خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب دست ساز قوی

پیش از این که بخواهید یک فلزیاب بسازید پیشنهاد می کنیم ابتدا یاد بگیرید که یک فلزیاب چگونه کار می کند و چه ساز و کاربردی دارد و پس از درک این موضوع به سادگی می توانید یک فلزیاب دست ساز برای خود بسازید. ولی باید بدانید که اگر قصد کاوش در محیط های واقعی و پیدا کردن گنج را دارید این دستگاه های دست ساز به شما کمکی نمی کنند.

 

فلزیاب دست ساز قوی
فلزیاب دست ساز قوی
09014444903

قویترین فلزیاب دست ساز

دستگاه های ساخت آمریکا مانند GARRETT و FISHER صرفا برای کشور های آمریکایی که تمدن زیر 1000 سال دارند ساخته و طراحی شده است زیرا برای کشور های آمریکایی عمق 2 متر، 3 متر، 4 متر و 5 متر معنی ندارد و صرفا به دنبال ناگت های طلا و سکه های سطحی هستند که در عمق 20 الی 60 سانتی خاک هست. آمریکایی یا آلمانی بودن دستگاه به هیچ عنوان دلیل برای کارآمد بودن آن در ایران نخواهد بود و اغلب این دستگاه ها از کار در مناطق مختلف ایران عاجز هستند چون عمق دفینه های موجود در ایران از 2 متر تا 5 متر و گاهی هم بالاتر هست.

 

فلزیاب دست ساز قوی
فلزیاب دست ساز قوی
09014444903

 

ساخت فلزیاب با عمق بالا

بسیاری از کاوشگران می خواهند که در صدد ساخت فلزیاب پالسی قدرتمند با عمق کاوش بالا توسط خودشان برآیند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی درباره ساخت فلزیاب به شما عزیزان هدیه کنیم. دستگاه های فلزیاب ابزاری بسیار جذاب برای کاوشگران می باشند و همواره از آن ها استفاده می کنند .

دستگاه هایی که می توانند با بیشترین دقت ممکن مکان اهداف فلزی را به کاوشگران نشان دهند و در وقت و هزینه ی آنها صرفه جویی کنند. برای بسیاری از ما ساخت وسایل و ابزار مورد نیاز می تواند به نوعی باعث فروکش حس کنجکاویمان شود. ساخت وسایل الکترونیکی نیازمند داشتن پیش زمینه هایی از علم الکترونیک است. بدون داشتن دانش پایه و ابتدایی الکترونیک در ساخت فلزیاب پالسی دچار مشکل خواهید شد.

 

فلزیاب دست ساز قوی
فلزیاب دست ساز قوی
09014444903

 

ساخت فلزیاب با عمق یک متر

فلزیاب های پالسی از یک سیم پیچ در کویل خود هم به عنوان فرستنده و هم به عنوان گیرنده استفاده می کنند. در ادامه آموزش ساخت فلزیاب پالسی قرار داده خواهد شد که سازگاری کامل را دارد. شما می توانید نرم افزار آن را از گوگل پلی به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. این نرم افزار تحت عنوان Spirit PI در گوگل پلی انتشار داده شده است. ارتباط بین گوشی موبایل با دستگاه فلزیاب از طریق بلوتوث برقرار است.

 

فلزیاب دست ساز قوی
فلزیاب دست ساز قوی
0914444903

 

خرید فلزیاب در تهران

قیمت فلزیاب در حال حاضر با توجه به قوانینی که در ایران وجود دارد، خرید دستگاه فلزیاب با بازار آشفته مواجه بوده و به همین علت قیمت گذاری بر روی دستگاه فلزیاب بدون هیچ قانون خاصی انجام می شود. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش گنج یاب با در تهران مستقر هستند. برای خرید گنج یاب جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت آسیامدرن در تماس باشید.

 

مقالات مرتبط : قوی ترین فلزیابفلزیاب ارزان و قویفلزیاب گرتفلزیاب تصویری فلزیاب تصویری گامافلزیاب گرت اینیفیوم 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما