خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

خرید ردیاب اس تی 3000

در این مقاله قصد داریم در رابطه با خرید ردیاب اس تی 3000 و مشخصات فنی دستگاه اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شمار کاربران گرامی قرار دهیم، تا تجربه خوبی از خرید فلزیاب را داشته باشید و دچار سردرگمی به هنگام خرید نشوید. همچنین شما کابران عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه ها با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در تماس باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت نیز بهره مند شوید.

ردیاب اس تی 3000 یک دستگاه اسکن الکترونیکی پیشرفته است، که صفحه نمایش ویژه این دستگاه برای شناسایی فلزات گرانبها و انواعی از جواهرات ارزشمندی که مدت زمان طولانی در زیر خاک باقی مانده اند ساخته شده اند. دستگاه ردیاب st 3000 بهترین دوست کاوشگران گنج در زمین های بزرگ است، همان طور که مشخص است برای دشوار ترین مسئله کاوشگران میتوان استفاده نمود. این ردیاب حرفه ای نتایج بسیار خوبی را در سازه های زمین معدنی و زمین های سخت به دست می آورد. همچنین این دستگاه می تواند تا شعاع 1800 متر را برای شما به جستجو بپردازد و نیز این ردیاب و شعاع زن می تواند تا عمق 15 متر زیر زمین را به جستجو بپردازد.

 

خرید ردیاب اس تی 3000 09014444903
خرید ردیاب اس تی 3000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مشخصات ردیاب st 3000 عبارتند از:

  • سیستم جستجو کنترل CPU میکرو رایانه و هدایت بازتاب
  • دامنه جستجو حدود ۱۵۰۰ متر
  • تشخیص عمق تقریبا ۱۵M
  • انرژیدستگاه ۱۲V 1000 ~ 1600mAh
  • فرکانس سیگنال در ردیاب ۴۴۰Hz 360 z 360
  • فرکانس راه اندازی در شعاع زن ۶.۶ H 6KHz
  • نوع تشخیص: طلا، نقره، مس، سنگ های قیمتی، الماس و حفره
  • روش های شارژ: دارای شارژر مخصوص قابل شارژ با برق شهری
  • زمان کارکرد باطری : ۵ تا ۸ ساعت بدون وقفه
  • تصویربرداری زیرزمینی اطلاعات مورد نظر
  • اسکن زمینه در مناطق بزرگ
  • بهترین دستگاه اسکن زمینه شکاف در مناطق بزرگ
  • تنها اسکنر منطقه برای کاوش شکاف ها
  • دارای جعبه فرکانس الکترونیکی
  • قابلیت جست وجوی طلا کنید
  • تنظیم مقدار فرکانس دستگاه
  • ردیاب و اسکنر فوق پیشرفته ی سیستم الکترونیکی
  • صفحه نمایش ویژه برای شناسایی فلزات گرانبها و شکاف های دفن شده
  • بهترین دوست شکارچیان گنج در زمین های بزرگ
  • بهترین دستگاه اسکن زمیی
  • امکان تنظیم جعبه ی فرکانس الکترونیکی
  • آشکار ساز و سنگ شکن
  • دارای سیستم دوبل GEOSONAR 3D

 

خرید ردیاب اس تی 3000 09014444903
خرید ردیاب اس تی 3000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ویژگی های ردیاب اس تی 3000 و نحوه عملکرد آن

شعاع زن st 3000 جعبه فرکانس الکترونیکی در دستگاه شما می تواند به شی مورد نظر شما تنظیم شود. به عنوان مثال، اگر فقط می خواهید طلا جستجو کنید، می توانید به سادگی منو را در حالت طلا به حالت طلا تغییر دهید و مقدار فرکانس مورد نظر را انتخاب کرده و آنچه را که می خواهید جستجو کنید جستجو کنید.

اثرات معدنی و سخت زمین که تحت تأثیر سایر اسکن های میدانی قرار گرفته اند، دیگر مشکلی برای ردیاب ST 3000 نخواهند داشت. اسکن ST 3000 نتایج بسیار خوبی را در سازه های زمین معدنی و زمین های سخت به دست می آورد. ردیاب حرفه ایی ST3000 می تواند تا شعاع ۱۸۰۰ متر برای شما به جستجو بپردازد و نیز همچنین این ردیاب می تواند تا عمق ۱۵ متر زیر زمین را به جستجو بپردازد.

 

آموزش ردیاب اس تی 3000

در صورت خرید از شرکت آسیا مدرن، آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان توسط اپراتور حرفه ‌ای به مشتریان داده می‌ شود. کاوشگران عزیز و مشتریان شرکت با مطالعه دفترچه راهنمای این ردیاب به صورت کامل آموزش کار با این دستگاه را یاد خواهید گرفت و خواهید توانست از تمامی منو ها و آپشن های این سیستم فلزیاب استفاده کنید. دفترچه آموزش گام به گام کار با ردیاب ST 3000 موجود است. این دفترچه توسط شرکت آسیا مدرن ترجمه شده است و در اختیار شما عزیزان و مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.

 

خرید ردیاب اس تی 3000 09014444903
خرید ردیاب اس تی 3000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

تست ردیاب اس تی 3000

برای مشاهده مراحل تست ST 3000، یکی از بهترین منابع، سایت سازنده یعنی شرکت هیرا دیتکتورز ترکیه است. تمامی محصولات آسیا مدرن شرکتی هستند و تست کارایی دستگاه در دفتر انجام می ‌شود. شعاع زن st 3000 نتایج بسیار خوبی را در سازه های زمین معدنی و زمین های سخت به دست می آورد، ردیاب اس تی ۳۰۰۰ می تواند تا شعاع ۱۸۰۰ متر را برای شما به جستجو بپردازد. همچنین این ردیاب حرفه ای و پیشرفته می تواند تا عمق ۱۵ متر زیر زمین را به جستجو بپردازد. با استفاده از این ردیاب قدرت فن آوری جغرافیایی مکانیکی را تجربه کنید، که به عنوان یک ردیابجستجوگر عمیق و همچنین دستگاه اهداف دوربرد کاربرد بسیار فوق العاده ای دارد.

 

امکانات ردیاب  ST3000 شامل موارد زیر است:

  •  موقعیت دفن شده یک شی را به طور دقیق تعیین کرده و آن را نشان می دهد.
  •  همچنین می تواند نوع خاصی از فلز را با استفاده از تنظیم کننده فرکانس شناسایی کند.
  •  سیستم تشخیص با سیستم جستجوی از راه دور و موقعیت یابی دقیق.
  • این دستگاه می تواند حداقل ۳.۵ متر برای یک شی ۵ * ۵ سانتی متر تشخیص دهد.
  • یک شی ۳۰ * ۳۰ سانتی متر در ۵-۸ متر قابل تشخیص است و اگر جسم این اندازه برای مدت طولانی دفن شود، می توان آن را در محدوده ۲۰ متر تشخیص داد.

 

خرید ردیاب اس تی 3000 09014444903
خرید ردیاب اس تی 3000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت ردیاب اس تی 3000

بین فلزات با ارزش و غیر ارزشمند تفاوت قائل شوید و بهترین ابزار کشف و تفکیک فلز ارزشمند طلا، نقره، الماس و مفرغ را داشته باشید. شعاع زن st 3000 برای یافتن مکان دقیق همه چیز از طلا، نقره، سکه و جواهرات گرفته تا آثار قدیمی و گنجینه های بزرگ و کوچک ساخته شده است. به این صورت که شما می توانید سیستم جستجوی خود را یون و حفره ها انتخاب کنید. قیمت ردیاب اس تی 3000 در بازار ایران به خاطر نوسانات نرخ ارز، موانع قانونی واردات دستگاه، تحریم های بین المللی و هزینه حمل و نقل نوسان دارد، لذا برای استعلام قیمت دستگاه مورد نظر خود با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید.

 

 در اینجا چند مرحله کلی برای تعمیر دستگاه شعاع زن st 3000 را بررسی خواهیم کرد:

  1. تأیید خرابی: قبل از هرچیز، باید مشکل یا خرابی مشخص شود. بررسی کنید که آیا دستگاه روشن می‌شود یا خیر، آیا نمایشگر عملکرد صحیح دارد، آیا صدای خروجی یا ویبره مشکل دارد و غیره. با دقت به علائم خرابی، می‌توانید تشخیص دهید که قطعات چه بخشی از دستگاه ممکن است مشکل داشته باشند.
  2. تست قطعات: برخی از مشکلات ممکن است به دلیل خرابی یا نقص قطعات خاصی در دستگاه باشد. در این مرحله، باید قطعات را بررسی و تست کنید. برای مثال، با استفاده از ابزارهای تست مولتی‌متر، می‌توانید برق و اتصالات الکتریکی را بررسی کنید و قطعاتی که خراب یا نقص دارند را شناسایی کنید.
  3. تعویض قطعات: اگر قطعات مشخص شود که خراب هستند، باید آنها را تعویض کنید. این ممکن است شامل تعویض سیم‌ها، پیچ‌ها، ترانزیستورها، مقاومت‌ها و سایر قطعات الکتریکی باشد. برخی از قطعات قابل تعویض هستند و می‌توانید قطعه‌های جایگزین را از سازنده یا تامین‌کننده معتبر تهیه کنید.
  4. عیب‌یابی بیشتر: اگر هنگام تعویض قطعات مشکل حل نشود، ممکن است باید به عیب‌یابی بیشتری بپردازید. در این مرحله، می‌توانید از ابزارها یا تجهیزات تخصصی برای بررسی اجزای الکترونیکی دستگاه استفاده کنید و مشکلات را تشخیص دهید.
  5. تست و تنظیم: پس از تعمیر و تعویض قطعات، دستگاه باید تست و تنظیم شود تا به طور صحیح کار کند. این شامل تنظیمات مربوط به حساسیت، تنظیمات صوتی و سایر تنظیمات دستگاه است.

در آخر توصیه ما این است برای تعمیر یا تعویض دستگاه خود می توانید به شرکت آسیا مدرن مراجعه کنید تا از خدمات ما بهره ببرید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما