خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

خرید ردیاب گلد ویژن

جدیدترین نسخه دستگاه گنج یاب شرکت آلمانی Geoground، ردیاب طلا و فلزات با ارزش با نام ردیاب Gold Vision در سال ۲۰۲۳ برای کمک با جویندگان گنج وارد بازار شده است. شما با خرید ردیاب گلد ویژن می توانید به گنجینه های ارزشمند و باستانی دست یباید. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

شرکت آلمانی Geo Ground برای رسیدن به حداکثر عمق نفوذ ممکن و جستجوی با ارزش ترین و کشف اسرارآمیزترین گنجینه‌ها تمام توان خود را در ردیاب گلد ویژن پیدا کرده است.

شرکت آلمانی Geoground فناوری‌های موجود را توسعه داده است. بسیاری از ویژگی‌های جدید را در دستگاه شعاع زن Gold Vision اضافه کرده است. که مهمترین آنها سیستم جستجوی جدید “سیستم اسکن سه بعدی زمین” است. که به نوبه خود از فناوری اسکن و شناسایی پیشرفته سه بعدی برای دریافت یک نتیجه دقیق از مکان‌های اسکن شده استفاده می‌کند. در ادامه به ویژگی های شاخص و امکانات ویژه این دستگاه خواهیم پرداخت.

 

خرید ردیاب گلد ویژن 09014444903
خرید ردیاب گلد ویژن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مشخصات فنی ردیاب Gold Vision شامل موارد زیر می شود:

 CPU (پردازنده) نوع ARM
فرکانس 72 مگا هرتز
حافظه نوع SD
ظرفیت 2 گیگابایت
صفحه نمایش نوع TFT LCD HMI
اندازه 3.5 اینچ
وضوح 320 * 480
رنگ‌ها 64 K 65536
نور پس زمینه LED
صدا خروجی اسپیکر + هدست
نوع جک 3.5 میلی متر
بلندگو داخلی 3 وات
شارژر ورودی 100 – 200 V 50 / 60 Hz
خروجی 5V – 2.5 A
باتری نوع Lithium Ion
ورودی 5V – 2.5 A
ظرفیت 9600 mA
باتری قابل جابجایی خیر، ندارد
سایر ویژگی‌ها Flash LED 5 میلی متر
لیزر 650nm / 5mw
ویبره بله، دارد
درجه حرارت دمای عملیات 0 – 40 C
بسته بندی و باکس دستگاه ابعاد 400mm * 300 mm * 160 mm
وزن 3200 گرم

 

خرید ردیاب گلد ویژن 09014444903
خرید ردیاب گلد ویژن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

کاربرد ردیاب گلد ویژن در طلایابی و گنج یابی:

  • کاوش‌های باستان شناسی: سیستم اسکن زمین در دستگاه گلد ویژن یک انتخاب عالی برای مکان یابی و شناسایی اشیای فلزی، مانند سلاح‌ها، ابزارها یا سایر موارد مرتبط با علم باستان شناسی است که می‌تواند تاریخ و فرهنگ یک منطقه خاص را آشکار کند.
  • سواحل: برای جست و جوی جواهرات گمشده (انگشتر، دستبند، ساعت و …) یا چیزهای با ارزش دیگر در سواحل رودخانه‌ها، دریاها.
  • ساخت و ساز: برای تعیین محل لوله‌ها یا کابل‌های مدفون یا سایر اشیاء فلزی که ممکن است در حین کار ساختمانی با آنها مواجه شوند.
  • تونل‌ها و غارها: این دستگاه می‌تواند عمق تقریبی مکان‌هایی را که حاوی اتاق‌ها، تونل‌ها، غارها یا فضاهای مدفون در زیر زمین هستند، شناسایی و تعیین کند.

 

دیگر امکانات ردیاب Gold Vision عبارتند از:

  • ساخت کشور: آلمان
  • محصول شرکت: GEO GROUND
  • هدف: طلا، نقره، مس و آهن، سکه طلا، جواهرات، مجسمه، شمشیر و خنجر
  • عمق نفوذ به زمین: 40 متر
  • شعاع تشخیص: 3000 متر
  • مدت گارانتی: 3 سال
  • صفحه نمایش: 3.5 اینچ
  • حافظه: 2 گیگابایت
  • وزن دستگاه: 3200 گرم
  • ابعاد باکس دستگاه: 400*160*300 میلی متر
  • زبان دستگاه: (8 زبان) فارسی

 

دستگاه گلد ویژن شامل شش سیستم یکپارچه است:

  1. سیستم اسکن سه بعدی زمین
  2. سیستم مکان یاب شعاع زن
  3. سیستم حالت آزاد
  4. سیستم عمق هوشمند
  5. سیستم یونی
  6. سیستم بیونیک

 

خرید ردیاب گلد ویژن 09014444903
خرید ردیاب گلد ویژن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

سیستم اسکن سه بعدی زمین

سیستم 3D Ground Scan افزودنی جدید و متمایز به دستگاه Gold Vision است، این سیستم با فناوری اسکن داخلی از طریق سنسور کاوشگر هوشمند کار می‌کند که برای اندازه گیری تغییرات میدان‌های مغناطیسی ناشی از اهداف فلزی یا حفره‌های زیرزمینی استفاده می‌شود. که می‌تواند بر روی هر تلفن هوشمند یا تبلتی که از سیستم اندروید پشتیبانی می‌کند نصب شود.

شرکت Geoground این اپلیکیشن را به صورت انحصاری توسعه و برنامه ریزی کرده است، که ابزارهای تصویری متعددی را برای طراحی تجزیه و تحلیل سه بعدی و تعیین تصویری نوع، شکل، اندازه و عمق هر هدف احتمالی در منطقه اسکن زمین در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

سیستم شعاع زن

Geoground سیستم اسکن دوربرد را در ردیاب Gold Vision با فناوری جدید و منحصر به فرد توسعه داده است. تا از تشخیص اشیاء فلزی در اعماق زمین و گنجینه‌های مدفون از فواصل دور اطمینان حاصل کند. طوری که دستگاه با برنامه‌های فرآیند جستجویی که بر اساس گزینه‌های انتخابی در قسمت تنظیمات سیستم تنظیم شده‌اند کار می‌کند، با هدف اینکه نتایج دقیق‌تر و معتبرتری در طول فرآیند جستجو به دست آورد.

 

خرید ردیاب گلد ویژن 09014444903
خرید ردیاب گلد ویژن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

سیستم حالت آزاد

سیستم حالت آزاد در شعاع زن گلد ویژن مشابه اصل عملکرد و فناوری موجود در سیستم دوربرد و یا شعاع زن است. تا دقت بیشتری در جستجوی کانی‌های خاص یا اهداف خاص به دست آوریم. در این حالت عملکرد سیستم، علاوه بر تنظیمات سیستم با توجه به انتخاب کاربر مقدار فرکانس جستجوی مورد نیاز و نوع فلز مشخص شده تعیین می‌شود.

 

سیستم عمق هوشمند

سیستم عمق هوشمند در دستگاه گلد ویژن یک سیستم منحصر به فرد است که از طریق آن می‌توان عمق اهداف مدفون در زیر زمین را تا حد زیادی با استفاده از روشی خاص محاسبه کرد. این روش شامل حرکت کاربر از «محل تقریبی هدف» در دو جهت مختلف و انتظار برای حرکت بیش از ۷۰ درجه آنتن‌ها در هر بار است، سپس دستگاه بر اساس آن مقدار عمق هدف را تخمین می‌زند.

نکته: در جستجوی اولیه با استفاده از سیستم دوربرد یا شعاع زن، محل تقریبی هدف با روش چهار طرفه (مربع سازی) و تعیین یک خط فرضی تعیین می‌شود که شامل ترسیم یک مربع کوچک با هدف در مرکز آن است. برای دسترسی به جزئیات بیشتر در مورد فرآیند جستجو در این سیستم، لطفا دفترچه راهنمای کاربر را به دقت مطالعه کنید.

 

خرید ردیاب گلد ویژن 09014444903
خرید ردیاب گلد ویژن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

سیستم یونی

سیستم جستجوی یونی بر اساس یک فناوری کاملاً جدید که در نوع خود جزو اولین‌ها در دستگاه ها است توسعه یافته است. نشان دهنده پیشرفت بزرگی نسبت به سیستم‌های سنتی قبلی است. این فناوری جدید امکان تشخیص دقیق‌تر میدان‌های یونی ناشی از اهداف فلزی مدفون در زیر زمین را فراهم می‌کند. که دریافت و پردازش دقیق سیگنال در دستگاه را به همراه دارد.

میدان‌های یونی ناشی از اهداف، از طریق سنسور هوشمند جستجو تشخیص داده می‌شود. که یک کاوشگر جستجوی ویژه با فناوری جدید برای جستجوی دقیق است. در یک پورت مخصوص در قسمت جلوی دستگاه اصلی نصب می‌شود. قسمت بالایی سنسور جستجوگر هوشمند دستگاه، شامل ال ای دی هایی است که رنگ نور آنها بر اساس نوع و ماهیت هدف شناسایی شده تغییر می‌کند.

در حین استفاده کردن از سیستم Ionic، دستگاه دو ستون نواری شکل را روی صفحه نمایش می‌دهد. اولی در بالا نشان دهنده قدرت سیگنالی است که از یک هدف فلزی مانند طلا یا آهن نشان داده می‌شود. دومین نوار در قسمت پایین، قدرت سیگنال ناشی از یک فضای خالی زیرزمینی مانند یک تونل، گور یا شکاف را به ما نشان می‌دهد.

 

سیستم بیونیک

سیستم بیونیک به روشی مشابه سیستم یونی کار می‌کند. به عنوان مثال از یک سکه طلایی یا اشیایی که در زیر زمین در اطراف دفن شده‌ است. سپس جستجو به سمت سیگنال‌های یونی مشابه فلز هدایت می‌شود. به این معنی که در سیستم جستجوی یونی، جستجو به شکل آزادانه است.

نوع فلزی که باید شناسایی شود با هدایت حسگر هوشمند به سمت نمونه‌ای از فلز مورد جستجو، به عنوان مثال، یک سکه نقره یا یک قطعه طلا، در محیط اطراف تعیین می‌شود. در حالت جستجو از طریق سیستم Bionic، در صفحه جستجو نشانگر دایره‌ای شکل را نشان می‌دهد.

 

خرید ردیاب گلد ویژن 09014444903
خرید ردیاب گلد ویژن
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

طرز کاری آسان با برنامه چند زبانه

برنامه نرم افزار ردیاب گلد ویژن دارای طراحی گرافیکی جذاب و مدرن بوده و رنگ بندی منسجم با تب‌های مختلف و آیکون‌هایی برای تنظیمات هر گزینه را دارا می‌باشد که انتخاب را برای کاربر آسان می‌کند چرا که گزینه‌ها برای سیستم‌های جستجوی مختلف به روش تصویری و کاملا مشخص است.

همچنین دستگاه شامل گزینه‌هایی برای سفارشی کردن و یا شخصی سازی تنظیمات است که عبارتند از:

تاریخ و زمان – تنظیمات صفحه نمایش دستگاه مانند روشنایی – تنظیمات صدای دستگاه مانند میزان صدای کلید و صدای اسکن – تغییر زبان برنامه – نمایش اطلاعات عمومی مانند شماره سریال و موارد دیگر.

 

نمایندگی گلدویژن ایران

شرکت آسیا مدرن یکی از شرکت های خرید و فروش فلزیاب است. قطعاتی که در واحد تعمیرات ما به عنوان قطعات جدید در دستگاه های فلزیاب تعمیری مورد استفاده قرار می گیرد، از با کیفیت ترین قطعات بازار هستند و کیفیت و اصالت آن ها برای مشتری تضمین می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که متخصصین مرکز تعمیرات شرکت آسیا مدرن در بسیاری موارد، قادربه رفع مشکلاتی هستند که اکثر مراکز آن را غیرقابل تعمیر می دانند.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما