خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

خرید فلزیاب rover c4

در این مقاله قصد داریم در رابطه با خرید فلزیاب rover c4 و مشخصات دستگاه اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما کاربران گرامی و عزیز قرار دهیم، تا تجربه خوبی از خرید فلزیاب را داشته باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع دستگاه ها می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

فلزیاب تصویری روور سی 4 جدیدترین محصول تولیدی شرکت او کی ام در سال 2017 است. دستگاه rover c4 مدل به روز شده دستگاه قبلی شرکت او کی ام (rover c2) است، که یکی از بهترین دستگاه های شرکت او کی ام به شمار می‌رود. از اسکنر تصویری rover c4 فور میتوان در زمینه یافتن طلا و سایر فلزات با ارزش و دفینه ها و یا فضاهای خالی و تونل‌ها تا عمق 25 متری استفاده نمود.

این دستگاه دارای مدها و روش های متفاوت کاوش مانند اسکن سه بعدی، تشخیص مواد معدنی، مگنتومتر و مکان یابی دقیق هدف است. دارای صفحه لمسی می باشد که می تواند گنجینه های گمشده (سکه، حلقه، جواهرات و فلزات ارزشمند) و همچنین سازه های خالی را کشف کند. این فلزیاب اسکنر همچنین به مدار LED نوآورانه مجهز است، که اهداف زیرزمینی را به صورت بصری نشان می دهد. در حین اسکن زمین، این LED از نورهای رنگی برای تجسم فلزات و حفره های شناسایی شده ساطع می کند.

خرید فلزیاب rover c4 09014444903
خرید فلزیاب rover c4
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

قیمت دستگاه روور سی 4

دستگاه روور سی فور در میدان کاوش مانند یک شکارچی عمل می کند و هیچ اهدافی در هر عمقی باشد نمی تواند از چشم این دستگاه دور بماند. طبق تجربه افرادی که از این دستگاه استفاده کردند اهداف چه طلا باشد و چه سازه ها و حفره های درون زمین به راحتی قابل شناسایی هستند. طبق خود سایت رسمی او کی ام و مشتریانی که با آنها در ارتباط بودند توانستند گنجی را در عمق 25 متری را در زمین تشخیص دهند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه روور سی 4 با شرکت آسیا مدرن در تماس باشید.

مشخصات فنی فلزیاب روور سی 4 عبارتند از:

  • صفحه نمایش لمسی رنگی
  • چند زبانه بودن دستگاه و دارای منوی فارسی
  • انتقال داده ها و اطلاعات از طریق سیستم وایرلس و بی سیم
  • روشنایی پیشرفته LED برای شکار و کاوش در مکان های تاریکی
  • دارای پروب های قابل تعویض نظیر اساندارد و سوپر سنسور
  • باتری قدرتمند و یکپارچه
  • نمایش 3 بعدی اطلاعات درون زمین
  • تشخیص و تفکیک انواع فلزات
  • عمق کاوش 25 متر
  • دارای فناوری بلوتوث
  • تعادل و بالانس خودکار
  • وزن 1.5 کیلوگرم
  • دارای بلند گو داخلی
  • دقت و عملکرد بسیار بالا
  • دارای 4 ناحیه حافظه برای برای ذخیره داده ها
  • کیف حمل و نقل و ضد آب و مقاوم
  • دارای 2 سال گارانتی

 

خرید فلزیاب rover c4 09014444903
خرید فلزیاب rover c4
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

بررسی ویژگی‌های فنی روور سی Rover C4

ما در این بخش به بررسی اجمالی ویژگی‌های فنی اسکنر rover c4 می‌پردازیم. در صورتی که شما در مورد این محصول سوالات بیشتری داشتید و یا نیاز به مشاوره تخصصی همکاران ما داشتید، می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. همکاران ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. شرکت OKM آلمان یک شرکت بسیار معتبر در زمینه تولید انواع گنج یاب و فلزیاب می‌باشد، در نتیجه می‌توان روی محصولات این شرکت حساب ویژه‌ای باز کرد.

 

1- دارای 4 مود اصلی « اسکن سه بعدی، مگنتومتر، تشخیص مواد معدنی، مکان یابی دقیق » می‌باشد

Rover C4 یک گنج یاب همه چی تمام است. هر آنچه که شما برای کاوش طلا بخواهید این دستگاه خواهد  داشت. شما به واسطه این 4 مود می‌توانید به صورت تخصصی به پیدا کردن طلا بپردازید. به این نکته توجه داشته باشید که شناسایی مواد معدنی توسط این دستگاه می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی شناسایی طلا توسط این دستگاه داشته باشد. چرا که این مود وظیفه بالانس زمین را نیز به عهده دارد.

 

2- دستگاهی چند زبانه برای استفاده بهتر اپراتور

دستگاه روورسی 4 در مدت زمان عرضه خود به بازار جهانی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. به همین دلیل است که شرکت OKM آلمان برای این محصول 30 زبان زنده دنیا را تعریف کرده است. شما برای پیدا کردن طلا و دیگر فلزات گرانبها و اشیا باستانی می‌توانید از این محصول به سادگی استفاده کنید.

 

خرید فلزیاب rover c4 09014444903
خرید فلزیاب rover c4
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

3- انتقال داده به صورت وایرلس و بی سیم

اگر شما با گنج یاب‌های قدیمی کار کرده باشید، می‌دانید که معمولا داشتن سیم‌های مختلف برای انتقال داده همیشه درد سر ساز بوده است. اما در روورسی 4 این مشکل را نخواهید داشت، چرا که کلیه انتقالات شما به صورت وایرلس انجام خواهد شد. کیفیت انتقال داده شما نیز بالاتر خواهد بود.

 

4- دارای حافظه داخلی بیشتر

به این نکته توجه داشته باشید که شما برای داشتن کاوش تخصصی طلا گاهی لازم است که به صورت مستر به کاوش بپردازید، در مدل‌های قدیمی انواع گنج یاب و اسکنر سه بعدی گاها لازم بود که در مدت زمان کاوش چندین مرتبه حافظه دستگاه را خالی کنید. اما در روورسی 4 دیگر این مشکل را نخواهید داشت و با دقت و تمرکز می‌توانید به کاوش طلا، دفینه، گنج و اشیا باستانی بپردازید.

 

5- دارای حساسیت بسیار بالا برای پیدا کردن طلا در عمق زیاد خاک

از ویژگی‌های بسیار مثبت این ستگاه در این است که سنسور‌های شناسایی طلای آن بسیار با کیفیت می‌باشند. در این صورت شما برای شناسایی طلا در محیط‌های سخت مانند زیر لایه‌های سنگی مشکلی نخواهید داشت. شما با اسکنر روور سی 4 نیاز به هیچ گنج یاب و فلزیاب مکملی نخواهید داشت. چرا که این دستگاه تمام نیاز شما را برطرف خواهد کرد. شما با این گنج یاب می‌توانید در زمینی با خاک نرم به عمق 18 متر مفید و در زمینی با خاک سخت و مواد معدنی زیاد به عمق 10 متر دسترسی داشته باشید.

 

خرید فلزیاب rover c4 09014444903
خرید فلزیاب rover c4
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

6- قابلیت اسکن‌های سه بعدی بسیار دقیق

فلزیاب اسکنر روور سی4 این قابلیت را دارد که اسکن‌های سه بعدی بسیار دقیق انجام دهد. از طرفی شما بواسطه استفاده از این دستگاه می‌توانید فضای خالی و انواع تونل‌های مخفی را شناسایی کنید. همان طور که می‌‌دانید برای پیدا کردن انواع دفینه و انواع گنج و یا طلای خالص نیاز به اسکن فضای خالی خواهد داشت، این دستگاه هر آنچه را که نیاز داشته باشید، به شما خواهد داد.

 

7- توانایی تشخیص حجم و سایز طلا و دیگر فلزات

همان طور که می‌دانید، دستگاه روور سی 4 قابلیت تفکیک فلزات پیشرفته دارد. از طرفی این گنج یاب به واسطه تکنولوژی روزی که در آن استفاده شده است و همچنین به واسطه دقت بسیار بالایی که دارد می‌تواند به صورت دقیق نوع فلز « آهنی و غیر آهنی » را  تشخیص دهد. از طرفی شما به واسطه این دستگاه می‌توانید طلا با حجم کم مانند سکه و انگشتر را نیز پیدا کنید. با استفاده از این دستگاه برای پیدا کردن جواهرات نیز استفاده می‌‍شود چرا که دقت و حساسیت بسیار بالایی دارد.

 

8- مانیتور لمسی و همچنین نور قابل تنظیم

دستگاه Rover C4 دارای مانیتور لمسی می‌باشد که به اپراتور برای استفاده آزادی عمل بیشتر و راحتی مناسبی را منتقل خواهد کرد. از طرفی شما با تنظیم نور صفحه نمایش می‌توانید دید مناسب و تحلیل مناسبی نسبت به تصاویر خروجی دستگاه داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که شما به هر میزان که دید قوی و تمرکز بیشتری روی صفحه نمایش داشته باشید، امکان تشخیص دقیق شما افزایش پیدا می‌کند. شما برای پیدا کردن طلا و دیگر فلزات قیمتی و اشیا باستانی فقط به اسکنر Rover C4 نیاز خواهید داشت.

 

خرید فلزیاب rover c4 09014444903
خرید فلزیاب rover c4
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

عناصری که با استفاده از اسکنر روور سی 4 قابل شناسایی هستند :

  1. گنجینه های گمشده و فلزات گرانبها پنهان
  2. صندوق های گنج، سکه های طلا، جواهرات و ظروف نقره ای
  3. حفره ها و سازه های زیرزمینی
  4. تونل ها، گور، اتاق، انبار، سپر، حفر و پناهگاه ها
  5. مواد معدنی طلای طبیعی
  6. سنگ طلا، ذخایر طلا و رگه های طلا

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما