خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب دابل مگنوم

یكي از مشخصه هاي دستگاه فلزیاب مگنوم، افزوده شدن منوي Livemodescan يا تصوير زنده زمين است .كه در اين روش احتياج نيست كه اپراتور در يك مسير خاص و مشخص حركت كند و به دنبال اشياء باشد. بلكه هرگونه روش و در هر شرايطي كه باشد مي تواند از دستگاه استفاده كند و موقعيت دقيق اشياء كه ميدان مغناطيسي در زمين ايجاد كرده اند را پيدا كند. نرم افزار eosurveyor اين نرم افزار منحصراً مربوط به تكنولوژي آمريكا مي باشد. عملكرد اين نرم افزار به شكلي است كه چندين تصوير به طور همزمان از يك منطقه به شما مي دهد .كه شامل نما از بالا و يك سري اطلاعات راجع به نماي جانبي تصوير اسكن شده است.

فلزیاب DOUBLE MAGNUM  یکی از بهترین فلزیاب های تصویری است که دارای تکنولوژی های جدیدی است که در قالب نرم افزار در آن به کار رفته است و این فلزیاب حرفه ای بوسیله این نرم افزار های جدید و پیشرفته دارای امکاناتی جدید و پیشرفته شده است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم . این فلزیاب توسط شرکت Accurate Locators تولید شده است که تا کنون محصولات خوب و با کارکرد بالایی به بازار ارائه داده است.

 

دستگاه فلزیاب دابل مگنوم
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

گنج یاب DOUBLE MAGNUM

یکی از جدید ترین تکنولوژی های به کار گرفته شده در ساخت سیستم فلزیاب دابل مگنوم افزودن سیستم live mode scan به این فلزیاب می باشد که این تکنولوژی با نام تصویر زنده زمین شناخته شده می باشد. که با استفاده از آن دیگر لازم نیست که اپراتور برای انجام کاوش مسیر های متعددی را طی کند تا در هر مسیری اشیای نهفته در آن مسیر را بیابد بلکه اپراتور در هر مسیری هم که باشد با استفاده از این تکنولوژی میتواند تمامی اهداف موجود در منطقه را که باعث ایجاد سیگنال هایی می شوند را بیابد.

نرم افزار eosurveyor یکی از قدرتمند ترین نرم افزار هایی می باشد که برای تحلیل داده ها و نمایش اطلاعات در سیستم ها فلزیاب گنجانده می شود که این فلزیاب نیز این نرم افزار را داراست. همچنین دارای عملکرد این نرم افزار به شکلی است که چندین تصویر به طور همزمان از یک منطقه به شما می دهد که شامل نما از بالا و یک سری اطلاعات راجع به نمای جانبی تصویر اسکن شده است.

که بدین وسیله اپراتور قادر خواهد بود که اطلاعات کاملی در رابطه با اهداف همچون اندازه و شکل و جنس و عمق هدف را بفهمد و تمامی اطلاعات را از طریق این سیستم دریافت کند . فلزیاب دابل مگنوم با استفاده از عمق کاوش ۸ متری خود میتواند تمامی گنجینه ها و دفینه ها و انواع فلزات با ارزش را بیابد و با ارائه اطلاعاتی کامل اپراتور را از وجود این اهداف مطلع نماید. این سیستم مناسب برای انجام کاوش در هر منطقه و هر نوع زمینی می باشد بدون اینکه هیچ تداخلی در کارکرد آن بوجود آید.

 

امکانات فلزیاب دابل مگنوم عبارت اند از :

  • دارای سنسور امریکایی دابل مگنوم
  • لپ‌تاپ ازپیش‌تنظیم‌شده
  • قابلیت واحد کنترل دو شبکه‌ای
  • کوله‌پشتی و دسته‌سیم
  • دارای کابل‌، باتری ۱۸ ولتی و شارژر ۱۸ ولتی
  • نرم‌افزار های به روز و پیشرفته
  • فیلک آموزشی
  • دارای دسته قابل تنظیم
  • دفترچه‌ی راهنمای کاربر
  • پشتیبانی فنی یک ‌ساعته یا آموزش با قرار قبلی (بر روی سایت)
  • دارای محفظه‌ی پلیکان و نیز محفظه‌ی آنتن
  • حسگر ۱۰ اینچی

 

دستگاه فلزیاب دابل مگنوم
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

خرید دستگاه فلزیاب دابل مگنوم

یکی از نکات بسیار مهمی که بر روی قیمت فلزیاب دابل مگنوم گذار است، خدمات پس از فروش بر روی این دستگاه است. توجه داشته باشید دستگاهی که خدمات پس از فروش برای آن ارائه نشود، دستگاه کاربردی برای شما نخواهد بود. هر چقدر هم که دستگاه یک دستگاه حرفه ای و با کیفیت باشد، نیاز به خدمات پس از فروش داشته تا شما بتوانید با خیال راحت به فعالیت خود با دستگاه فلزیاب دابل مگنوم ادامه دهید.

برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با ۲۰ سال سابقه ی کار در زمینه ی خرید و فروش گنج یاب در تهران مستقر هستند. همچنین می توانید برای خرید فلزیاب جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

 

مقالات مرتبط : فلزیاب سافاریفلزیاب سیمپلکسفلزیاب لجندفلزیاب ایمپکتفلزیاب ایمپکت ترکیهردیاب آلان تاراما

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما