خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب نقطه زن امریکایی

دستگاه فلزیاب امریکایی یکی از برترین فلزیاب های حرفه ای در جهان می باشد، که توانست در مدت زمان کوتاهی کنترل فروش بازار فلزیابی را به عهده بگیرد. فلزیاب های امریکایی قادرند تا ریز ترین فلزات را از زیر زمین کاوش و ردیابی کنند. به دلیل امکانات و کیفیت بالا دستگاه در بازار های سراسر کشور و جهان بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشد. از دلایل پرفروش بودن فلزیاب های امریکایی میتوان به کیفیت و سادگی در استفاده اشاره نمود. که مورد اعتماد بسیاری از کاوشگران حرفه ای و همچنین باستان شناسان است.

 

فلزیاب نقطه زن امریکایی
فلزیاب نقطه زن امریکایی
09014444903

 

بهترین فلزیاب امریکایی

فلزیاب نقطه زن امریکایی جزو بهترین فلزیاب های بوقی در بین فلزیاب های جهان دارند. به خصوص در کشف طلا، سکه های باستانی و برخی از زیور آلات بسیار مناسب می باشد. یکی از شرکت های تولید فلزیاب امریکایی شرکت گرت می باشد که به دلیل تنوع در تولید انواع فلزیاب ها در بازار جهان بسیار پر فروش می باشند و به سرعت توانستند به یک شرکت معتبر در زمینه تولید، ارتقا و فروش فلزیاب تبدیل شوند.

 

فلزیاب نقطه زن امریکایی
فلزیاب نقطه زن امریکایی
09014444903

 

فلزیاب گرت At Max

فلزیاب گرت ای تی مکس یک دستگاه کاربردی برای کاوش در رودخانه ها، ساحل و چشمه ها مناسب می باشد. این دستگاه یک فلزیاب چند فرکانسه و دارای حساسیت زیاد نسبت فلز طلا می باشد که قابل استفاده انواع شرایط آب و هوایی است.

بالانس اتوماتیک و دستی ، 4 مدل جستجوی متفاوت، وزن کم و قابل حمل، عمق کاوش بسیار بالا و دارای ۴ باطری AA استاندارد از امکانات این دستگاه می باشد. همچنین این فلزیاب دارای عمق کاوش بسیار بالا، فرکانس 13.6 کیلوهرتز قابل تنظیم، هدفون های بسیار با کیفیت و بی سیم و نیز دارای صفحه LCD می باشد.

 

فلزیاب نقطه زن امریکایی
فلزیاب نقطه زن امریکایی
09014444903

 

فلزیاب  Garrett At Pro

دستگاه فلزیاب ای تی پرو با عمق کاوش بالا و عملکرد فوق العاده در تفکیک فلزات به سرعت به یکی از قدرتمند ترین فلزیاب های نقطه زن جهان شده است. فلزیاب گرت برای کشف سکه، قطعات طلا و انواعی از جواهرات بسیار مناسب می باشد. فلزیاب گرت پرو به دلیل داشتن سیستم ضد آب برای کاوش در مناطق ساحلی و آب و هوای مرطوب مناسب است. وزن سبک دستگاه، توانایی شناسایی انواع فلزات و کاوش اشیاء باستانی با تعیین موقعیت از ویژگی های این دستگاه می باشد. یکی دیگر از مزایای این دستگاه سیم پیچ بزرگتر برای به دست آوردن نتایج دقیق میتوان اشاره نمود.

 

فلزیاب نقطه زن امریکایی
فلزیاب نقطه زن امریکایی
09014444903

 

قیمت بهترین دستگاه گنج یاب امریکایی

دستگاه گنج یاب کبری آمریکایی یکی از برترین دستگاه فلزیاب موجود در بازار است. از کارایی و کاربرد این دستگاه میتوان در پیدا کردن حفره و اتاقک های زیر زمینی، مقبره ها اشاره نمود. گنج یاب امریکایی برای پیدا کردن ساختار های زیر زمین تا عمق 10 متر و همچنین مصارف صنعتی و زمین شناسی نیز کاربرد دارد. برای خرید دستگاه گنج یاب با توجه به نوسانات ارزی و قوانین خاص کشور ممکن است کمی دچار مشکل شوید و به همین علت قیمت گذاری بر روی دستگاه گنج یاب بدون هیچ قانون خاصی انجام می شود. یکی از نکات مهمی که بر روی قیمت دستگاه تاثیرگذار است. خدمات پس از فروش بر روی دستگاه می باشد. برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با ۲۰ سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیامدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیامدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : 

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما