خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟

اصولا فلزات قابلیت ارتعاش امواج مغناطیسی را دارند، اما این طول موج ها برای هر فلز متفاوت می باشد و یکسان نیست، به این دلیل که جنس فلزات با همدیگر متفاوت می باشد. ردیاب ها بر پایه امواج مناطیسی کار می کنند. به گونه که دستگاه دریاب با ارسال امواج مغناطیسی به زمین فلزات را تحت تاثیر این موج ها قرار می دهد، فلزات به امواج مغناطیسی دستگاه واکنش نشان می دهند و همین امر باعث شناسایی فلزات در زیر خاک می شود. بنابراین هر چه میزان شدت تغییر طول موج بیشتر باشد، به این معناست که به فلز مورد نظر نزدیک هستید. ردیاب ها تغییر جریان مغناطیسی را به صورت صدا یا تصویر به اپراتور هشدار می دهد.

 

ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟

 

انواع فلزیاب ها و کاربرد هریک از آنها

دستگاه فلزیاب ها با توجه به نیاز کاربران و کاوشگران طراحی می شود، که همین امر باعث شده تا فلزیاب ها انواع گوناگونی در بازار موجود باشد که هر کدام دارای ویژگی و امکانات منحصر به فردی می باشد. دستگاه فلزیاب با توجه به سیستم موجود دستگاه از روش یا روش های گوناگونی برای ردیابی استفاده می شود. فلزیاب های حرفه ای به دلیل داشتن سیستم های پیشرفته قادر به تفکیک و تشخیص فلزات را دارا می باشد.

 

فلزیاب های پالسی (PI)

دستگاه فلزیابی که دارای سیستم کارکرد پالسی هستند، قابلیت نقطه زنی دقیق زمین را دارا می باشند. اصولا این فلزیاب ها بسیار سبک، کوچک و قابل حمل است، که همین امر باعث شده در بین مشتریان شرکت آسیامدرن بسیار محبوب و پرطرفدار باشد. از امکانات ویژه این دستگاه میتوان به قدرت ردیابی بالا، سیستم دقیق و کاربردی و نیز طراحی مدرن اشاره نمود. فلزیاب های پالسی موجود در شرکت آسیامدرن فلزیاب نقطه زن دیانا، فلزیاب سیمپلکس، فلزیاب ایمپکت و فلزیاب انفیبیو می باشد.

 

ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟
ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟
09014444903

 

دستگاه های فلزیاب تصویری (GPR)

فلزیاب های تصویری یکی از پرفروش ترین فلزیاب های جهان محسوب می شود. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه قابلیت این را دارد تا زمین را اسکن کند و با ارائه تصاویر با کیفیت از هدف بتوانید هر نوع از فلز باارزشی را شناسایی کنید. نحوه کار فلزیاب تصویری به این گونه می باشد که با ارسال امواج و برخورد آن به فلز مورد نظر قابلیت ردیابی را دارد و این سیستم مانند رادار عمل می کند. از فلزیاب های تصویری موجود در شرکت آسیامدرن میتوان به فلزیاب ایمیجر 20000، جت اسکن z300، فلزیاب جی ام دی پرو پلاس، پروتون 16 سنسوره و جت اسکن 16 سنسور مدل Z.16.V200 اشاره نمود.

 

ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟
ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟
09014444903

 

عوامل مهم در خرید دستگاه فلزیاب

قدرت تفکیک فلزیاب

فلزیاب هایی که دارای سیستم تفکیک انواع فلزات را دارند به این گونه کار می کنند، که در قدم اول فلز را شناسایی می کند و با استفاده از تکنولوژی و فناوری های حرفه ای دستگاه می تواند فلز باارزش را از فلز بی ارزش شناسایی کند و مواد معدنی و فلز آهنی را حذف کند. البته فلزیاب هایی که دارای قدرت تفکیک فلزات را دارند به دو مدل تقسیم می شوند. مدل اول از دستگاه ها قادرند فقط فلزات آهنی همچون آهن، فولاد و چدن که خاصیت مغناطیس شونده را دارند شناسایی و آن ها را حذف کند. دسته دوم از فلزیاب ها فلزات باارزش مانند طلا، برنز، نقره، سرب، قلع را ردیابی کند. این فلزات غیرالکترومغناطیسی بوده و خاصیت مغناطیس شونده ندارند، همین باعث شده است تا انواعی از دستگاه ها بتوانند آن ها را کاوش کند.

 

ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟
ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟
09014444903

 

عمق کاوش فلزیاب

فلزیاب ها تا یک محدوده معین را می توانند کاوش کنند که به این میزان از محدوده ردیابی شده، عمق کاوش فلزیاب و یا عمق نفوذ دستگاه می گویند. به عبارت دیگر یک دستگاه فلزیاب معمولا می تواند تا چند متر از زمین را کاوش کند تا از وجود فلز با خبر شود.

 

ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟
ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟
09014444903

 

تشخیص فلزات

نحوه ی تشخیص فلزات توسط دستگاه فلزیاب به اختلاف فرکانس فرستاده شده به دستگاه می باشد. یعنی با ارسال و دریافت سیگنال ها از لوپ فلزیاب، دستگاه قابلیت تشخیص محل دقیق فلز را دارا می باشد. همه فلزات دارای طول موج متفاوتی اند، برای مثال فلز آهن و طلا هنگام کاوش دارای اختلاف بسیار زیادی در طول سیگنال ها می باشند.

 

ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟
ردیاب فلزات چگونه کار می کند؟
09014444903

 

قیمت فلزیاب

از جمله پارامتر هایی که بر روی قیمت دستگاه تاثیرگذار است، شامل امکانات دستگاه، قدرت تفکیک، قدرت تشخیص خوب، توانایی حذف ذرات، ثبات و پایدار بودن فلزیاب از عوامل مهم در خرید فلزیاب می باشد که بر روی قیمت آن نیز بسیار تاثیر می گذارد. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما