خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب جی پی زد 7000

کمپانی ماینلب استرالیا در زمینه ساخت و مونتاژ دستگاه های فلزیاب و گنج یاب فعالیت دارد. تکنولوژی منحصر به فردی که در طراحی و ساخت این محصولات به کار می برد بی نظیر است. این تکنولوژی ها امکان کارکرد دقیق و کم خطا را برای این دستگاه ها فراهم می کنند. این دستگاه ها همچنین می توانند بهترین و پر بازده ترین پاسخگویی را برای اپراتور داشته باشند.

فلزیاب جی پی زد 7000 یکی از جدیدترین گنج یاب های شرکت ماینلب MINELAB می باشد که در سال ۲۰۱۷ تولیده شده است. GPZ 7000 می تواند طلا و دیگر فلزات با ارزش را در عمق های مختلفی به راحتی ردیابی کند. برای ساخت و طراحی جی پی زد ۷۰۰۰ GPZ شرکت ماینلب از بهترین مواد و به روزترین فناوری در دنیا در زمینه طراحی فلزیاب استفاده کرده است. دستگاه جی پی زد gpz 7000 برای حذف مواد معدنی و سنگ های آهنی فیلترهای مختلفی دارد.

 

فلزیاب جی پی زد 7000
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

تست فلزیاب جی پی زد 7000

حساسیت فوق العاده این دستگاه به طلا با استفاده از کویل فلزیاب پیشرفته Super‑D امکان مانور بسیار زیادی را به اپراتور در محیط های کاوش می دهد و این امکان را فراهم می کند تا تکه های طلایی را پیداکنید.

بسیاری از قطعات طلا در زمین های معدنی و با شرایط سخت مدفون شده اند و این دستگاه می تواند به شما قدرت پیدا کردن آنها را بدهد. جی پی ۷۰۰۰ توانایی بالانس کاملا اتوماتیک و استاندارد را با انواع شرایط زمین دارد. یکی از راه های تست فلزیاب جی پی زد 7000 استفاده از کویل های ضد آب در کف رودخانه ها می باشد. طراحی ضد آب جی پی زد ۷۰۰۰ نیز امکان کاوش در آب و هوای بارانی و محیط های مرطوب به اپراتور می دهد.

از مشخصات دستگاه جی پی زد ۷۰۰۰ شامل موارد زیر می باشد :

  • کشف طلا 40 درصد عمیق تر از دستگاه های دیگر
  • هدفون وهدست بی سیم UR -30
  • منو ساده و کاربردی
  • حساسیت فوق العاده به طلا
  • دارای سیستم جهت یابی و موقعیت یاب
  • کویل ضد آب
  • سیستم صوتی بی سیم
  • وزن کل 320/3 کیلو گرم
  • لوپ هوشمند وقوی سوپر دی
  • صفحه نمایش LCD رنگی با وضوح بالا
  • دقت در بالانس و تعادل زمین
  • ایجاد میدان مغناطیسی به صورت ثابت
فلزیاب جی پی زد 7000
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

عمق زنی جی پی 7000

انواع دستگاه ها سازگار با اقلیم های مختلف ارائه می کند. این دستگاه از بهترین تولیدات این شرکت و نقطه زن Vlf است. که تا سه متر می تواند کاوش کند. همچنین فلزیاب جی پی زد 7000 دارای عملکرد بالا در یافتن میزان طلای بیشتری نسبت به انواع قبلی می‌باشد. شما با جی پی ۷۰۰۰ می‌توانید قطعات کوچک فلزات که کمتر از گرم وزن دارند و یا قطعات بسیار بزرگی که با دیگر دستگاه‌ها مشخص نمی‌شوند و اشیایی بین این اندازه‌ها را بیابید. عمق زنی جی پی 7000 برای شرایط خاص خاک بهینه شده و با امکانات دیگر به آرامی و آهسته در خاک های سخت نفوذ می کند و با رابط کاربری خیلی آسان حتی برای کاربران مبتدی نیز خیلی بهتر است.

 

فلزیاب جی پی زد 7000
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

قیمت جی پی زد ۷۰۰۰

جی پی 7000 محصول ویژه ای را در عرضه محصولات فلزیابی برای جستجوگران طلا به ارمغان اورده است که این تکنولوژی به نام انتقال ولتاژ صفر یا ZVT شناخته می شود. فلزیاب GPZ 7000  با عمق بالا و دارا بودن حداکثر حساسیت برای جستجوی فلزات باارزش و بخصوص طلا یک فلزیاب کامل می باشد. در فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰ شما قادر خواهید بود تا ۴۰ درصد بیشتر به جستجو بپردازید. تمام این قابلیت ها به لطف فناوری ZVT عملی شده است. با استفاده از دستگاه های شرکت فلزیاب ماینلب ابعاد تازه ای از حفاری را تجربه خواهید کرد.

قیمت جی پی زد ۷۰۰۰ با توجه به قوانینی که در ایران وجود دارد، خرید فلزیاب با بازار آشفته مواجه بوده و به همین علت قیمت گذاری بر روی دستگاه فلزیاب بدون هیچ قانون خاصی انجام می شود. گفته می‌شود استفاده از فلزیاب ها توانسته مشکلات بسیار زیادی را از ادارات و افراد مختلف برطرف می نماید. قیمت دستگاه گنج یاب جی پی نیز با توجه به نوسانات ارزی بسیار متنوع و متفاوت می باشد.

 

مقالات مرتبط : قیمت فلزیاب جی پی زد 7000فلزیاب gpz 7000  – اموزش کار با فلزیاب جی چی ایکس 5000فلزیاب لورنز زد 1فلزیاب لورنز زد 2

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما