص فلزیاب های خارجی که به قیمت دلار روز در بازار خرید و فروش می‌شوند. این اتفاقات باعث شده است تا کاوشگرانی که وضعیت اقتصادی خوبی ندارند نتوانند دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنند. البته بیشتر کار کاوشگران در این برهه از زمان سعی می کنند با خرید دستگاه ارزان قیمت به کاوش خود ادامه دهند.

 

فلزیاب های ارزان
فلزیاب های ارزان 09014444903

 

قیمت فلزیاب دیجی کالا

قیمت فلزیاب بر اساس نوع سیستم و میزان عمق دستگاه فلزیاب ایرانی مشخص می شود. دستگاه های فلزیاب پالسی در ایران دارای طرفداران زیادی می باشد. که با قیمت مناسب و عمق بالا توانسته است طرفداران زیادی را در ایران بدست آورد. دستگاه های فلزیاب، طلایاب و گنج یاب که با تکنولوژی جی پی آر و مگنومتر می باشند. دارای عمق بالا می باشند که در کارهای صنعتی و نظامی نیز میتوان از آنها برای شناسایی طلا در اعماق بالا و یا یافتن فلزات دیگر استفاده کرد.

 

فلزیاب های ارزان
فلزیاب های ارزان 09014444903

 

قیمت فلزیاب موبایلی

در دستگاه های موبایلی مانند موبی فیوچر، یک دسته سنسور مگنومتر که قوی ترین سنسور ها در دفینه یابی هستند با یک دسته لوپ به گوشی همره متصل می شوند. ما قبل از انجام عملیات کاوشگری باید برنامه ویژوالایزر را هم روی گوشی همراه نصب کرده باشیم. این برنامه می تواند تصایر جعبه سنسور را به ما نشان دهد.

اسکنر های معمولی که همان فلزیاب های تصویری هستند از سنسور های بیشتری بهره می برند. پس باید بگوییم دستگاه های تصویری قدرت بیشتری از دستگاه های موبایلی دارند. اما حمل فلزیاب موبایلی به مراتب ساده تر است. در ضمن این دستگاه بسیار سبک است و میتوان آن را به راحتی در محیط های کوهستانی حمل کرد.

فلزیاب های ارزان
فلزیاب های ارزان 09014444903

 

قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن

فلزیاب نقطه زن دارای قدرت خارق العاده ای در کشف گنج و اشیاء باستانی دارد  با یک جست و جو در اینترنت خواهید دید که کاوشگران بسیاری، در سراسر دنیا موفق به کشف گنجینه های با ارزش بسیاری با استفاده از این دستگاه شده اند. عمق کاوش ۶ متری از مزایای این دستگاه بوده و از آن میتوان برای کشف انواع حفره های زیر زمینی ، اتاقک ها ، مقبره ها استفاده کرد. قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن با توجه به نوسانات ارزی ممکن است متفاوت باشد.

 

فلزیاب های ارزان
فلزیاب های ارزان 09014444903

 

خرید فلزیاب

برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با ۲۰ سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید گنج یاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما