خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب آژاکس آلفا

 

در مقاله زیر میخواهیم درمورد فلزیاب آژاکس آلفا توضیح دهیم.

 

آژاکس آلفا:

همه منتظر این دستگاه هستند. و ما می دانیم که شما بسیار جستجو کرده اید. و نتوانسته اید وسیله ای پیدا کنید. تا به اهداف خود برسید.

اما اکنون خواسته شما با ALPHA محقق شده است. و تنها کاری که باید انجام دهید. این است. که به خواندن ادامه دهید.

آشکارساز طلا ALPHA با فناوری سنجش از دور و دو سیستم برد بلند برای اکتشاف و تشخیص طلا ، گنجینه ها و سایر فلزات.

اولین دستگاه در سطح جهان با سنجش از دور دو سیستم دوربرد ، پس از آزمایشهای فراوان توسط مشهورترین گنج یاب در بین ایالات متحده ، آسیا و اروپا ، شایسته این جایزه شد و برنده شد. جایی که با نتایج دقیق خود در تشخیص هدف از فواصل دور تا ۲۸۵۰ توانایی خود را ثابت کرد.

متر ، و عمق زیاد به ۵۰ متر در زیر زمین می رسد. ، و با سیستم های جدید تشخیص و کارکرد هوشمند آن که برای اولین بار در سطح جهانی در ALPHA در دسترس است.

توجه: کلیه محصولات AJAX دارای دو سال گارانتی هستند.

فلزیاب آژاکس آلفا
فلزیاب آژاکس آلفا

شرح دستگاه آژاکس آلفا:

• این دستگاه دارای دو سیستم دوربرد سنجش از دور است. که به شما امکان می دهد. طلا ، گنجینه ها و فلزات را شناسایی و شناسایی کنید.

• آلفا اولین دستگاه تشخیص دوربرد جهان است. این عنوان پس از انجام آزمایشات لازم از طریق مشهورترین شکارچیان گنج در آمریکا ، اروپا ، آسیا و آفریقا ، و اثبات کارآیی خود در تعیین اهداف از فواصل طولانی تا ۲۲۵۰ متر و تا ۵۰ متر به عنوان عمق زیرزمینی به دست آمد. و شامل مشخصات مدرن ، سیستم های تشخیص هوشمند و عملیاتی است. که برای اولین بار در سطح بین المللی تنها در AJAX Alpha در دسترس است.

• ALPHA مجهز به مدرن ترین و پیشرفته ترین سیستم های تخصصی برای تشخیص و مکان یابی طلا ، گنجینه ها و مکان های فلزات از فواصل طولانی است. این دستگاه شامل عملکردهای بالایی است که کاربر را قادر می سازد تا کاوش اهداف خود را در حداقل زمان و تلاش ممکن به پایان برساند.

• این دستگاه یک جستجوی رابط یکپارچه را در اختیار کاربر قرار می دهد. که مسیر هدف دقیق و سیستم های تعادل هوشمند را برای حمل دستگاه و مقصد شما نیز نمایش می دهد. بنابراین بهترین دستگاه بدون هیچ رقیبی است.

• این دستگاه دارای دو سیستم تشخیص است:

۱٫ سیستم تشخیص دوربرد (دستی)

۲٫ سیستم تشخیص دوربرد (خودکار)

فلزیاب آژاکس آلفا
فلزیاب آژاکس آلفا

امکانات فلزیاب آژاکس آلفا:

فلزیاب محدوده ورود ALPHA دارای رابط جستجوی ویژه ای است. که نتایج و مختصات محل جستجو و جهت مسیر هدف را به طور دقیق در صفحه جستجو نشان می دهد. و می توانید. مقصد خود را در دستگاه با جزئیات و مجهز به دو سیستم یکپارچه جستجوی دوربرد ، دستی و اتوماتیک.

طراحی مدرن و منحصر به فرد ، که به شما قدرت و اطمینان می دهد. تا بتوانید به راحتی اکتشافات خود را به پایان برسانید. در تشخیص ، وزن سبک و سهولت استفاده راحت است.

این دستگاه به طور کامل ساخته شده و طراحی شده است. و تمام قطعات و اجزای آن از طریق کارخانه Ajax برای تشخیص تکنیک ها بدون استفاده از قطعات خارجی ساخته شده است. که عملکرد بالا ، قابلیت اطمینان و کیفیت بی نظیری را به دستگاه می بخشد.
طراحی با کیفیت بالا طراحی شده برای کار در شرایط شدید و مقاوم در برابر سر و صدا از محیط اطراف.

صفحه نمایش رنگی برای نمایش نتایج و تنظیمات در اندازه ۵ اینچ ، به کاربر اجازه می دهد. تا تنظیمات کلی دستگاه را کنترل کرده و نتایج و ویژگی های جستجو را نشان دهد.

رابط ها و برنامه های ایده آل که کنترل دقیق و سهولت استفاده از دستگاه را در طول جستجو به شما می دهند.

محل اصلی باتری در داخل دسته حمل دستگاه ، می تواند. باز و بسته شود. که در صورت خراب شدن باتری بدون نیاز به باز کردن قاب اصلی دستگاه ، تعویض آن آسان است.
قدرت اصلی به دستگاه اجازه می دهد. تا ۵ ساعت کاری مداوم در حداکثر سطح صدا و سطح نور پس زمینه صفحه جستجو کار کند.
خروجی هدفون ، که به شما امکان می دهد. نتایج جستجو و هشدارهای واضح را با نتایج صوتی مناسب و متنوع در MP3 و WAVES بشنوید.

خروجی شارژر ، که امکان شارژ سریع و هوشمند باتری را برای عملکرد بالا و شارژ مناسب فراهم می کند.


سوکت ورودی سیستم های جستجوی چند کاره ، از طریق آن می توانید. سیستمی را که می خواهید. با آن کار کنید انتخاب کنید. دارای یک مکانیسم مکانیکی پیچیده برای برچیدن و نصب سنسور جستجو بدون هیچ گونه تلاش و زمان است.

رابط کلیدهای کنترل ، ضد ضربه و رطوبت با فشار دادن دکمه ها کار می کند. که به شما کنترل کامل برنامه و تنظیمات دستگاه روی صفحه را می دهد.

فلزیاب آژاکس آلفا
فلزیاب آژاکس آلفا

این سیستم می تواند طلا ، گنجینه ها ، مواد باستانی و معدنی را در زیر زمین تشخیص دهد.

• این سیستم دارای یک رابط جستجوی ویژه است. که نتایج و مختصات سایت جستجو و جهت مسیر هدف را به طور دقیق در صفحه جستجو نشان می دهد. و مقصد شما را با جزئیات می شناسد.

• این سیستم در مراحل مختلف توسعه یافته است. تا با شناسایی و نظارت بر مکان های مورد نظر از فواصل دور با دقت بالا بهترین نتیجه را به دست آورد. این دستگاه با سرعت قاطع تا ۱۰۰٪ کاوشگر را به طور کامل به محل مورد نظر می برد.

• این سیستم مانند هیچ سیستم تشخیص دوربرد دیگری در بازار نیست. یک سیستم مدرن با طراحی هوشمند و راحت با سیستم های تشخیص و حساسیت با حساسیت بالا است. که توسط سیستم های انتقال و دریافت دوگانه پشتیبانی می شود.

• یک واحد انتقال فرکانس بالا (High Gain Antenna) وجود دارد. که امکان ارسال امواج دقیق برای شناسایی و تحریک مکان های هدف را فراهم می کند. سپس سیستم می تواند. از طریق دریافت آنتن ها با تحریک دوگانه (تحریک دودویی) ، سیگنال ها را دریافت و دریافت کند. تا هدف را پیدا کند. با چند نشانگر صوتی و دیجیتالی که در صفحه نتایج ظاهر می شود ، آن را روی صفحه نمایش دهید.

• یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های دستگاه ، سیستم تعادل هوشمند دستی برای حمل صحیح دستگاه است. در آنجا یک نشانگر وجود دارد که روی صفحه روی کاربر ظاهر می شود. و کاربر را به راه صحیح حمل دستگاه در طول مدت طولانی راهنمایی می کند. -جستجو در محدوده

• به دلیل وارد کردن دستی داده ها بر اساس نیازهای کاربر ، توسط سیستم دستی نامگذاری شده است.

• اکسپلورر می تواند نوع هدف را از لیست اهداف موجود در سیستم و منوهای سیستم تنظیم کند. و سایر تنظیمات نیز برای کنترل ویژگی های جستجو مانند عمق جستجو و مسافت های طولانی وجود دارد. و این به دلیل نیاز کاوشگر به عنوان خوب.

فلزیاب آژاکس آلفا
فلزیاب آژاکس آلفا

حداکثر عمق این دستگاه :

می تواند تا ۵۰ متر را با کنترل از پیش تعیین شده. در گزینه های جستجوی عمق تشخیص دهد: ۱ متر ، ۳ متر ، ۵ متر ، ۷ متر ، ۱۰ متر ، ۱۲ متر ، ۱۴ متر ، ۱۶ متر ، ۱۸ متر ، ۲۰ متر ، ۲۲ متر ، ۲۵ متر ، ۲۷ متر ، ۳۰ متر ، ۳۲ متر ، ۳۵ متر ، ۳۷ متر ، ۴۰ متر ، ۴۵ متر ، ۵۰ متر

مسافت طولانی :

این دستگاه می تواند تا ۲۲۵۰ متر را با کنترل پیشین در گزینه های راه دور تشخیص دهد: ۱۰۰ متر ، ۱۵۰ متر ، ۲۰۰ متر ، ۲۵۰ متر ، ۳۰۰ متر ، ۳۵۰ متر ، ۴۰۰ متر ، ۴۵۰ متر ، ۵۰۰ متر ، ۵۵۰ متر ، ۶۰۰ متر ، ۷۰۰ متر ، ۸۰۰ متر ، ۹۰۰ متر ، ۱۰۰۰ متر ، ۱۲۵۰ متر ، ۱۵۰۰ متر ، ۱۷۵۰ متر ، ۲۰۰۰ متر ، ۲۲۵۰ متر

اهداف :

لیست اختیاری: طلا ، قطعات طلا ، نقره ، مس ، برنز ، آهن ، قلع ، سرب ، آلومینیوم ، شهاب سنگ ، الماس ، زمرد ، حفره.

تشخیص فرکانس :

از ۵۰۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز ، با سیستم های تأیید فرکانس دو موج و فرکانس منتقل شده (DCS).

شاخص های دیجیتالی :

بله ، رابط نتایج مسیر هدف و جهت دستگاه ، سیستم تعادل دستی هوشمند ، پنجره شکل و فرکانس خروجی را نشان می دهد.

تراز زمین :

خودکار

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

 

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب مهندس کیان پور : ۰۹۱۲۲۳۰۲۲۱۵

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09014444903

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

پینترست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما