خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب جئو هانتر

دستگاه حرفه ای یک سیستم قدرتمند است که با تکنولوژی بسیار پیشرفته (در حد مرزهای دانش) تولید شده و قادر به انجام پیشرفته ترین ردیابی فلزیاب و حفره یاب در جهان می باشد.

حفره یاب حرفه ای ژئو هانتر بیسیک که تحت عنوان ردیاب عمیق طبقه بندی شده است اهداف فلزی ردیابی شده در زیر زمین را در چهار گروه مانند طلا، غیر آهنی، آهنی و فولاد بازرسی می نماید.

در کنار موفقیتش در ردیابی و ارزیابی فلز، با کمک خصوصیت ردیابی حفره، استفاده کننده خود را به هنگام جستجو به صورت همزمان از وجود ساختارهایی مانند قبور، سردآب ها، تونل ها و غارها آگاه می نماید. Jeohunter Basic  که ترسیم نگاره های سه بعدی سیگنال اهداف ردیابی شده در زیر زمین را به صورت فوری مقدور می سازد، پیشرفته ترین سیستم در میان سیستم های ویدئویی می باشد.

 

فلزیاب جئو هانتر
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

معرفی فلزیاب ژئو هانتر

فلزیاب 3D ژئو هانتر Jeohunter Basic یکی از بهترین فلزیاب های تصویری موجود در بازار است که با داشتن امکانات و تکنولوژی بالا و از همه مهم تر دقیق بودن خود را در بین بهترین ها قرار داده است.

این فلزیاب توسط شرکت ماکرو ترکیه makro تولید شده است که علاوه بر تشخیص دادن فلزات دارای قابلیت منحصربه فرد دیگری است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

مشخصات فنی دستگاه Jeohunter Basic شامل موارد زیر می باشد :

  • توانایی شناسایی و دریابی اهداف فلزی
  • شناسایی غارها و حفره ها
  • پیشرفته ترین سیستم در میان سیستمهای ویدئویی
  • پردازش سریع و ارائه تصاویر با دقت بالا

 

فلزیاب جئو هانتر
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

اموزش فلزیاب جئو هانتر

شما به آسانی می توانید با سیم پیچ جستجوی عمیق اختیاری که ابعاد ۶۰×۱۰۰ سانتیمتر داشته و اختصاصاً برای نواحی عمیق تر طراحی شده است. اهداف را در میدان های وسیع و عمیق پویش و ردیابی نمایید.

سیم پیچ جستجوی عمیق که کاربردی خیلی آسان و عملی دارد برای شما تولید شده است. تا نتایج کامل حتی در ساختارهای زمینی با غنی ترین ترکیبات معدنی، بدون اتلاف وقت با ظایعات فلزی آهنی مانند درب های بطری و میخ ها به دست آورید.

Jeohunter Basic توانایی تمایز فلز برجسته آن مهمترین نکته ای است که آن را از دیگر سیم پیچهای جستجوی بزرگ متمایز می نماید. شما حفرات و همچنین فلزات را با سیم پیچ عمیق آن که فلزات را در چهار گروه طلا، غیر آهنی، آهنی و فولاد از یکدیگر متمایز نموده و اطلاعات مربوط به درصد فلزات را که همراه یکدیگر هستند ارائه می نماید ردیابی خواهید کرد. شما میتوانید به صورت چشمی اهدافی را که با دیگر وسائل قادر به ردیابی آنها نخواهید بود نظیر، سردآب ها، تونل ها و غارها را با خصوصیت منحصر بفرد سه بعدی آن ردیابی نمایید.

 

فلزیاب جئو هانتر
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

خرید فلزیاب Jeohunter Basic

کمپانی فلزیاب MAKRO در استانبول ترکیه از سال ۱۹۸۶ به عنوان یک شرکت در زمینه تولید و طراحی فلزیاب های ویژه و منحصر به فرد شروع به کار کرد و این شرکت دارای گواهینامه بین المللی ISO 9001 است که این گواهینامه بر اعتبار این شرکت می افزاید. فلزیاب jeohunter ژئوهانتر بیسیک یک سیستم ردیابی است که با تکنولوژی بسیار پیشرفته می باشد که قادر به انجام پیشرفته ترین ردیابی فلز و حفره در جهان می باشد. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در طلایاب مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید فلزیاب می توانید با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

مقالات مرتبط : فلزیاب ایمپکت ترکیهارتقا فلزیاب سیمپلکسنقطه زن لجندفلزیاب فیشر اف 75خرید فلزیاب ایمپکتفلزیاب ریسر

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما