خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

ردیاب LRL 1000

محصول شرکت هیرا دتکتور ترکیه و به سفارش اروپا طراحی و به بازار عرضه شده است. مدل جدید و ارتقا یافته ردیاب GTR-10 می باشد. این ردیاب دارای مدار و قطعات ساخت کشور آلمان است. با توجه به دقت در عملکرد و تفکیک نوع فلزات و قیمت مناسب. به نسبت کارکرد این دستگاه از بهترین ردیاب های جهان محسوب می شود. دستگاه ردیاب ال آر ال 1000 در واقع از دو دستگاه ردیاب تشکیل شده است.که هم میتواند فلزات را به صورت جزا تشخیص دهد و هم فضای خالی را از فاصله دور تشخیص دهد. با توجه به دقت در عملکرد و تفکیک نوع فلزات و قیمت مناسب به نسبت کارکرد این دستگاه از بهترین ردیاب های جهان محسوب می شود. این ردیاب می تواند در مقایسه با سایر ردیاب ها، عمق زنی و شعاع زنی بسیار بالایی دارد.

ردیاب LRL-1000 می تواند اهداف قدیمی را تا برد ۲۱۰۰ متر و عمق ۱۰ متر مشخص نماید. و بدون محدودیت نسبت به زمین و خاک منطقه اهداف مختلف را شناسایی و تشخیص می دهد. و در زمین های طبیعی ، خاک های خیس و دارای رطوبت ، خاک های سست ، شوره زارها ، زمین های سخت با استفاده از فرکانس های قوی و ساختار پیچیده ای که دارد.

 

ردیاب LRL 1000  ال آر ال
ردیاب LRL 1000 ال آر ال
09014444903

 

 

ردیاب ال آر ال

ردیاب فرکانسی LRL-1000 یکی از معدود ردیاب های است که دارای فرکانس بسیار دقیق در شناسایی طلاست. هیچ ردیابی به این اندازه در تشخیص طلا دقیق نیست و تنها ردیابی است که دارای تفکیک ۱۰۰% است. این ردیاب فرکانسی دارای دو نوع آنتن متفاوت است که دارای کاربردهای مختلفی هستند.

بالانس زمین در ردیاب LRL 1000 : در این فلزیاب قابلیت گراند بالانس دقیق تمام ذرات و آلودگی های خاک را برطرف می کند و اپراتور می تواند به راحتی فلز مورد نظر را جست و جو کند. برطرف شدن مشکل بالانس زمین ، که یک کاوش با اطمینان را به اپراتور هدیه می دهد. دارای 2 انتن یکی کوتاه برای تعیین نقطه اصلی هدف استفاده می شود و آنتن بلند برای برد بیشتر استفاده می شود.

برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با ۲۰ سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

از ویژگی های شرکت آسیامدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیامدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : 

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما