خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

خرید فلزیاب در تهران

خرید فلزیاب اولین چالشی است که هر کاوشگری با آن روبرو می شود. راهنمای انتخاب فلزیاب به شما کمک می کند تا از هدر رفتن وقت و هزینه خود جلوگیری کنید. برای خرید فلزیاب در تهران فقط کافیست تا با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید و پس از مشورت و دریافت راهنمایی از کارشناسان ما، دستگاه انتخابی خود را تحویل بگیرید.

 

خرید فلزیاب در تهران
خرید فلزیاب در تهران
09014444903

 

فلزیاب چیست؟

به طور کلی واژه فلزیاب به وسیله ای گفته می شود که توانایی کشف و تفکیک فلزات را از سایر اجسام داشته باشد و بتواند در میان فضاهایی مانند دیوار، سنگ، خاک و فلز را تشخیص دهد. یکی از مهم ترین شاخص ها که به جرئت میتوان گفت مهم ترین گزینه موردنظر اپراتور ها هست قدرت تفکیک دستگاه می باشد.

فلزیاب انواع متنوعی دارد از جمله انواع فلزیاب های موجود در ایران شامل موارد زیر می باشد :

  • فلزیاب های تفریحی(VLF)
  • فلزیاب های حرفه ای (PI)
  • فلزیاب های صنعتی
  • فلزیاب های فرستنده و گیرنده (TR)
  • فلزیاب (gpr)

 

خرید فلزیاب درتهران
خرید فلزیاب درتهران
09014444903

 

خرید فلزیاب

همان طور که گفتیم برای خرید فلزیاب های کارکرده از اشخاص دوری کنید و حتما از مراکز معتبر خرید کنید. زیرا گاهی مشاهده شده که با خرید فلزیاب از اشخاص به خاطر مشکلاتی که داشته بعد از مدتی عملکرد دستگاه مختل شده یا افراد سودجوء فلزیاب تقلبی خود را با قیمت پایین تر به عنوان فلزیاب اورجینال به فروش می رسانند. بنابراین اگر به دنبال یک مرکز معتبر و قانونی جهت فلزیاب هستید می توانید با کارشناسان شرکت آسیامدرن در تهران تماس گرفته و با مشاوره دستگاه فلزیاب مد نظر خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید. شرکت آسیامدرن به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع فلزیاب در ایران می باشد که بیش از دو دهه است که در این عرصه فعالیت می کند.

 

خرید فلزیاب در تهران
خرید فلزیاب در تهران
09014444903

 

فلزیاب ارزان قیمت

فلزیاب ها به دلیل قابلیت ها و کاربرد هایی که دارند. دارای قیمت های بسیار بالایی می باشند. همچنین انواع فلزیاب وجود دارد که با توجه به نیاز خود دستگاه متناسب را تهیه نمائید. از همین رو خرید فلزیاب ارزان و قوی بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن است. بسیاری از فروشندگان و تولید کنندگان مدعی هستند که محصولات خود دارای کیفیت و عملکرد بسیار خوبی هستند. به همین دلیل آنها را نیز با قیمت های بالایی به فروش می رسانند. اما باید در نظر داشته باشید که تنها راه مشخص کردن کیفیت یک کالا تست و مشاهده و بررسی عملکرد آن دریک محیط واقعی می باشد.

 

خرید فلزیاب در تهران
خرید فلزیاب در تهران
09014444903

 

نمایندگی فروش فلزیاب

مرکز خرید و فروش فلزیاب شرکت آسیامدرن در تهران مستقر می باشد انواع خدمات مانند سرویس انواع فلزیاب و گنج یاب ، طلایاب ، انواع لوپ و سیم پیچ ، انواع سنسور و باطری را با بهترین کیفیت زیر نظر متخصصان خود انجام می دهد. این مرکز با استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال دستگاه های شما کاوشگران عزیز را در سریع ترین زمین ممکن تعمیر و تحویل می دهد.

از مزایای همکاری با بخش تعمیرات شرکت آسیامدرن :

  • شفافیت در خدمات و هزینه
  • سرویس و تعمیر تخصصی فلزیاب
  • انجام خدمات در زمان دلخواه شما
  • گارانتی خدمات
  • مشاوره و پشتیبانی تلفنی
  • استفاده از قطعات کاملا اورجینال
  • ارتقاء دستگاه های فلزیاب و گنج یاب
  • انجام امور نرم افزاری و نصب برنامه های مورد نیاز

 

خرید فلزیاب در تهران
خرید فلزیاب در تهران
09014444903

 

قیمت فلزیاب کارکرده

بسیاری از افراد به دنبال خرید فلزیاب دست دوم هستند. با توجه به شرایطی که دارند یا نمی خواهند که فلزیاب نو خریداری کنند یا اینکه هزینه زیادی بابت خرید فلزیاب نمی خواهند متحمل شوند. از این رو انتخاب آن ها فلزیاب کارکرده می باشد زیرا قیمت فلزیاب کارکرده نسبت به امکانات و ویژگی های آن دارای قیمت مناسبی می باشد. پیشنهاد می کنیم برای خرید فلزیاب کارکرده به هر شرکت یا شخصی اعتماد نکنید و حتما از شرکتی خریداری کنید که دارای مجوز است و خدمات پس از فروش دارد.

برخی از فروشندگان طلایاب ها می گویند محصولاتی که خریداری کرده اند مجددا تنظیم کرده اند و به حالت کارخانه بازنشانی کرده اند. در حقیقت هیچگونه زیر ساختی مبنی بر انجام چنین بازنشانی وجود ندارد. مخصوصا برای دستگاه های خارجی می بایست آن را به کشور تولید کننده برده و در آنجا امکان عمل بازنشانی تنطیمات را اعمال کرد؛ که هیچگاه برای بازنشانی دستگاه طلایاب کارکرده وارد چنین هزینه ای نمی شوند. برای خرید فلزیاب و نیز خرید گنج یاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش طلایاب در تهران مستقر هستند. همچنین می توانید جهت مشاوره برای خرید فلزیاب و ارتقا گنج یاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

مقالات مرتبط : خرید فلزیاب ایمپکتخرید فلزیاب لورنزخرید فلزیاب کارکردهخرید فلزیاب تصویریمهم ترین عوامل خرید فلزیابخرید دستگاه فلزیاب

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما