خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

خرید فلزیاب اورجینال

باید در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از افراد غیر متخصص و از کوچه و بازار دستگاه خریداری نکنید و حتما از شرکت های مجاز و دارای مجوز دستگاه بخرید. ابتدا باید بدانید که می خواهید در چه مکان و چه نوع خاکی کاوش کنید و دنبال چه هدفی هستید، پس ازمشخص کردن این نیاز ها خرید فلزیاب اورجینال با توجه به انواع مدل ها ی زیاد آن بسیار ساده تر خواهد بود. فلزیاب اورجینال شرکت های نوکتا، او کی ام، ماینلب، گرت، لورنز و بقیه شرکت های خارجی که به صورت اورجینال است، که می توانید دستگاه مورد نظر خود را از شرکت آسیا مدرن تهیه نمائید، تا از خدمات ویژه این شرکت نیز بهره مند شوید.

 

فلزیاب سیمپلکس

عمق مفید کاوش و جستجو در فلزیاب سیمپلکس چیزی حدود ۱/۲ متر می باشد، فلزیاب SIMPLEX می تواند فلزات ریز را شناسایی کند. از جمله این فلزات می تواند به سکه و انگشتر اشاره کرد، متعلقلت همراه دستگاه شامل: هدفون بی سیم، وایرلس در مدل پرو با فرکانس ۲.۴ هرتز می باشد. نقطه زن سیمپلکس به دلیل داشتن سیستم بسیار سبک و قابل حمل این محصول را محبوب کرده است، وزن دستگاه چیزی حدود ۱/۳ کیلو گرم است. این دستگاه خارجی توانایی تفکیک فلزات را نیز شامل تفکیک و تشخیص انواع فلزات ارزشمند و بی ارزش است، با توجه به این ویژگی می توانید به راحتی در زمین های مختلف به کاوش بپردازید. یکی از نمونه های پیشرفته این دستگاه، نقطه سیمپلکس پلاس است، شما کاربران گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت فلزیاب سیمپلکس پلاس با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه بهره مند شوید.

 

خرید فلزیاب اورجینال 09014444903
خرید فلزیاب اورجینال
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب ایمپکت

شرکت نوکتا ماکرو ترکیه از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمیته تولید فلزیاب و گنج یاب در استانبول ترکیه آغاز کرد. این شرکت که در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع دایر شده دارای بیش از ۱۵۰ نفر نیروی متخصص بوده و دستگاه های تولیدی این شرکت از دقت و حساسیت مثال زدنی برخوردارند. فلزیاب ایمپکت دستگاهی چند فرکانسه است، که امکان انتخاب فرکانس کاری بین ۵ ، ۱۴ و ۲۰ کیلو هرتز را به اپراتور می دهد، که توانایی دستگاه را برای کاوش سکه و عتیقه جات به طرز خارق العاده ای افزایش می دهد. این دستگاه از ۱۲ مد مختلف جست و جو بهره میبرد دارای عملکردی بسیار خوبی در زمین های معدنی، ساحل و زمین های سخت و دارای سنگ می باشد.

 

خرید فلزیاب اورجینال 09014444903
خرید فلزیاب اورجینال
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب آنفیبیو

نقطه زن ضد آب آنفیبیو مقاوم و جدید با تمام تنظیمات و ویژگی های جدید خود به علاوه ۷ لوپ اختیاری که یکی از دستگاه های میان رده برای انتخاب است. انفیبیو نوکتا با تمام تنظیمات و امکانات منحصر به فرد به‌علاوه 7 سیم‌پیچ اختیاری بهترین انتخاب برای کاوش و شناسایی فلزات ارزشمند و انواعی از جواهرات مناسب است. دستگاه فلزیاب Anfibio دارای عمق کاوش بالا، سرعت و عملکرد عالی را ارائه می‌دهد. طراحی منوی تکی فلزیاب آنفیبیو نوکتا عملکرد بسیار ساده ای را ارائه می دهد و در زمان شناسایی ارزشمند صرفه جویی می کند.

 

خرید فلزیاب اورجینال 09014444903
خرید فلزیاب اورجینال
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ردیاب گلد ویژن

شعاع زن گلد ویژن دارای وزنی سبک و قابلیت جا به جایی و نصبی آسانی است، که باعث می‌شود در محیط های کار واقعی بسیار راحت قابل استفاده باشد. ردیاب GOLD VISION دارای طرز استفاده‌ای آسان تنظیمات قابل فهم با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و گزینه‌های کاربردی است. که آن را به یک دستگاه یابنده عالی برای همه جویندگان گنج، از جستجوگران حرفه‌ای گرفته تا آماتورها و همه کسانی که آماده کشف طلا و گنج هستند تبدیل می‌کند. با ردیاب گلد ویژن طلا را در زیر زمین به صورت مشخص مشاهده کنید و آن را مال خود کنید.

 

خرید فلزیاب اورجینال 09014444903
خرید فلزیاب اورجینال
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ردیاب گلد لجند

این ردیاب و شعاع زن حرفه ای ساخت کمپانی GeoGround کشور آلمان می باشد. این دستگاه دوربرد حرفه ای تازه وارد با بهترین فناوری پیشرفته برای جستجوی طلا و مواد معدنی ساخته شده است. ردیاب گلد لجند جدیدترین ردیاب طلای ۲۰۲۲ است. این دستگاه برای کاوشگران حرفه ای و مبتدی بهترین است. از شرکت بین المللی Gold Master با همکاری شرکت آلمانی  Geo Ground، روی پنج سیستم جستجو کار میکند که شما را قادر می سازد. طلا، گنج را شناسایی کنید. اگر میخواهید فلزات گرانبها، حفره ها و غارها، تا ۴۰ متر را با دقت و سهولت تشخیص دهید. می توانید به این دستگاه افسانه طلا بسیار اعتماد کنید.

 

خرید فلزیاب اورجینال 09014444903
خرید فلزیاب اورجینال
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

شعاع زن گلد هانتر اسمارت

GOLD HUNTER SMART یکی از محصولات کارخانه های آلمانی Gear Detect می باشد. دستگاهی با سیستم سنجش از دور، برای تشخیص طلای مدفون، طلا، نقره و حفره های زیرزمینی تا عمق 50 متری زیرزمین است. ردیاب گلد هانتر اسمارت دارای ویژگی های متعددی برای جستجوی طلا، گنج های مدفون، فلزات گرانبها و الماس در زمین است. شعاع زن گلد هانتر اسمارت جزء بهترین ردیاب های موجود در شرکت آسیا مدرن است، که در بین مشتریان این شرکت بسیار محبوب و پرطرفدار است. شعاع زن گلد هانتر اسمارت دارای ویژگی های متعددی برای جستجوی طلا، گنج های مدفون، فلزات گرانبها و الماس در زمین است. این دستگاه سرعت فوق العاده در گرفتن اهداف و مکان یابی دقیق آنها سیستم تعیین عمق هدف به راحتی و با دقت بالا، سیستم تعیین قاره ای که در آن جستجو می شود.

 

خرید فلزیاب اورجینال 09014444903
خرید فلزیاب اورجینال
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

سیستم های جستجو در ردیاب:

  1. سیستم جستجوی فلزات گرانبها و غیر گرانبها: مانند طلا، نقره، برنز، مس و آهن
  2. سیستم جستجوی غارهای زیرزمینی، حفره ها و مقبره های باستانی
  3. سیستم جستجوی الماس زیرزمینی
  4. سیستم تصویربرداری دو بعدی برای تعیین عمق و تجزیه و تحلیل نتایج جستجو

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما