خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

عمق زنی جی پی 7000

فلزیاب جی پی زد را میتوان یکی از قدرتمند ترین محصولات در تشخیص و شناسایی طلا و فلزات گرانبها دانست که مورد علاقه اپراتور های زیادی است. از این رو در این مقاله فلزیاب GPZ 7000 را مورد بررسی قرار می دهیم. این محصول از بهترین سیستم های پالسی امروزی محسوب می شود که از بدو ورود به بازار توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و مورد استفاده افراد زیادی است که برای کاوش های مختلف در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی خوبی نیز دارد.

با آمدن فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰ انقلاب بزرگی در نسل فلزیاب های پالسی به وجود آمد زیرا تکنولوژی بالای این سیستم در مقایسه با سیستم های هم تراز از رتبه برتری برخوردار است و می تواند فلزات گرانبها از جمله طلا و سایر فلزات را کشف نماید و در شرایط مختلف آب و هوایی و انواع زمین ها از قبیل زمین بیابنی و کوهستانی به کاوش با دقت بالا و بدون خطا بپردازد و اهداف مختلف در اندازه های ریز و درشت را نمایان سازد.

 

عمق زنی جی پی 7000
عمق زنی جی پی 7000
09014444903

 

مشخصات دستگاه جی پی زد ۷۰۰۰ :

  • لوپ سوپر ِD ضداب 14 در 13 اینچ
  • وزن کامل 3.3 کیلوگرم
  • ال سی دی کاملا رنگی با وضوح نمایش بسیار بالا
  • منوی ساده و دارای 8 زبان مختلف
  • هدفون بی سیم VR-30 با قدرت زیاد
  • دارای دکمه حساسیت
  • امکان تنظیم بر اساس نوع زمین
  • بالانس اتوماتیک و ثابت

 

عمق زنی جی پی 7000
عمق زنی جی پی 7000
09014444903

 

سایر ویژگی های دستگاه :

  1. عمق کاوش این سیستم فلزیاب جدید نسبت به دیگر سیستم های سری GPX و دیگر دستگاه های فلزیاب ساخت این شرکت بیشتر از 40% افزایش دارد.
  2. حساسیت فوق العاده به طلا با لوپ سوپر دابل دی این دستگاه فلزیاب شما می توانید طلا را در عمق معقول جستجو کنید.
  3. دقت زیاد و نگهداری بالانس و تعادل زمین در بدترین شرایط خاک که بیشتر دستگاه های فلزیاب قادر نیستند در این گونه زمین ها کار کنند.
  4. سیستم پیشرفته جلوگیری از تداخل فرکانس های مزاحم ونویز در این دستگاه این سیستم را در رده بهترین ها در نوع خود قرارداده است.
  5. منوی دسترسی بسیار ساده برای دستیابی به تنظیمات این دستگاه فلزیاب برای مبتدیان بسیار کارامد و قابل فهم است. دیگر نیاز به اموزش زیر نظر متخصص ندارید، تا با این دستگاه گنج پیدا کنید.
  6. ماژول WM12 وایرلس که شما را از شر هدفون های سیم دار خلاص می کند. در این سیستم می توانید از گوشی هدفون وایرلس استفاده کنید.
  7. سیستم جهت یابی این سیستم شما را قادر می سازد تا نقشه کامل مسیر جستجوی خود را ثبت کنید  و در صورت نیاز محل های باقی مانده را دوباره جستجو کنید.
  8. لوپ فلزیاب جی پی زد تا عمق 1 متر زیر اب ضد آب است، شما با این لوپ 14 اینچی GPZ 7000 می توانید در هوای بارانی و زمین های خیس به جستجو و کاوش بپردازید.

 

عمق زنی جی پی 7000
عمق زنی جی پی 7000
09014444903

 

قیمت دستگاه جی پی ۷۰۰۰

لازم به ذکر است که این محصول جدید ترین محصول شرکت ماینلب استرالیا می باشد و جدیدترین قابلیت ها و تکنولوژی ها را داراست. این دستگاه به حدی دقیق است که این دستگاه می تواند یک فلز ۳۰ * ۳۰ را در عمق ۳۲۰ سانتی متری و بیشتر پیدا کند و وجود آن را به اطلاع اپراتور برساند. برای خرید انواع فلزیاب جی پی زد با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

این دستگاه دارای سیستم ماژول WM12 وایرلس است که شما را از دست سیم های مزاحم و دست و پاگیر خلاص کرده و شما می توانید با هدفون بی سیم این دستگاه به کاوش بپردازید. همچنین می توانید با استفاده از سیستم مسیر یابی از کاوش دوباره مناطق کاوش شده پرهیز کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با ۲۰ سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیامدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیامدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : 

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما