خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

خرید فلزیاب rover c2

دستگاه فلزیاب روور سی 2 دارای سیستم پالس های الکترومغناطیسی می باشد و علاوه بر اینکه در زمینه کاوش طلا و جواهرات بسیار قوی عمل می کند می توانند عوارض طبیعی خاک و ناهنجاری های زیر زمینی مانند گسل ها زمین و غارها و تونل ها و حفره های زیر زمینی را شناسایی کند. رابط کاربری خیلی ساده این سیستم باعث شده که اپراتور به بهترین نحو ممکن از این سیستم بتواند جواب های لازم را دریافت نمایید. دیگر نیاز به سیستم دیگر برای خرید نداشته باشد. منوی این دستگاه بسیار ساده و قابل فهم است و افرادی که برای اولین بار با این دستگاه کار می کنند می توانند به راحتی با آن کار کنند. با خرید فلزیاب rover c2 می توانید به گنجینه های ازشمند و قیمتی دست یابید.

دستگاه ROVER C II دارای یک سنسور با رزولشن بالا به نام سوپر سنسور می باشد. این ویژگی سبب شده که کاوشگران از نقاط مختلف زمین و حفره های زیر زمینی به صورت دقیق در عمق های زمین اسکن گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن به جواب لازم برسند. همچنین می توانید با ترکیب کردن سوپر سنسور با برنامه حرفه ای VISUALIZER 3D از نقاط مختلف با کیفیت بالا تصویر برداری کنید. طلا ها و اشیای گران بها و حفره ها را مشخص کرد و با استفاده از بلوتوث داده ها و اطلاعات را به کامپیوتر منزل انتقال دهید. به تحلیل و آنالیز اسکن های ذخیره شده بپردازید و اشیای مشکوک را در عمق زمین شناسایی کنید.

 

خرید فلزیاب rover c2 09014444903
خرید فلزیاب rover c2
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دستگاه فلزیاب روورسی ۲ دارای چند برنامه کاربری از پیش تنظیم شده زیر می باشد:

  • حالت کاربری مغناطیس سنج (Magnetometer): در این حالت سیگنال های صوتی هدف را معلوم می کنند.
  • حالت کاربری حفره یاب (Cave finder): این حالت حفره ها و فضاهای خالی زیر زمینی را مشخص می کند.
  • حالت کاربری اسکن زمین (Ground Scan): این حالت تصویری از گرافیک زمین را مشخص می کند و داده ها برای تحلیل سه بعدی در حافظه دستگاه ذخیره می شود.
  • حالت کاربری تفکیک فلزها: در این حالت فلزها را از نظر با ارزش و بی ارزش بودن مشخص می کند.

 

قیمت دستگاه فلزیاب روور سی تو

قیمت اسکنر روور سی 2 در بازار ایران به خاطر نوسانات نرخ دلار و یورو، موانع قانونی واردات دستگاه، تحریم های بین المللی و هزینه حمل و نقل نوسان دارد. لذا برای استعلام قیمت دستگاه فلزیاب روور سی تو ساخت شرکت او کا ام آلمان، با شرکت آسیا مدرن که نمایندگی این شرکت را در ایران دارد، تماس بگیرید. توصیه ما به شما این است که حتما از یک شرکت معتبر خرید کنید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره مند شوید.

 

خرید فلزیاب rover c2 09014444903
خرید فلزیاب rover c2
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

لوازم جانبی فلزیاب OKM Rover c2:

  • نرم افزار سه بعدی (“Visualizer 3D”)
  • جعبه حمل
  • تراشه های کنترل
  • واحد کنترل
  • ۴ الکترود با کابل (۲۰ متر)
  • باتری خارجی با منبع تغذیه (۱۲ ولت)
  • هدفون استریو بی سیم
  • جوی استیک
  • مینی کاوشگر
  • انتقال داده از طریق بلوتوث و یو اس بی
  • کتابچه راهنمای

 

اسکنر rover c2 کاربرد های فراوانی نظیر:

  • شناسایی دقیق موقعیت و محل اتاقک های قبرها و مشخص کردن فلزهای با ارزش داخل آن
  • جستجوی فلزهای با ارزش مانند:طلا،نقره،فلزهای آهنی
  • جستجوی گنج های گرانبها:شمش های طلا،سکه های طلا،جعبه های پر از طلا و جواهرات
  • نقشه برداری سه بعدی از نقاط مخلف زیرزمینی
  • پیدا کردن محل دقیق تابوت ها و آثار باستانی های بسیار با ارزش
  • غارها و تونل ها زیر زمینی

 

آموزش کار با فلزیاب Rover C II

کاوشگران عزیز و مشتریان شرکت آسیا مدرن، با مطالعه دفترچه راهنمای فلزیاب روور سی 2 به صورت کامل، آموزش کار با این دستگاه را یاد خواهید گرفت و خواهید توانست از تمامی منو ها و آپشن های این سیستم دستگاه استفاده کنید. دفترچه آموزش گام به گام کار با اسکنر Rover C II موجود است. این دفترچه توسط شرکت آسیا مدرن ترجمه شده است و در اختیار شما عزیزان و مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت. همچنین، در صورت خرید از شرکت آموزش کار با این دستگاه به صورت رایگان توسط اپراتور حرفه ‌ای به مشتریان داده می‌ شود.

 

خرید فلزیاب rover c2 09014444903
خرید فلزیاب rover c2
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مشخصات کلی اسکنر روور سی تو عبارتند از:

  • وزن و اندازه این دستگاه نسبت به ورژن قبل سبک و کوچک شده است
  • نور پس زمینه صفحه نمایش برای جستجو در شب
  • دستگاه دارای یک کیف محافظ در برابر ضربه و ضد آب
  • هدفون استریو بی سیم قوی
  • حافظه داخلی 2۵۶ مگابایت برای ذخیره اسکن ها
  • قابلیت انتقال تصاویر به کامپیوتر از طریق بلوتوث
  • تفکیک فلزهای ارزشمند و آشغال توسط سوپر سنسور
  • اسکن و تصویر برداری سه بعدی از زمین
  • عمق کاوش 12 متر

 

مگنتومتر

این فلزیاب اسکنر مجهز به مدارداخلی مگنتومتر برای کشف فلزات متفاوت و دارای آهن است، از این امکان برای بررسی بهتر محیط مورد کاوش استفاده می شود. قبل از تصویربرداری و اسکن با کمک مگنتومتر محیط مورد جستجو بررسی شده. برای کشف اهداف فلزی گرانبها، اهداف آهنی که در نتیجه نهایی دستگاه تاثیرات منفی و اشتباه دارد حذف می گردد.

 

گراند اسکن

این حالت نوعی پیمایشگر و سنجیدن داده متفاوت است، پس از بررسی و تفسیر نتایج کسب شده، در حافظه دستگاه ذخیر می گردد. با این مود جستجوگران پس از تصویربرداری و اسکن سه بعدی از محیط برای بررسی بیشتر داده های متفاوت را ذخیر کرده، و پس از ارزیابی موفق به کشف جنس فلز و عمق دفینه ها خواهند شد.

 

مود فایندر Cave Finder

با این مود با کمک امواج الکترو مغناطیس دستگاه برای کشف فضاهای توخالی تا شانزده متر قادر به جستجو است، همچنین در هر بار اسکن و تصویربرداری از محیط میتوان تا چهارصد متر مربع را بدون تغییر مکان و جابجایی دستگاه اسکن سه بعدی کرد و به تحلیل نتایج پرداخت.

 

خرید فلزیاب rover c2 09014444903
خرید فلزیاب rover c2
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

عمق کاوش فلزیاب تصویری Rover C II

Rover C II دارای 25 متر عمق کاوش است و برای فلزات و 40 متر برای تونل و حفره است. اسکنر تصویری Rover C2 این توانایی را دارد که انواع فلزات با ارزش، دفینه ها، غار ها و حفره های حاوی گنج را اسکن و رد یابی کند. در مدل روور C2 عمق کاوش تقویت شده است، علاوه بر تقویت عمق کاوش، دیگر ویژگی ها و امکانات این دستگاه نیز تقویت شده است تا روورسی2 کارکرد و همین طور عملکرد بهتری داشته باشد. بدین گونه رضایت اپراتور و تمام مشتریان را جلب کند.

 

خرید فلزیاب rover c2 09014444903
خرید فلزیاب rover c2
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

گنجیاب تصویری پرقدرت در کاوش

از امکانات این اسکنر علاوه بر کشف فلزات گرانبها قابلیت کشف لایه های متفاوت در اعماق مختلف زمین است. بدین ترتیب لایه های متفاوت مانند حفره ها و غارها، فضاهای توخالی و گسل های زیرزمین با این دستگاه قابل کاوش بوده و اطلاعات علمی خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین برای کشف عوارض و ناهمواری های زمین کاربرد دارد و جستجوگران با توجه به نوع کاوش خود قادر به کشف مناطق مختلف از قبیل گورهای قدیمی، گنجینه های مدفون، بافت سنگی، خط لوله، کابل های برق و مخزن های زیرزمین در لایه های متفاوت خاک خواهند شد. با کمک این دستگاه و دقت عمل آن کاربران بدون حفاری در اعماق مختلف، فلزات باارزش و گنجینه ها را در لایه های مختلف شناسایی کرده و پس از تفسیر نتایج و اطمینان از کشف اقدام به حفاری می نمایند.

 

استفاده از تکنولوژی جیو الکتریک برای افزایش کارآیی بهتر

گنج یاب روور سی 2 Rover C II یک دستگاه معمولی نیست، چرا که این دستگاه برای افزایش کارایی سیستم جی پی آر خود از تکنولوژی جیو الکتریک نیز استفاده کرده است. شرکت OKM آلمان با این کار دقت کاوش طلا، مسیر و اتاقک‌های مخفی، نقره و اشیا باستانی را به صورت باور نکردنی افزایش داده است. شما با فلزیاب روور سی تو دیگر نیاز به هیچ فلزیاب و یا گنج یاب مکملی نخواهید داشت، چرا که این دستگاه تمام نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

 

ارگونومی مناسب دستگاه و استفاده از سیستم وایرلس

شرکت OKM آلمان برای راحتی کار شما از تحقیقات بسیار زیادی برای پیدا کردن یک ارگونومی و حالت مناسب برای گنج یاب روور سی 2 Rover C II استفاده کرده است. شما با این فلزیاب زمانی که به کاوش طلا مشغول می‌باشید، بیشترین راحتی و تمرکز را خواهید داشت. از طرفی این اسکنر تصویری دارای سیستم صوتی وایرلس می‌باشد، که دقت کار شما را به صورت قابل توجه‌ای افزایش خواهد داد. وزن این دستگاه نیز بسیار مناسب می‌باشد، باید توجه داشته باشید که این ویژگی برای کاوش طلای طولانی بسیار کمک کننده و ایده‌آل است.

 

خرید فلزیاب rover c2 09014444903
خرید فلزیاب rover c2
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

داشتن سوپر سنسور برای افزایش قدرت تفکیک و قدرت بالانس زمین

در فلزیاب تصویری روور سی 2 Rover C II از یک سوپر سنسور بسیار پیشرفته استفاده شده است. این دستگاه دارای کیفیت قابل توجه تفکیک فلزات و متعادل کنند زمین می‌باشد. همانطور که می‌دانید در زمین‌های که تراکم مواد معدنی بسیار بالا می‌باشد. معمولا احتمال پیدا کردن طلا و دیگر فلزات ارزشمند نیز بالاتر است. اما همیشه یک چالش وجود دارد و آن هم این است که در این زمین‌های معمولا انواع گنج یاب و فلزیاب عملکرد مناسبی از خود بروز نمی‌دهد. اما در مورد گنج یاب روور سی تو این داستان کاملا متفاوت است. استفاده از سوپر سنسور این مشکل را رفع کرده است.

 

عمر باتری بسیار بالا

همان طور که می‌دانید زمانی که قرار است شما به کاوش طلا، نقره، الماس، دفینه، گنج، اشیا باستانی باشید، معمولا دسترسی به برق همیشه چالش بوده است. اما شما با فلزیاب تصویری روور سی2 دیگر چنین چالشی نخواهید داشت. این دستگاه می‌تواند برای مدت زمان طولانی باتری خود را حفظ کند. از طرفی زمانی که باتری آن از حد مجاز کاهش پیدا کند. به شما هشدار خواهد داد که برای کاوش خود یک برنامه ریزی صحیح داشته باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب در نوین فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما